Ei yksi.
Eikä kaksi.
On usempi useasti.
Samalla lautasella.
Samoja tunteita kaapimassa.
Eihän aika silloin riitä.
Pitää pureskelle pian.
Ja niellä.
Että edes jonkinmoisen saisi.
Maun.
Minä olin kait se viimeinen herne.
Vihonviimeinen  keitoksessa.
Sekoitin koko sopan.
Mauton  mikä mauton.
Hajutonkin olin.
Olisin edes ollut jälkiruoka.
Loskaämpäriin vaan.
Liian monta
7
207
Vastaukset
- yksmies.halaisin lohdutukseksi, mutta kun olen oikeasti herneallerginen. 
 (Olen kuitenkin keksinyt keinon miten hernekeittoa voi pienen annoksen syödä
 ilman mitään oireita; pitää vain syödä muutama pala suklaata puolta tuntia ennen.)
 Etähalaus kuitenkin. :)- Jonka joku kerran vielä avaisi. 
 Niin ja sinäkin...
 Voi hitsi olet allerginen.
 Kiitti,,,mulle riitti ämpärit,,,
 Jokosta.
 Kiitosta vaan,,,vilkuttaa se "herne":)
- yksmies.Margitta kirjoitti:Jonka joku kerran vielä avaisi. 
 Niin ja sinäkin...
 Voi hitsi olet allerginen.
 Kiitti,,,mulle riitti ämpärit,,,
 Jokosta.
 Kiitosta vaan,,,vilkuttaa se "herne":)ja kun herneet ovat vielä niin maukkaita. ;) 
 Ajattelin silti laittaa kasvimaalle kasvamaan,
 kun monesti tykkää semmosesta mistä ei saisi. ;D

- raavas miesämpäristä ylös ja joutuin, noin tomera tyttö sen osaa - Koska raavautta sulla piisaa. 
 Mä nauran ja laulan.
 On mulla ihan hauskaa.
 Olet ihana.
 Mun täytyy myöntää
 se ihan tänään.
 Juuh,,,
 Tuun pois ämpäristä.
 Mut eihän ämpäriin huku :=)
 Kiitti,,,,,

- pääskyä vielä kesää tee, 
 kelpaa silti olla
 vaikka vain varpusetkin parveilee.
 Rakkaus tulee hiipien
 kuin tuuli tuutisi viljaa,
 säästä siis hiuksia riipien
 se sydämees kolkuttaa hiljaa.
 Heitä pois mokomat ämpärit
 et sinne sä jouda koskaan,
 kun otat pienet viini lämpärit
 huomaat! On täynnä se roskaa.
 Hymyä Margitta!
 Arska paistaa ja halin saat tästä ((" ")) J.- Ja siksi kömminkin pois sangosta. 
 En viitsi vikistä.
 Olenhan mä sentäs nainen.
 Vaikkaikn aika kiusankappale vainen.
 Vilkuttaa,,,täällä on perhosia,,,:)
 Kiitos J:iiii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset8410241
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1328287
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906037
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään604188
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut484075
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi804040
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät503699
- Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntäKriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi653123
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1133090
- Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliinja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali73087