Tjäreborgilla haku oppaaksi

Suvi07

Huomasin että Tjäreborg hakee uusia oppaita ensi syksyn opaskouluun, onko moni hakenut ja montakohan kouluun ottavat? Onkohan mitään mahdollisuuksia jos on alle 21v? Kiinnostaisi tosi paljon, kun nillähän on se koulu ulkomailla ja muihin verrattuna ihan inhimillisen hintainenkin.

16

947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Millasi

      Juu mä jo hain! Jännää odottaa milloikohan ne vastaa?
      Mulla oli yksi tuttu viime vuoden koulussa ja ei ollut muuta kuin paljon positiivista kerrottavaa.
      On kertonut, että duuni on ollut ihan huippua!
      Siksi mäkin innostuin! Maksaakin tosiaan vaan sen 400e!
      Nyt vaan odotellaan. Onko muita jo hakenut?

      Oli viime vuoden koulussa ollut muutama alle 21-vee, mutta kuulemma eivät saa ajaa autoa ulkomailla ja siksi ei ole ihan hirveästi niitä kohteita mihin ne voi työllistyä.

      • tsäärebori

        "On kertonut, että duuni on ollut ihan huippua!
        Siksi mäkin innostuin! Maksaakin tosiaan vaan sen 400e!"

        Eikö koulutuksen ajalta makseta palkkaa vai onko se tuo mitätön 400e?


      • apina12
        tsäärebori kirjoitti:

        "On kertonut, että duuni on ollut ihan huippua!
        Siksi mäkin innostuin! Maksaakin tosiaan vaan sen 400e!"

        Eikö koulutuksen ajalta makseta palkkaa vai onko se tuo mitätön 400e?

        maksetaanko sulle palkkaa jos kouluttaudut vaikkapa matkailuvirkailijaksi?


      • wergwe
        apina12 kirjoitti:

        maksetaanko sulle palkkaa jos kouluttaudut vaikkapa matkailuvirkailijaksi?

        Ja siis tuo 400 euroa täytyy maksaa itse niille, ei ne sulle sieltä mitään maksa..


    • jfdd

      minä hain, vaikka en olekaan 21- vuotias! halu on niin kova, että mennään vaikka harmaan kiven! :)

    • Jc

      Itse hain kanssa ja odottelen nyt kuumeisena (ja hermostuneena!) tuleeko kutsu haastatteluun..! Pitäis tässä tänään ja huomenna tulla jos tulee. Onko teille muille hakijoille tullut vielä kutsua? Olis kiva vaan tietää et sais vähän helpotusta tähäh kiduttavaan odottamiseen..:)

      • jfdd

        minäkin täällä odottelen! ihan järkkyä kidutusta! varmaan ikinä ole käynyt tarkistamassa sähköpostia niin paljonkuin tänään! huomenna samanlainen päivä siis tiedossa!


      • Jc
        jfdd kirjoitti:

        minäkin täällä odottelen! ihan järkkyä kidutusta! varmaan ikinä ole käynyt tarkistamassa sähköpostia niin paljonkuin tänään! huomenna samanlainen päivä siis tiedossa!

        Jep, tulee sähköposti tarkistettua vähintään 5 minuutin välein..:) Pitäis tästä jo mennä nukkumaan, mut saa nähä saanko ees nukuttua..:D


      • jfdd
        Jc kirjoitti:

        Jep, tulee sähköposti tarkistettua vähintään 5 minuutin välein..:) Pitäis tästä jo mennä nukkumaan, mut saa nähä saanko ees nukuttua..:D

        ei oo kuulunu vielä mitään.. kuuluukohan edes?? ilmoittele jos sulle tulee! mun on nyt mentävä töihin loppupäiväks :DD


      • Jc
        jfdd kirjoitti:

        ei oo kuulunu vielä mitään.. kuuluukohan edes?? ilmoittele jos sulle tulee! mun on nyt mentävä töihin loppupäiväks :DD

        juu, ei oo mitään kuulunu mullekaan.. alkaa jo pelottaa.:o ilmotan kyllä jos kuuluu! pohdin tässä just et mahtaakohan ne ilmottaa vielä viikonloppunakin vaan onko se sit tänään viimenen mahdollisuus että kuuluu..


      • malukinhah

        Minulle tuli eilen kutsu sähköpostitse ja haastattelu on ensi viikolla :) Osaako joku kertoa mitä tässä ensimmäisessä haastattelussa kysytään? Jännittää tosi paljon! :)


    • TashC

      Moi! Täällä myöskin yksi hakenut lisää! Mun mielestä mun hakemus oli kyllä niin hyvä että jos en saa kutsua edes haastatteluun niin en kyllä ymmärrä, siis oikeesti, kyllä sillä ny haastatteluun pitäisi päästä! :D Mutta kaks päivää hakemusten lukemiseen ja haastattelukutsuihin on aika vähän, että ehkäpä se voi venyä ens viikon puolelle? Toisaalta toi että joku on jo saanut kutsun on vähän kuumottavaa.... noh palataan taas asiaan!

      • entinen opas

        Voi teitä... Rauhoittukaa. Haastattelu on paikka, jossa saatte tilaisuuden 'myydä' itsenne yhtiölle. Ei kuitenkaan kannata olla ylipirteä, eikä jotain muuta kuin on oikeasti. Kuulostaa kliseelle, mutta haastattelija on aina henkilö, joka bongaa heti 'feikit' pois kuljeksimasta. Innostus ja motivaatio on hyvä asia. Vastatkaa kysymyksiin mitä teiltä kysytään ja älkää laverrelko niitä näitä. Tutustukaa yhtiöön jo ennen haastattelua sekä kohteisiin jne... Se antaa aina hyvän kuvan, että on tehnyt etukäteen jo taustatyötä, koska kuulkaa sitä joudutte kohteissa tekemään kyllästymiseen asti! Siisti pukeutuminen on myös tärkeää haastatteluun mennessä tai noudattaa toivottua pukukoodia. Onnea!


      • Jc

        Juu, itsekin mietin että panostin kyllä hakemukseen sen verran et ihmetyttää jos en pääse edes haastatteluun. Ja turhauttaa myös, koska haluisin päästä vakuuttaamaan siitä kuin paljon haluan kyseistä työtä..:( no täytyy vielä toivoa että kutsu saapuu..


    • tunisialainen

      mistä mä voi hake tämä tjäreborg koulutus????????
      kiitos

    • malukinhah

      Kuinka moni on lähdössä kurssille? :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3339
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3071
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2318
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1456
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe