On alallaan ja ainakin tällä osa-alueella täysin kilpailukykyien. Hinta ja laatu hyviä.
Viivästymiset eivät ole olleet merkittäviä eikä häiritseviä.
Henkilökunnalla on mielestäni aivan oikeat asenteet toimiaihmisten kodeissa ja asiakaskohteissa.
Kyllä rakennusliike H.Vainio Oy
5
1015
Vastaukset
- kenties????
Voiko enempää oma kehu haista. Minkäs puljun ikkunoita asentavat. Sen kun kerrot, niin varmasti löytyy huonojakin kokemuksia.
- suositteleva
Heiltä asennuksen. ( ja oliko ovet ja ikkunatkin?)
No ehkä nyt ei aivan kaikki ajoitus mutta aivan hyvää kuitenkin.
Onko Teillä itsellä Vainio Oy jotain nkokemuksia.
Lienette heidän kilpailija, vai mikä syy etsiä Espoo, Hki, Vantaa alueen urakoitsijasta jtk negatiivista?
Hetkinen. Sekö ratkaise asennusurakoitsjan laadun kenen ikkunat ja ovet asennetaan.
Vainiolla on kuulema useampienkin ikkunavalmistajien asennusta.
Minulla ei ole aihetta heistä sanoa negatiivista. Kyllä kilpailutuksemme oli kova, meriitit ja luottotiedot ja velvoitteiden hoito tutkittiin ennen kauppaa.
Jokainen ostaja tekee itse valinnat ja ratkaisut. - Tuomas Epäilevä
"Oletko H.VAinio"
Epäilen, että kilpailija. Tuon tasoisella avauksella ei voi saada kuin verta nenästä.
- kokemusta on
En todellakaan kehuisi työntekijöiden asennetta, vain huonoja kokemuksia....
- Tässähän
Olen kyllä täysin erimieltä kyseisestä firmasta ja työntekijöiden työmoraalista!!! Kasteli koko talomme seinät. Ei ota yhteyttä osakkaisiin ja hoida esim. Väliaikaisia asuntoja asukkaille (ei kuulu vakuutusyhtiölle). Ei toimita kuivaimia sovittuina viikkoina, hoida mitään muutakaan asioita asianmukaisesti tai yhteyttäottaessa enää soita edes takaisin! Kiitos siitä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399