On alallaan ja ainakin tällä osa-alueella täysin kilpailukykyien. Hinta ja laatu hyviä.
Viivästymiset eivät ole olleet merkittäviä eikä häiritseviä.
Henkilökunnalla on mielestäni aivan oikeat asenteet toimiaihmisten kodeissa ja asiakaskohteissa.
Kyllä rakennusliike H.Vainio Oy
5
1079
Vastaukset
- kenties????
Voiko enempää oma kehu haista. Minkäs puljun ikkunoita asentavat. Sen kun kerrot, niin varmasti löytyy huonojakin kokemuksia.
- suositteleva
Heiltä asennuksen. ( ja oliko ovet ja ikkunatkin?)
No ehkä nyt ei aivan kaikki ajoitus mutta aivan hyvää kuitenkin.
Onko Teillä itsellä Vainio Oy jotain nkokemuksia.
Lienette heidän kilpailija, vai mikä syy etsiä Espoo, Hki, Vantaa alueen urakoitsijasta jtk negatiivista?
Hetkinen. Sekö ratkaise asennusurakoitsjan laadun kenen ikkunat ja ovet asennetaan.
Vainiolla on kuulema useampienkin ikkunavalmistajien asennusta.
Minulla ei ole aihetta heistä sanoa negatiivista. Kyllä kilpailutuksemme oli kova, meriitit ja luottotiedot ja velvoitteiden hoito tutkittiin ennen kauppaa.
Jokainen ostaja tekee itse valinnat ja ratkaisut. - Tuomas Epäilevä
"Oletko H.VAinio"
Epäilen, että kilpailija. Tuon tasoisella avauksella ei voi saada kuin verta nenästä.
- kokemusta on
En todellakaan kehuisi työntekijöiden asennetta, vain huonoja kokemuksia....
- Tässähän
Olen kyllä täysin erimieltä kyseisestä firmasta ja työntekijöiden työmoraalista!!! Kasteli koko talomme seinät. Ei ota yhteyttä osakkaisiin ja hoida esim. Väliaikaisia asuntoja asukkaille (ei kuulu vakuutusyhtiölle). Ei toimita kuivaimia sovittuina viikkoina, hoida mitään muutakaan asioita asianmukaisesti tai yhteyttäottaessa enää soita edes takaisin! Kiitos siitä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675540Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344234Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.871818- 631415
- 2611117
- 471112
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126959Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45792Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31733Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.38682