a) etsin Googlen sivuilta mahdollisuutta lähettää suoraa palautetta. Enpä löytänyt. Jonkun viittauksen johonkin keskusteluryhmään huomasin jossakin. (luultavasti samaan osoitteeseen viittasi myös "Auttaa Foorumi")
b) haluan takaisin aikaisemmin hakusivulla olleen suomenkielisiltä sivuilta -hakuvalinnan. Nyt sen voi valita vasta haun jälkeen vasemmasta palkista.
c) kun valitsen "suomenkielisiltä sivuilta", se myös tarkoittaa, että haluan tulokset SUOMENKIELISILTÄ sivuilta, enkä miltään google-kääntäjä-hoono-soomi-hullunkuriset-perheet-sivuilta!
"Ostin yllä kannettavaan carboot kuukautta sitten ja vain todennut sen uudelleen, kun etsit jotain muuta. Joten minä käskin sen ylös ja sen työskentely sama kuin silloin, kun laitoin sen pois. Kytke se vain valot valta-asema on tulossa, ei screen......"
Valitusta: uusi haku, "kääntäjä" ja palaute
kyr*****
3
938
Vastaukset
- ravioew
b) siellähän se on
- jabita
Ei googleen saa yhteyttä tommosessa asiassa.
- googletta
Eihän Googlea kiinnosta käyttäjien palautteet, se tietää itse mikä on käyttäjälle paras.
Tuon vuoksi luovuinkin Googlesta, joka oli minun "kotisivu" vuosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1035018
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2552069- 911706
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401190Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3381169Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051110- 501099
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1491079- 1111039
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85984