Replica -kirjasarja elokuvaksi?

miksi ei?

2000 -luvun alussa, ainakin minä olin hulluna Replica -nimiseen kirjasarjaan. Siinä päähenkilönä oli täydellinen kloonityttö Amy. Hänellä oli siis täydelliset geenit joiden avulla hän osasi tehdä kaikkea, hän pystyi esim. juoksemaan huippuvauhtia ja opettelemaan ulkoa koko kirjan pelkällä vilkaisulla -ja nämä olivat vielä pieniä juttuja verrattuna siihen mihin kaikkeen hän pystyi seikkailuijensa aikana.
Hänen elämä ei kuitenkaan ollut ihan täydellistä, vaan siihen sisältyi mm. tenidraamaa (kenen kaa olla ja mitä tehdä koulun jälkeen? Miten säilyttää salaisuus siitä, ettei ole ihan "normaali" teini), jännittäviä tilanteita, kun pahikset yrittivät luoda muista täydellisistä Amyista ja Andyistä hallitsijarotua jne. Seikkailut johtivat Pariisin katakombeihin, paratiisisaarille, omituisiin sairaalaoihin ja ties minne.

Näissä kirjoissahan olisi täydeliset ainekset seuraaaan Hollywood hittiin! Päähenkilönä nuori tyttö, on supervoimia, on teinidraamaa, on tieteisjuttuja jne. Ihmettelen vaan miksi nämä kirjat ovat jääneet aika vähälle huomiolle? Kun yritin netistä etsiä jotain tietoa, niin ei edes wikipediasta löytynyt kovinkaan paljoa infoa... mä menisin ainakin katsomaan noita elokuvia, vaikka oonkin jo 20v akka :D

http://fi.wikipedia.org/wiki/Replica

17

859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Replicafani

      Aloitin juuri niiden lukemisen ja oon lukenu jo aika monta tosi hyviä on lempikirjojani. Oon 11 vuotias. Mäki haluisin nähdä niitä elokuvana!!

      • lukijo

        jos ei ihan elokuvaa niin ainakin joku tv-sarja ois aika hyvä.
        harmi kun tommoinen omaperäinen tarina on jäänyt noin vähälle huomiolle. harvoin tuommoiset teemat kuten kloonaus kaikkine tiedejuttuineen nuoren tytön elämä kohtaavat.
        on niitä leffoja ja sarjoja väännetty huonoimmistakin aiheista :D


    • ihastunut ericiin

      Siis ihan oikeesti, olen vielä nuori tyttö, mutta olen hulluna replicaan, ja minä ja pari kaveriamme ollaan kuvattu itse kohtauksia replicasta, ja kuka muka ei pitäisi elokuvasta, joka sisältää hitusen skifiä,toimintaa, romantiikkaa, ja ehkä joka pienenpienen huumorinsiemenen!

      Pitäisikö alkaa kerätä nimiä adressiin? Ottakaa kantaa!

    • Bobbby

      ehdottomasti replicasta elokuva. menestyisi varmasti.

      • loihjyfjytfh

        täysin samaa mieltä! varmasti olisi menestys.


    • Amy number 14

      Minäkin aloitin niiden lukemisen jo ala-asteella ja ne olivat aivan mielettömän hyviä! Siis MAHTAViA! Toivottavasti joku älyäisi tehdä niistä elokuvan jonain päivänä!

    • Amy, numero 13

      Joo! Elokuva Replica-sarjasta. Se ois oikea menestys!

    • replika fani

      Mäkin olen lukenut replikoita. ois se kyl ihan kivaa jos ne ilmestyis vaikka telkkariin tai DVD:lle.mulla on kavereita jotka tykkä ihan kauheesti replikoista mutta ne on ihan surkeita lukemaan.

    • hobittiiiiiiiiiiiiii

      Mä luin niitä varmaan joskus ala-asteella viimeksi, taisin jopa lukea kaikki ne läpi :D kyllä siitä ihan hyvän leffan sais väännettyä :) tai ehkäpä tv-sarjan ennemmin?

    • numero 16

      on se ihan ok. mä tykkäsin niistä.

    • 17

      musta ois kiva jos niitä tulis sarjoina tai DVD:nä.

    • Aly

      replica on kiva kirja sarja. siinä on kiva seurata Amyn ja kavereiden tapahtumia. se ois mahtavaa jos se tulis DVD:lle tai TV sarjaksi.

      • fundamentalist

    • Itekin oon miettiny tätä samaa. Onhan leffoja tehty huonommistakin aiheista:D Replica oli tosi hyvä sarja. Piti lukee kaikki.

    • Crying angel

      On Pottereita ja muuta tommosta mut Replica on jääny liian vähälle huomiolle se elokuva ois paras mahdollinen tapa saada Replicalle huomiota!
      Näin lyhyesti Replicasta pitää saada elokuva!

      • poika fani

        Pitäisi, kyllä tehdä elokuva mikähän olisi paras keino saada huomiota sarjalle tästä saisi elokuvasarjan tai TV-sarjan, mutta yhteen elokuvaan on vaikea saada kaikki paitsi jos se on 12 h pitkä, jos tekisi TV-sarjan sarjan pituudeksi tulisi ainakin 60h koska kerrotaan tarkemmin asioista

        Pitää varmaan jotain viestiä lähettää jollekkin jos tuntee jonkun sarjojen tekijän.


    • Replica fani

      Niinpä! Miksei?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      174
      6975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      39
      4107
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2075
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2009
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1601
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      37
      1415
    Aihe