Kumma juttu. Eikö ne säily kolme vuorokautta operaattorilla.
Tekstarit eivät tule läpi
6
428
Vastaukset
- Omskakas
Vika taitaapi liittyä laitteeseen, koskapa sieltä kuuluu irronneen osan kilinää.
Voi olla puhelimessakin vikaa. Itsellä oli operaattorilla (DNA) vikaa. Ei mennyt kuvat läpi. Itse olen vahvasti vaihtamassa DNA:n heti, kun sopimus päättyy.
m.i.v kirjoitti:
Voi olla puhelimessakin vikaa. Itsellä oli operaattorilla (DNA) vikaa. Ei mennyt kuvat läpi. Itse olen vahvasti vaihtamassa DNA:n heti, kun sopimus päättyy.
Mulla toimii ihan moitteettomasti. Melkein, ainoa uusi ongelma joka on tullut ovat MMS-viestien lähetys. Ne näyttävät jäävän aina dna:n verkkoon jumiin n. puoleksi tunniksi ennen kuin jatkavat matkaa.
zige kirjoitti:
Mulla toimii ihan moitteettomasti. Melkein, ainoa uusi ongelma joka on tullut ovat MMS-viestien lähetys. Ne näyttävät jäävän aina dna:n verkkoon jumiin n. puoleksi tunniksi ennen kuin jatkavat matkaa.
Sama ongelma on ollut. Ei mennyt yksikään MMS-viesti läpi. Olin yhteydessä DNA:n ja myönsivät olevan ongelmia kyseisten viestien kanssa. Olin kokeillut vaimon puhelimeen viestien perillemenoa, ainakin kymmenellä viestillä. Ei yksikään läpi, viestit lähetin parin-kolmen päivän aikana. Vikailmoituksen jälkeen ne kaikki ryöpsähtivät läpi. MMS- viestit ovat jotensakin kalliita, odotan mielenkiinnolla puhelinlaskua, valitus on varma.
m.i.v kirjoitti:
Sama ongelma on ollut. Ei mennyt yksikään MMS-viesti läpi. Olin yhteydessä DNA:n ja myönsivät olevan ongelmia kyseisten viestien kanssa. Olin kokeillut vaimon puhelimeen viestien perillemenoa, ainakin kymmenellä viestillä. Ei yksikään läpi, viestit lähetin parin-kolmen päivän aikana. Vikailmoituksen jälkeen ne kaikki ryöpsähtivät läpi. MMS- viestit ovat jotensakin kalliita, odotan mielenkiinnolla puhelinlaskua, valitus on varma.
38senttiä/viesti muistaakseni kaikilla liittymillä. Oon testannu sillee et oon ollu kavereitten vieressä ku oon koittanu lähettää niille. Oon kokeillu dna-dna, dna-elisa, dna-sonera ja dna-saunalahti, kaikkiin noihin ollut toimitusaika n. 30min-2h. Normaalisti pitäis mennä hetkes perille. Ja se ei varmana ole muissa liittymissä vaan juuri että se jää dna:lle jumiin, oon kyllä muutenki onneksi vaihtamassa saunalahteen.
- pkoda
zige kirjoitti:
38senttiä/viesti muistaakseni kaikilla liittymillä. Oon testannu sillee et oon ollu kavereitten vieressä ku oon koittanu lähettää niille. Oon kokeillu dna-dna, dna-elisa, dna-sonera ja dna-saunalahti, kaikkiin noihin ollut toimitusaika n. 30min-2h. Normaalisti pitäis mennä hetkes perille. Ja se ei varmana ole muissa liittymissä vaan juuri että se jää dna:lle jumiin, oon kyllä muutenki onneksi vaihtamassa saunalahteen.
No halvempia viestejä saa mainioliittymällä ja oikein suurkuluttajan on syytä harkita unelmaa. Näyttää helle vaikuttavan kännyliikenteeseenkin.
http://www.digitoday.fi/mobiili/2010/07/14/helle-korventaa-kannykkaverkkojakin/20109745/66
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273335Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122479Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.902411Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072104Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761683Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481574Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261476Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1291217
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136