Asuntoaan myyvän kannattaa kilpailuttaa välittäjät, sillä se voi tuoda jopa kymmenen tuhannen euron säästöt. Välittäjien palkkiot joustavat, kunhan osaa tinkiä. Erot ovat suuret paitsi hinnoissa, niin myös siinä millaista palvelua on tarjolla.
Katso hintavertailu kymmenen välittäjän palkkioista:
http://www.taloussanomat.fi/omatalous/2009/11/21/vedata-valittajaa--saasta-kymppitonni/200924210/139
Vedätä välittäjää – säästä kymppitonni
OK
1
649
Vastaukset
Toisaalta, miten välittäjä joka ei pysty pitämään kiinni edes palkkiostaan, olisi se joka myy asuntosi parhaaseen mahdolliseen markkinahintaan? Eli kysy itseltäsi mitä haluat, hinnanalennusten osaajan, vai huippumyyjän.. Ja tässä tulee vielä eteen se asia, että kannattaa varmistaa että juuri se henkilö jonka valitset myymään asuntoasi, myös hoitaa sen myynnin alusta loppuun, eikä hänen kädetön kolleegansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899