Illallinen neljälle, osa 1

KumiKati

Illallinen neljälle, osa 1

Olin juuri päässyt töistä kotiin kun puhelimeni ilmoitti saapuvasta tekstiviestistä. Katsoin viestin, se oli tullut jostakin numerosta jota minulla ei ollut puhelimessa. Sisältö oudoksutti: ”sokkotreffi tapaaminen kello 19.00 rautatieaseman pääoven luona, miehen tuntomerkit, mustat suorat housut, harmaa pitkä takki. Pukeudu tyylikkäästi”. Ajattelin, että pitäisikö vastata, ettei mies parka odottele tyttöä turhaan, viesti oli selvästi tullut väärään numeroon.

Hetkeä myöhemmin poikaystäväni Timo soitti ja pahoitteli että ei ollut muistanut ilmoittaa aiemmin tänään olevasta saunaillasta. Hän pahoitteli vielä että menee pitkälle iltaan kun saapuu kotiin. Jostakin syystä hän tuntui olevan kiinnostunut mitä minä aion tänään tehdä. Minulla heräsi epäilys, oliko Timo sittenkin sokkotreffi viestin takana.

Tietysti lähtisin leikkiin mukaan, mitä sitten Timo on keksinytkin. Olihan tällainen mukava piristys arkeen, mutta mitä päälle. Etsin sopivia vaatteita. Kun ei tiennyt mitä oli tiedossa, niin valinta tuotti vaikeuksia. Yhtä äkkiä keksin idean, sokkotreffeille pitää suojautua hyvin koska tuntemattoman kanssa on syytä olla varovainen. Etsin kumiset pyöräilyhousut joissa oli mausteena pimpin sisään työnnettävä naisten kondomin tapainen suojapussi. Lisäksi etsin mustan kumisen kissapuvun jossa oli kiinteät sukat. Käsilaukkuun laitoin vielä kertakäyttö kumikäsineet.

Ensin pukeuduin pyöräilyhousuihin, asettelin pimpin suojuksen huolella paikoilleen ja annostelin valmiiksi suojukseen liukuvoidetta myöhempää tarvetta varten. Seuraavaksi pukeuduin tiukasti ihonmyötäiseen kissapukuun, selkäpuolella kulkevan vetoketjun sulkeminen tuotti vaikeuksia mutta sain kuin sainkin puvun ylleni ilman kenenkään apua. Vaikka kissapuku kiilsi vielä edellisen kiillotuksen jäljiltä, varmistin kiillon vielä käsittelemällä suihkeella puvun pinnan ja lisäksi korjasin hieman kasvojeni meikkiä.

Mieleeni tuli ajatus että näitä sokkotreffejä voisi kutsua vaikka seksitreffeiksi. Mietin että kumin päälle voisi pukea jotain viattoman valkoista, pukeuduin valkoiseen paitapuseroon ja suljin jokaisen napin huolella aina ylimmäiseen asti. En halunnut että valkoisen kauluksen sisältä näkyy mustaa kiiltävää kumia. Jalkaan laitoin valkoiset housut ja mustat piikkikorkoiset keinonahkanilkkurit. Musta kumi kuulsi hieman valkoisten vaatteiden läpi mutta sitä tuskin huomasi jos ei ajatellut. Ja jos mustan värin huomasi niin materiaalia ei voinut ainakaan nähdä.

Harjasin pikaisesti hiukseni, laitoin valkoisen nahkatakin päälleni ja olin valmis tapaamiselle. Ennen uloslähtöä tarkistin peilistä asuni, kaikki oli kunnossa. Vaikka matka ei ollut kovin pitkä päätin käyttää bussia, oli perjantai ilta ja muutakin oli liikkeellä. Bussipysäkillä seisoi useita ihmisiä illan rientoihin menossa. Lähestyin pysäkkiä kengän kannat kopisten, mitä lähemmäksi ihmisjoukkoa pääsin, sen voimakkaammalle kantojen kopina tuntui korvissani kasvavan. Lisäksi minusta tuntui että ihmisjoukko kääntyi katsomaan saapumistani.

Odottelin hieman vaivautuneena bussin tuloa, jokainen pienikin liike sai narinaa aikaiseksi. En ollut varma kuuluiko narina nahkatakista vai alla olevasta kumiasusta. Onneksi bussi tuli nopeasti ja pääsin jatkamaan matkaa. Lyhyt matka meni nopeasti ja bussin reitti kulki rautatieaseman ohi. Kello oli muutamaa minuuttia vaille seitsemän. Vilkuilin ympärilleni huomaisinko Timoa missään.

Koska aikaa oli vielä hieman niin kävelin rautatieaseman ovelle odottelemaan. Vilkuilin kelloa, aika kului ja kello oli jo reilusti yli seitsemän. Aloin epäillä jotain pilaa, ajattelin jo soittaa Timolle. Silloin eteeni ilmestyi Timon ystävä Jari, yllään harmaa pitkä takki. Kirosin hiljaa.

- ”Sä tulit sitenkin mun kans treffeille?”
- ”Enhän mä tiennyt kuka on tulossa, luulin että tää oli Timon pila”
- ”Ei tää mikään pila oo, sori kun mä vähän myöhästyin”
- ”Samapa se, tässä ehtii hyvin vielä katseleen kauppoja”
- ”Et sä minnekkään shoppaileen oo menossa, Timo ja Sanna meni jo varaan pöytää ja me mennään yhdessä syömään”
- ”Tuota… neljästäänkö?”
- ”Mikä seurassa on vikana?”
- ”Niin…. ei mikään… ”

Kävelimme muutaman sadan metrin päässä olevaan ruokapaikkaan, Timo ja Sanna olivat jo saaneet pöydän. Timo riisui kohteliaasti minulta takin, antoi suukon kaulalleni ja ohjasi pöytään istumaan. Olimme jokainen keskittyneenä vain edessä olevaan ruokalistaan, tai minä esitin lukevani listaa, mielessäni pohdin että mitä muut ovat suunnitelleet. Olisin mieluimmin viettänyt illan Timon kanssa kahden. Tarjoilija tuli kysymään tilausta, Sannan valitsema kana tuntui hyvälle joten otin helposti vain ”samanlaisen” enkä jäänyt enempää miettimään. Koska muutkin ottivat ruokajuomaksi viiniä, niin minäkään en viitsinyt poiketa linjasta.

Kun saimme tilaukset tehtyä, Sanna kysyi minua mukaansa naisten huoneeseen. Lähdin seuraksi, mutta onneksi kävin hoitamassa tarpeeni kotona. Pohdin kuitenkin, että jos ilta on kovin pitkä, niin tarpeiden teko on mahdotonta. Jos olisin arvannut, niin olisin jättänyt pyöräilyhousut alta pois ja oikeastaan olisin jättänyt silloin kissapuvunkin pois ja laittanut jotain tavallisempaa. Saavuimme Sannan kanssa takaisin pöytään, ruokaa odotellessa minusta tuntui että kumiasu narisi korvin kuultavasti pienestäkin liikkeestä. Narinan kuulivat varmasti jo muutkin, Timo silitteli kädellään minua selästä. Hänen kasvoillaan oli veikeä hymy jonka Sanna huomasi.

- Sanna: ”Katilla jo tietysti joku perverssi nariseva korsetti jota sä hiplaat”
- Timo: ”Ei… tota kuhan silittelen”
- Jari: ”Minunki pitäs päästä hiplaan semmosta”
- Sanna: ”JARI, oo kunnolla”
- Jari: ”No tietysti sun päällä, enhän mä nyt Katia ala hipelöimään”

Timon käsi irrottautui minusta, tunsin oloni kiusalliseksi ja tukalaksi kumipuvussa. Onneksi ruokamme tulivat, pääsimme syömään ja juttelemaan muista asioista. Hyvän ruuan ääressä pohdimme mitä tekisimme vielä illan kuluessa. Koska Timo ja minä emme olleet kovinkaan innokkaita jatkamaan illanviettoa, Sanna huomautti että meillä on selvästi kiire kuhertelemaan kotiin.

Saimme syötyä ja Sanna ja Jari houkuttelivat meitä edelleen jatkamaan illanviettoa. Me päätimme kuitenkin Timon kanssa lähteä kotiin, kiitimme seurasta ja nousimme pöydästä. Kumipukuni narisi jälleen voimakkaasti, Sannan ja Jarin katse seurasi jokaista liikettäni.

- Sanna: ”Sulla on selvästi jotain seksyä tuon viattoman valkoisen paidan alla?”
- Kati: ”En tiedä, joskus pitää käyttää jotain muutakin kuin arkivaatteita”
- Jari: ”Sanna, sunkin pitäs käyttää joskus niitä korsetteja. Turhaa kai niitä kaapissa säilytetään”
- Sanna: ”Mennään hakee sitte heti”, ”Kai te tuutta matkaan”
- Kati: ”Joskus toisten”

Sanna ja Jari teki lähtöä myös, mutta ennen kuin poistuimme ravintolasta menimme vielä Sannan kanssa naistenhuoneeseen.

- ”Vilauta vähän mitä sulla on siellä paidan alla”
- ”Lupaathan ettet puhu tästä kenellekään?”
- ”Joo, lupaan”

Avasin muutaman napin paidasta ja kuminen kissapuvun etumus tuli näkyviin, Sanna oli yllättyneen näköinen ja kosketteli varovaisesti puvun pintaa.

- ”Vau… toi on todella seksy”
- ”Ja tuntuu seksylle”
- ”Nyt ymmärrän miks sulla on kiire kotiin, haluat paneen”
- ”Sitä ehtii mutta kun toi tarpeiden teko on hankalaa”

Avasin housuja ja näytin että puku ulottuu jalkojen väliin saakka, Sanna huomautti vetoketjusta. Puistin päätä ettei onnistu ja avasin jalkojen välistä kulkevan veroketjun. Alta paljastui toinen kerros mustaa kumia.

- ”No eipä taida tarvita käydä vessassa mutta ei tarvi paneskellakkaan”
- ”Ei tarvi käydä vessassa mutta paneskelu onnistuu kyllä”
- ”Ja miten?”

Ohjasin Sannan käden jalkojeni väliin ja pyysin etsimään sen minne miehetkin aina haluaa. Hämmästynyt ilme kasvoilla Sannan sormet painuivat hitaasti pimpissäni olevaan kumiseen suojukseen. Sanna irrotti otteensa ja minä korjasin vaatteet takaisin päälleni.

- ”Muista ettet kerro tästä kenellekään”
- ”Muistan, mistä tollaisia asuja saa?”
- ”Tilaamalla”
- ”Olis joskus kiva yllättää Jari tuommoisella”
- ”Sehän voitas tehdä yhdessä, yllätettäs molemmat miehet”
- ”Huh, se tehdään joskus”

Lähdimme miesten luo kuin mitään ei olisi tapahtunut. Hyvästelimme Sannan ja Jarin ja lähdimme Timon kanssa kohti kotia. Koska bussiaikataulu ei ollut meillä tarkalleen tiedossa päätimme mennä taksilla. Laitoin laukussani olevat ohuet kumikäsineet käsiini ja kävelimme käsikädessä taksijonoon. Illan hämärtyessä kukaan muu kuin Timo ei tiennyt vartaloani suojaavasta kumiasusta. Taksissa huomautin Timolle että pitäähän sokkotreffeille suojautua.

5

8186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KumiKati

      - ”Ei siitä oo kyse, vaan mitä te oikein hommaatta?”
      - ”Kun kerran suoraan kysyt, niin me lesboillaan”

    • RubberFetish

      Sä jaksat ilahduttaa mua!!Kiitos kiihottavasta ja upeasta tarinasta..Taas tuli kumihousuihin lastit...

      Ja se on sun syy.

      Onneksi.

      =)

      *pyyhkii hikeä otsalta* pusu.

    • latexpantboy

      joo tuli kyllä kumin sisään lastit melkoisen vaivattomasti lukiessa tuota..

    • Kumimies Joensuusta

      Jaahas... kyllä Kati osaa kirjoittaa ja jos kaikki on vielä toden totta niin voi kun kohdalleni sattuisi samanlainen nainen... Eikun lisää kati ja minä jatkan sun juttujen metsästystä!

    • Kumi-keke

      Hienoja nämä vanhat jutut...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe