Dubrovnik --> Budva

Arska04

Tietääkö kukaan, pääseekö Dubrovnikin lentokentältä tai kaupungista jollain keinoin Monte Negron puolelle, esim. Budvaan?

Kiitokset etukäteen!

3

1358

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saattaa olla että lentokentältäkin pääsee suoraan bussilla Budvaan tai muualle Montenegroon. Itse menin sinne Dubrovnikin kaupungista, jossa olin majoittuneena. Jäin kyydistä Herceg Novissa, jonne matka maksoi 13€ ja aikaa kului tunnin verran, siitä lähes puolet rajalla passintarkastuksissa. Samalla bussilla olisi voinut jatkaa pidemmällekin, ehkä jopa Budvaan saakka. Minä menin seuraavaksi Kotoriin (3€, noin tunti) ja vasta sieltä Budvaan (2,50€ noin puoli tuntia).

• Arska04

Terve,

Ja kiitos tiedosta. Millainen paikka tuo Herzec Novi oli, eli suositteletko? Kotoriin on myös tarkoitus mennä eli vinkkejä sieltä otetaan myös mielellään vastaan.

• Arska04 kirjoitti:

Terve,

Ja kiitos tiedosta. Millainen paikka tuo Herzec Novi oli, eli suositteletko? Kotoriin on myös tarkoitus mennä eli vinkkejä sieltä otetaan myös mielellään vastaan.

Herceg Novi on aika pieni paikka, toki sielläkin on nähtävää ja pitkä kävelykatu rannalla. Olin siellä vain yhden yön, johtuen myös huhtikuun melko kehnosta kelistä. Kotorissa on kaunis vanhakaupunki. Olin pari yötä myös Perastissa, joka on viehättävä pieni kylä rannalla ennen Kotoria.
        Jos matkakertomus ja kuvat kiinnostavat, ota yhteyttä:
        [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      322
      2561
    2. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      173
      1711
    3. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      28
      1655
    4. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      1507
    5. Oot sä aika nuorekas...

Vaikka oot niin vanha!
      Ikävä
      49
      1010
    6. Rasismi ahdistaa.

Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa
      Sinkut
      266
      866
    7. Martina ja Muhis

Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      763
    8. Näin sut.

olitpas vanhentuneen näköinen. 😆 mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      635
    9. Olenkohan tunteideni kanssa yksin?

Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell
      Ikävä
      46
      551
    10. Oot pelkkä naurun aihe

🤣🤣🤣🤣🤣 m-n
      Ikävä
      40
      545
    Aihe