Mäkin epästandardien ja bugisten Java koodauksien ongelmat on ratkottu ainakin osittain, käyttäjien toimesta. Nyt voi sitten makssa laskunsakin mäkillä. Eiks ookkin hienoa! Tosi n kaikilla muilla tietokoneillahan laskunsa on voinut maksaa jo kymmeniä vuosia häiriöttömästi.
http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/article404486.ece?s=r&wtm=tietoviikko/-11052010
Toimii
6
397
Vastaukset
- perseestäkssätulit
hianoo. Vasta 12 vuotta oon maksanut laskut mäkillä. Ny pussaisin sua jos voisin.
- 1stMacFinn
Olen maksanut laskuni Macillä vuodesta 1991 alkaen. Ihme juttu, ettei enempää ole tullut karhulaskuja kun se laskun maksu on vasta nyt mahdollista Macillakin.
Jaa joo, miksei mun pankkitili siitä huolimatta pursua yli, olisko selitys nämä kalliit Macit mitä meidän perheessä on? ;)- Se selittää
Näin just on. Muijas ostelee teille koneita perintörahoillaan ja laskut maksaa tilitoimisto oikeilla tietokoneilla.
- MacPro
joista ei ole tiennytkään. Vai ei siis ole toiminut? Minä olen maksanut koneellani laskuja siitä alkaen kun se on ollut mahdollista, enkä ole huomannut ettei se onnistuisi. Olihan se toki alkuun aika hidasta, kun ei ollut vielä laajakaistaa, vaan pelkkä lankapuhelin ja modeemi.
Ellei Sampopankki ole osannut hankkia ohjelmaa, joka toimii, vika on kyllä kyseisen pankin typeryyttä ja ammattitaidottomuutta. Turha sitä on Samponkaan yrittää virheitään siirtää toisten syyksi. - Mäkki Finni- In the
Mäkit on aina olleet pirun kehnoja yhteiskäytössä. Aikanaan ne ei voineet edes tehdä tiedostoja, jotka aukeaa muilla tietokoneilla ilman konvertteria. Mutta kun on pieni, pitää hakea sitä lisäarvoa tietotekniikan ulkopuolisista seikoista; omituisuudesta ja sulkeutuneisuudesta.
Hyviä koneitahan ne, mutta niin pirun ajastaan jäljessä pian kolkyt vuotta sulkeutumisineen He, ihme että näissä edes on internetselain :DDDD- loiukjy
Sattuuko finni-ikäinen ystävämme tietämään, että Excel ja Word olivat alunperin Mac-ohjelmia? Niin, olihan DOSiin Word-niminen ohjelma…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1173882SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763225Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.621816SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2181282Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171212Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee198966Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49755- 62696
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall18696Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6680