Olen tekemässä lisensiaatin tutkintoa kielten alalta, mutta jotenkin nyt huomasin, ettei tuo tutkijan ura taida olla minua varten. Voiko opettajan pedagogisia opintoja tehdä siis jatko-opiskelijana? Pitääkö niihin hakea valintakokeen kautta vai saako jatko-opiskelija tehdä niitä ilman valintakokeeseen osallistumista?
Vai onko paras että keskeytän koko lisensiaattipaskatutkintoni ja haen jotain muuta kautta pedagogisiin opintoihin?
Työkokemusta minulla on tasan 0 päivää.
Opettajan pedagogiset opinnot maisterin tutkinnon jälkeen?
3
1110
Vastaukset
- leea123
Itse kaipaisin vastausta samaan kysymykseen, eli jos joku tietää niin olisi mukava kuulla :)
- kyselijätyyppi
Olisi kiva itsekin tietää lisää tästä aiheesta.
- ///
Niinkuin et kyselee täältä eikä tsekkaa ko. mestan opinto-oppaasta? Helsingin Yliopistossa on mun mielestä pääsykokeet pedagogisiin. Niihinhän otetaan kai jotenkin erikseen jo tutkinnon suorittaneita ja sit opiskelijoita. Jos tutkinnon suorittaneena yrität sillä perusteella tuossa opiskelijakiintiössä sisään, että olet jatko-opiskelija, niin kysele sieltä mihin oot tekemässä sitä lisuria et miten se menee. Ammattikorkeakouluthan kouluttaa sit ammatillisia opettajia. Sinnekin on karsintaa, mut ei valintakokeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855050- 473522
- 1053345
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342541- 1992513
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262207- 1332069
- 201809
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51699- 1821678