On alallaan ja ainakin tällä osa-alueella täysin kilpailukykyien. Hinta ja laatu hyviä.
Viivästymiset eivät ole olleet merkittäviä eikä häiritseviä.
Henkilökunnalla on mielestäni aivan oikeat asenteet toimiaihmisten kodeissa ja asiakaskohteissa.
Kyllä rakennusliike H.Vainio Oy
5
1176
Vastaukset
- kenties????
Voiko enempää oma kehu haista. Minkäs puljun ikkunoita asentavat. Sen kun kerrot, niin varmasti löytyy huonojakin kokemuksia.
- suositteleva
Heiltä asennuksen. ( ja oliko ovet ja ikkunatkin?)
No ehkä nyt ei aivan kaikki ajoitus mutta aivan hyvää kuitenkin.
Onko Teillä itsellä Vainio Oy jotain nkokemuksia.
Lienette heidän kilpailija, vai mikä syy etsiä Espoo, Hki, Vantaa alueen urakoitsijasta jtk negatiivista?
Hetkinen. Sekö ratkaise asennusurakoitsjan laadun kenen ikkunat ja ovet asennetaan.
Vainiolla on kuulema useampienkin ikkunavalmistajien asennusta.
Minulla ei ole aihetta heistä sanoa negatiivista. Kyllä kilpailutuksemme oli kova, meriitit ja luottotiedot ja velvoitteiden hoito tutkittiin ennen kauppaa.
Jokainen ostaja tekee itse valinnat ja ratkaisut. - Tuomas Epäilevä
"Oletko H.VAinio"
Epäilen, että kilpailija. Tuon tasoisella avauksella ei voi saada kuin verta nenästä.
- kokemusta on
En todellakaan kehuisi työntekijöiden asennetta, vain huonoja kokemuksia....
- Tässähän
Olen kyllä täysin erimieltä kyseisestä firmasta ja työntekijöiden työmoraalista!!! Kasteli koko talomme seinät. Ei ota yhteyttä osakkaisiin ja hoida esim. Väliaikaisia asuntoja asukkaille (ei kuulu vakuutusyhtiölle). Ei toimita kuivaimia sovittuina viikkoina, hoida mitään muutakaan asioita asianmukaisesti tai yhteyttäottaessa enää soita edes takaisin! Kiitos siitä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614317
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373140Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262598- 452297
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52069- 221984
- 1901848
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91368