Pasi Eloranta katosi peipontieltä somerolta n viikko sitten.Pasilla oli päällään musta flees takki ja mustat housut.Pasi on n 188cm pitkä.Lyhyet hiukset ja pyöreät silmä lasit josta toinen sanka puoliksi rikki.Olin paikasta ei ole mitään tietoa.Kotona pasia kaipaa kihlattu ja kaksi vuotias pikku tyttö. kaikista havannoista voi ilmoittaa salon poliisiin tai 112 tai 0466582531.
kadonnut
9
1997
Vastaukset
- Hope Is All
Toivottavasti löytyisi :)
- Bomero
Yllättäen Pasin äiti muutti Espooseen. Ilman työ- tai sukulais suhteita..
Eihän ketään Espoolainen ole nähnyt Pasia?
Melko varmaa että Pasi taitaakin "piileksiä" Espoossa.- munaton mies...
jos tahallaan katosi, ilmoittamatta kihlatulleen mitään ja jättäen lapsensa. Äitikö tätä hyyssää siellä Espoossa?
- muutti Espooseen
Ennen vai jälkeen katoamisen? Jos jälkeen...
- Kateissako
muutti Espooseen kirjoitti:
Ennen vai jälkeen katoamisen? Jos jälkeen...
Kaksi kuukautta Pasin katoamisen jälkeen äiti muutti Espooseen. Syytä ei kai tiedä kukaan varmasti. Yhtäkkiä pois lapsenlapsen luota.
- annenna
eikös pasi ole aina asunut äitinsä kanssa?!
- Kateissako
Onko mitään uutta infoa tästä kadonneesta? Vieläkö on kateissa tämä kaveri? Aika pitkään ollut hiljaiseloa. Tuon Poliisi-Tv jakson jälkeen ei mitään juuri ole kirjoiteltu, ei myöskään lehtijutun jälkeen. Onko jo unohtunut jonnekin?
- jk
kulä hännvielä.löyty
- noora
hei. pasi eloranta löytyi menehtyneenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381760
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618