verrattuna teidän talokauppoihinne mutta siis miten on, jos maksan nettipankissa jonkun oston myyjän tilille, niin eikö se näy hetkohta siellä myyjän tilillä se summa. Kun vaan taas viipyy yks osto niin kauan, vaikka on maksettu toissaviikolla ja lupasi heti toimittaa kun rahat näkyvissä hänen tilillään - noo, eipä näy eikä kuulu postin ilmoitusta!
Mä oon luullu että kyse on reaaliaikaisesta rahansiirrosta kun pankkia käyttää...... Vai meneeköhän sille tieto sitte kirjanpitotoimiston kautta....
Pienistä ostoista kyse
viipyy
2
353
Vastaukset
- aika paljon
siitäkin onko maksajalla ja saajalla sama pankki.
Yleensä saman pankkiryhmän sisällä rahat liikkuvat saman päivän aikana
mutta eri pankkien välillä voi mennä muutama päivä.- jjjjj fffff
ottaa kai heti tilitiedot näkyviin - miten mm. sitten tällaiset kuin veikkauksen nettipelit - eihän niitä voisi pelata ennenk uin rahansiirto näkyy.
Sallikaa mun nauraa... Rahat tilille, toimitan kun ehdin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2745165- 554373
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii943668- 502739
- 212077
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 1171781
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981521- 711105
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1531094