Hei ! Käykö Visa Electron Budabestissa eli voiko sillä nostaa rahaa pankkiautomaateista ja maksaa kaupassa ?
visa electron
3
1021
Vastaukset
Ainakin automaateista sai rahaa electronilla.
- rahaa mukaan myös
Kaikissa kaupoissa ja ravintoloissa ei voi maksaa Visa electronilla, eikä Unkarissa muutenkaan joka paikassa käy kortit. Automaateista yleensä saa rahaa aika mukavasti nostetuksi, ainakin jos yhteydet toimivat omaan pankkiin. En jättäisi matkakassaani kokonaan Visa electronin varaan kuitenkaan, koska on käynyt niinkin että yhteydet on olleet koko viikonlopun poikki jonkin huollon vuoksi. Ota euroja mukaan myös jonkin verran.
- Budapest fani
Viikon olin viime kesänä ja kertaakaan en törmänny automaattiin jossa electron ei olisi käynyt. Toki mukana oli myös masteri mutta sitä en käyttänyt muuta kuin hotellin katevaraukseen ja lentokentällä ostin lähtiessä vielä pullon palinkaa :) Toki kannattaa varautua jos ei yhteydet toimi mutta kaksi kertaa olen Budapestissä ollut ja ei ole ongelmia ollut. 10 päivän reissu tulossa heinäkuussa ja tarkoitus on nostaa käyttörahat electronilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2725089- 514087
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933599- 502709
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 191827
- 1001669
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981481- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063