se teki hyvää

yöllä herännyt lenkkeilijä...

(Olen 17wee poika)Oli kylmähkö kesä ilta kun menin ulos kävelylle. Hetken käveltyäni huomasin edessäpäin kadulla mustan hahmon lähestyvän. En kiinnittänyt sen kummemmin siihen huomiota vaan jatkoin kävelemistä. Hetken päästä hahmo olikin jo niin lähellä että aloin miettimään kuka siihen aikaan vois olla kävelyllä. (muu kun minä)
No.. minä käännyin sivutielle joka vie pienen lammen rantaan ja katsahdin taakseni. Se kävelijä oli seurannut minua.
Sitten pysähdyin ja kysäisin kuka hän on. Hän vastasi Hanna. Kysyin missä hän asuu. Hän sanoi että tuossa vähän matkan päässä. Hän näytti jotenkin tutulta ja siksi kysyin onko hän se sama johon törmäsin pari viikkoa sitte sittarissa. Hän vastas että taianpa olla. No sininä juteltiin noin vartin verran kunnes alkoi olla niin kylmä että värisytti. Minä tietysti huomasin että Hannallakin oli kylmä ja siirryin lähemmäksi häntä.
Ja kerrottakoon että Hanna on sopivarintanen ja mahtava perseinen tyttö. (15v) Tuli vähän hiljasempi hetki ja lähestyin häntä vielä. Hän huomasi ja kysyi mitä meinaan. Vastasin että enpä paljon mitään. Hanna sanoi ettei tarvi pelätä ja sano suoraan jos haluat jotain. Kysyin että voisinko suudella häntä. Hän nyökkäsi. Aloitin melko arasti ja pian suutelu meni erittäin kiihkeäksi. Aloin hivuttaa kättäni Hannan mahtaville säärille. -Saanko ottaa suihin? Hanna kysyi. En kehdannut vastata koska se ei ollut eka kerta. Hanna alkoi kiskoa housujani alas ja sai kovan kullini ulos. Hanna otti hellästi kiinni kullistani ja alkoi hieroa. Pian kullistani ei näkynyt paljoa kun Hannan hennot huulet oli "kietoutunu" kullini ympäri. Hän imi niin taitavasti että aloin olla orgasmin partaalla. Hän huomasi jännitykseni ja lopetti. -Nussi minua!!! Hanna sanoi komentavasti ja alkoi riisua. Hän meni selälleen maahan ja levitti haarojaan. Heti kun olin saanu housuni alas menin Hannan päälle ja työnnyin hellästi sisään. -Aaaah.. Hanna voihki jo. Aloin nussia ensin hitaalla temmolla kunnes Hanna sanoi -Lujempaa!!!! Tein työtä käskettyä ja aloin nussia lujempaa. -Voihh, aaaah, lisäää..... Hanna äänteli. Nussin niin kovaa kuin vain kykenin ja siltä se tuntuiki. Tunsin kun kullini alkoi sykkiä.. Hanna nosti jalkansa minun selän päälle ja veti minua syvemmälle. -Nyt tulee!! Huusin melkein automaattisesti. Laskin lämpimät spermat Hannan pilluun, puimme ylle ja jatkoimme matkaa... Sen pituinen se!! ARVOSTELKAA!!!!

2

6473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Storde

      Ihan hyvä idea tarinassa... Ja muuten ihan sujuvaa kieltä... kuitenkin oisit voinut pitkittää alkua jonkin verran...
      Sais sellasen kuvan että tuo vois tapahtua oikeesti... Sillä yleensä se on iso plussa novelleille, meinaan siis se "aidontuntuisuus"
      Mut muuten jees... kirjota lisää vaan

    • Ornella

      huomaa että kirjoittaja ei mikään naisen unelmamies. ajattelee vaan omaa kaluaan. Kato kun naiset tykkää esileikkivistä miehistä jotka esim. osaa käyttää kieltään ym. eikä sellasista jotka heti tunkee kalunsa muijan suuhun tai pimppaan.
      Aika ykspuolista touhua tässä. En olis halunnut olla se nainen jolla noin tylsä seksiseikkailu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9045
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      130
      2410
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe