Saunassa SINUN kanssa..

"pikkutyttö";)

Joohh.. Tässä taas hieman.. SITÄ:D Fantasy by me. Ujosta tyttösestä joksikin muuksi.. Tämä on sinulle, hyvä kaksilahkeinen:)



On lämmin kesäpäivä, ja aurinko paistaa täydeltä terältä. Ei pilven hattaraa taivaalla..kaikin tavoin kliseinen loppukesän iltapäivä, kyllähän te tiedätte. Lämmintäkin piisaa. On hiostavan kuuma.

Istuskelen pyhäpostilaatikon päällä tien laidassa ja katselen ohi ajavia autoja. Suomen kaunein seutu, Itä-Suomi, on täpötäysi lomalaisista. Yleensä hiljainen seutu suorastaan vilisee autoja, muutama nuori kuski jopa innostuu moikkaamaan minulle. Hymyillen nostan kättä takaisin ja toivon ettei kukaan erehdy pysähtymään kohdalleni.

Minua jännittää kamalasti.. En ole edes nähnyt sinua koskaan. Kuitenkin uskon tuntevani sinut kohtalaisen hyvin. Mutta koskaan ei voi olla varma mistään..
Vaivun kuuntelemaan läheisen kosken solinaa. Silloin auto pysähtyy tien toisella puolella olevalle bussipysäkille. Sydän hyppää kurkkuun. Katselen poikaa joka nousee etupenkiltä ja vilkaisee minuun. Varmaan punastun siinä vaiheessa kamalasti, jännitys muuttuu sekavaksi olotilaksi. En oikein tiedä miten päin olla. Poika nostaa peräkontista makuupussin, sitten auto kaasuttaa pois. Haukon henkeä. Pitäisi tässä tilassa keksiä jotain järkevää sanottavaa.. Poika nostaa minulle kättä. Moikkaan takaisin ja yritän vääntää naamalleni jonkinlaista hymyä, josta tulee lopulta lähinnä tekopyhä virnistys. Uskomatonta että tapaan sinut viimeinkin.

Katsahdat nopeasti molempiin suuntiin ja kävelet rennosti luokseni. Yhtä rennosti sanot "moi", hymyilet minulle... Outo tunne valtaa minut ja hyppään kaulaasi. Mitä väliä kuinka paljon pelästyt, puhuminen ei vaan ole minun juttu. Alkuhämmennyksestä päästyäsi painat kätesi alaselkääni. Jess... Rutistankin sinua oikein kunnolla, tuskin olen mitään halunnut niin paljon viimepäivinä. Nuuhkaisen sinua. Ahh.. Painan varovaisen pusun poskellesi. Voisin roikkua siinä vaikka koko loppupäivän, mutta ehkei se olisi hyväksi sinulle. Niinpä irrottaudun sinusta ja jään seisomaan eteesi, katson sinua silmiin sanomatta mitään. Aurinkoinen hymykin irtoaa jo helposti.

Mummin ja ukin mökille johtaa hiekkatie, siinä kasvaa heinääkin, mökkitien prototyyppi kaikin puolin. Tie kulkee vanhan pellon läpi, heinä siinä on lapsen korkuista ja erilaisia kukkia on huima määrä. Se on varmasti maailman kaunein paikka kesäiltaisin. Lämmin kesätuuli nostaa välillä kietaisuhameeni helmat nolosti ylös, ja joudun kokoajan kuromaan niitä alas. Sinä vain naurahdat hieman ilkikurisesti kun tuskailen helmojeni kanssa. Onneksi rannalla koivujen suojassa ei tuule samalla tavalla.
Jutustelu on aluksi hieman takkuilevaa, välillä tulee kiusallisen hiljaista. Huumorilla siitä selvitään, ja pian olemme kuin vanhat tutut. Siitä mitä molemmilla on mielessä ei sanota sanaakaan...

Mummola on entisellään, sellaisena kuin muistan sen. Pikkuruinen mökki, josta johtavat kivilaatat tuntuvat varpaissa ihanan viileiltä. Mökin takana suuri määrä lupiineja, ne ovat kauneimmillaan ja hohtavat sinisinä, joskus tuli niitä keräiltyä mummolle iso kimppu. Punertavaksi maalattu sauna, jonka kuistilla nuuhkin pienenä savulohen tuoksuja. Laiturilta on kaunis näkymä Saimaalle, iltapäivän aurinko saa veden välkehtimään kultaisena. Täydellistä. Hyppelehdin iloisena polkua myöten mökin portaille, katsot minua hieman kummissasi, naurahdat ja tulet perässäni.

Käännän avainta lukossa, hieman se narahtaa. Avaan oven ja astun kynnyksen yli. Viileä ilma tulvahtaa minua vastaan, luonollisesti. Kukaan ei ole ollut lämmittämässä mökkiä. Kesällä se on tosin kohtalaisen lämmin jo itsestään. Kiskon sinut perässäni sisälle ja kehotan olemaan kuin kotonasi.
-Vaikka mitäpä täällä vois tehdä.. huokaan heti perään ja istun mummon keinutuoliin.
Istut ukin keinutuoliin viereeni.
-Kyllä me jotain keksitään. Onhan meillä suunnitelmiakin vaikka kuinka. Katsot minuun virnistäen ja olen erottavinani ilmeestäsi jotain veikeää.
-Niiihh.. Hymyilen autuaasti ja suljen silmäni. Otan keinutuolissani oikein kovat vauhdit, valitettavasti olen unohtanut kuinka helposti se heittää selälleen... *RUMPS*

-Eikai suhun sattunu? huudahdat selvästi pelästyen ja pomppaat ylös tuolista. Tulet viereeni ja katsot minua yläpuoleltani. Varovasti kurkkaan sinua toisella silmällä, nolottaa vietävästi.
-Sattuko? kysyt uudestaan.
-Eh.. ei pahemmin.. Kohottaudun istumaan ja hieraisen takaraivoani kädellä.. Auts.. Naurahdan vaivalloisesti ja tartun käteesi jonka ojennat minulle. Kampean pystyyn ja vedät minut syleilyysi. Mieleni tekisi sanoa kuinka kauan olen odottanut että niin kävisi mutta näen parhaaksi olla hiljaa... Nautiskelen vahvoista käsivarsistasi ympärilläni, kuiskaan korvaasi, että josko lämmitettäisi sauna..

Katselen kun kävelet saunalle päin pelkkä pyyhe vyötärölläsi. Ajatukseni eivät oikein pysy kasassa.. Hyräilen jotakin sekavaa, pääni on täynnä ajatuksia. Kaivelen mummin ja ukin luomukylmiötä, sellaista pientä maanalaista lokeroa. Siideri.. toinen.. kolmas. Nappaan pari pulloa ja kipitän perässäsi saunalle. Ajattelen hiestä kiiltelevää vartaloasi, suoraan silmieni edessä, ja väristys kulkee lävitseni..

Nousen saunan kuistille pikkuruisia portaita. Saunan ainoa ikkuna on höyryn peitossa, sisälle ei näe. Pukuhuoneen ovi on auki. Pudotan pyyhkeen myttyyn penkille ja vilkaisen peiliin. Kamoon.. u can do it. Vedän syvään henkeä ja aukaisen saunan oven. Istut ylimmällä lauteella, sivuttain. Toinen jalkasi on koukussa ja toinen suorana. Kolmatta en onnekseni näe ovelle.. Jos niin olisi, en varmaankaan pääsisi etenemään lauteille ollenkaan. En oikein tiedä mihin päin katsoa... Tunnen miten silmäsi vaeltavat hiuksissani, kasvoillani, kaulalla.. Ja alemmas.. Aina kirkkaanpunaisiksi lakattuihin varpaankynsiin asti. Kipuan seuraksesi ylimmälle lauteelle, istun sen toiseen päähän, lauteen suuntaisesti kuten sinäkin. Varovasti siirrän katseeni silmiisi, niistä hehkuu samaa jännitystä joka varmasti erottuu myös punertavilta poskiltani.

On ihanan hiljaista. Heität löylyä ja kiuas sihahtaa kuin olisi äkäinen jostakin. Vedän molemmat jalat koukkuun ja suljen silmäni, nautiskelen kuumuudesta. Välillä raotan silmiäni ja katselen sinua, emme puhu sanaakaan. Silmäni harhailevat jossakin jalkojesi välissä, välillä unohdun tuijottamaan ja herään vasta kun liikahdat hieman.

Olen melko varma siitä mitä ajattelet, olen katsellut sinua jo tarpeeksi kauan, en kestä enää. Minua himottaa sietämättömästi.. Rohkaisen mieltäni ja levitän reisiäni hieman, kuin ohimennen. Ujutan käteni koskettamaan itseäni, sormilla raotan huuliani.. Kosteus varmasti paljastuu sinulle, sitä se teettää olla kanssasi saunassa.. Mielenkiintosi herää silminnähden, katselet minua virne naamallasi. Painan etusormen hitaasti sisälleni ja katson sinua suoraan silmiin, jännitys on tipotiessään. Kaverisi nostelee päätään, poskesi hehkuvat ja katsot minua silmät pyöreinä. Levitän jalkojani enemmän ja painan toisenkin sormen sisälleni. Kuin kokeeksi kohotan lantiotani hieman ja huokaan. Työntelen sormiani hitaasti edestakaisin.

Turha sinun on peitellä sitä joka seisoo haaroissasi, tiedät sen varsin hyvin itsekkin. Otat minua kädestä ja vedät eteesi polvilleni. Suudellessani sinua en enää tunnista itseäni.. Koskettelen kielenkärjellä huultesi sisäpintaa ja kitalakea, suutelen huuliasi kevyesti näykkien. Lasket kätesi pakaroilleni ja vedät minua itseäsi vasten. Henkäilen kuumaa ilmaa kasvoillesi ja hyväilen liukasta kehoasi. Paluuta ei ole, se on selvää. Jaan suukkoja leukaasi, kaulalle, olkapäille. Maistelen suolaista ihoasi. Liu'utan käteni alavatsallesi, silitellen hyväilen lantionseutua.

Käännyt toisinpäin; istut lauteen reunalla, olen polvillani jalkojesi välissä. Vihdoinkin näen silmieni edessä sen josta olen haaveillut pidemmän aikaa... Painan kevyen suukon kalusi herkälle päälle, vetäydyn taaemmas ja katselen kuinka se pyrkii kohti kattoa. Henkäiset tukahtuneesti ja silität löylystä kuumia hiuksiani [ou mai kaad..xD..mmmh...]. Painaudun takaisin sinua kohti ja otan sinua lämpimän suuni täydeltä. Kostea lämpö sulkee sinut sisälleen ja etenee pikkuhiljaa alemmas. Vetäydyn taas hieman takaisin ja imu tuntuu voimistuvan. Suljet silmäsi ja antaudut voimistuvalle nautinnolle, jota käsieni ja lämpimän, imevän suuni yhteistyö sinussa herättää.

Tutkin sauvasi päätä kielelläni ja pyöritän kieltä sen ympärillä. Näykin vartta pehmeästi aina tyveen asti, se on lämpöinen ja sileä.. Liu'utan käteni alaselkääsi, työnnyt minua vasten, terska tökkii nieluani. Parhaani mukaan teen nielemisliikkeitä, vaikka kitapurjeeseen kohdistuva paine ei tunnukkaan välttämättä mieluisimmalta. Minua kiihottaa kun saan tuottaa sinulle nautintoa.. Viet taas kätesi hiusteni sekaan, harot niitä huokaillessasi. Lantiosi liikkuu edestakaisin, olet jo lähellä.

Yhtäkkiä irroitat otteesi hiuksistani, peräännyt. Käyt selällesi lauteelle ja pyydät minut istumaan rintasi päälle. UUhhhH.. Melkein voihkaisen pelkästä ajatuksestakin.. Kiipeän vikkelästi päällesi istumaan, tartun kovaan, sykkivään kaluun puristaen käteni sen ympäri. Liikutan käsiäni vaativasti edestakaisin, kurotan välillä kieltäni nuolaisemaan päätä. Tartut minua lantiosta ja vedät hieman taaemmas, koskettelet kielelläsi nopeasti klitoristani ja imaiset hellästi. Työnnät kielesi sisälleni ja pyörittelet sitä vinhasti. Vaikeroin kalusi suussani ja pyöritän peppuani kasvojesi edessä.
-Mmmm, mmmmh....

Vääntelehdit allani, minä taas yläpuolellasi, huokailu ja ynähtely täyttää jo viilenemään päässyn saunan. Otat sormet avuksi, työnnät kaksi sisälleni. Siitä se lähtee... Lakkaan imemästä sinua, selkäni taipuu huimalle kaarelle ja huudan aistimusten huokuessa lävitseni. Märkyyteni tuntuu ja näkyy sinulle, purkaudut heti perään kasvoilleni ja rinnoilleni vaikeroiden ja murahdellen. Olemme yhtä tahmeaa, märkää sotkua.

Vavahtelen siinä hetken, käännyn toisinpäin syliisi. Silmissäni sumenee ja päässä jyskyttää hurjasti. Suutelet minua, makumme sekoittuvat. Olemme molemmat hengästyneitä ja uuvuksissa, ei ole kaukana etten heitä tajuani. Kohottaudun kuitenkin ylös ja kiskon sinut kädestä ulos.

Oloni helpottuu kun pääsemme raittiiseen ilmaan. Kävelet perässäni vilpoisia kivilaattoja pitkin rantaan. Varovasti kosketan vettä varpaillani laiturin päästä, se tuntuu ihanan viileältä saunan jälkeen. Astumme veteen yhtäaikaa, kietoudumme toisiimme. Katselen sinua, takanasi hohtava ilta-aurinko saa sinut sädehtimään. Hieromme toistemme vartaloita puhtaiksi, kaikki on kuin suoraan unistani...



Hmmm..:) Jatkoahan piisaa jos joku vaan haluaa...:)??? Tämä oli vasta alkua:D

15

11943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinnostunut

      ..jatka ;)

    • Ari Härkänen

      ...pe...

      Jatka... Painijakin alkaa kiihottua näistä jutuista! Jos et jatka, niin paha sut periköön;)

    • Poju

      Aika kiva.

    • Yhdeksäsosa

      Tarinasi on parhaasta päästä koko palstalla.

    • 1337

      juu lisää vaan.

    • joooku xD

      x))).....

    • tarakka

      Jatka ihmeessä!

      Novellisi on pitkästä aikaa jotain kaunista, kiehtovaa ja hienoa luettavaa tällä palstalla. Kerrankin jotain muutakin kuin melaa mekon alle ja moro. Tässä oli sitä tunnelmaa, tässä oli hieno johdanto. Johdanto oli oikeastaan paras osa koko jutussa.. tee mieluiten jatko-osa johdannon ja varsinaisen aktin väliin, tekstiäsi oli nimittäin ilo lukea!

      Kiitos. :)

    • "pikkutyttö";)

      tää juttu lähti lähinnä fantasiasta.. nyt se fantasia on kai loppu.. en tiiä millon jaksan kirjottaa sen jatko-osan loppuun:/

      teillekki tiedoks että täytän syksyllä 15.. edelliset lukijat ei ole sitä uskonu, tuskin uskotte tekään... mut se on kyllä aikast imartelevaa ku ihmiset väittää mun olevan vähintään 20, eikä varsin enää neitsyt, jota sitäkin olen... uskokaa te, olkaa kilttejä:) sitten voin harkita jatkanko tätä:) jos te rakkaat vähän motivoisitte minua:P *rutistus kaikille*

      • tarakka

        Kerro mitä seuraavana päivänä tapahtui.. Tyypit lähti vaikka soutelemaan johonkin saareen ja sitten tapahtui jotain kivaa luonnon helmassa..:P Jep. Mutta muista säilyttää tuo tunnelmointi (toisin sanoen: älä kirjoita pelkästä aktista), niin novellisi pysyvät foorumin parhaana antina :)


      • Keltaruusu

        Jatka ihmeessä, kyl mä ainakin uskon että oot 15, mutta muista en tiedä, toi oli älyttömän hyvä ja kiihottava juttu, voi kun mullekin vois käydä näin :)..mmm..no joo..jatka ihmees, ois kiva tietää mitä muuta siellä vedessä tapahtu kuin että putsasitte toisianne ;) *halitus sinulle*


      • Jarppa87

        Olet selvästikin kirjoittanut paljon tarinoita aikaisemminkin, sen huomaa kerrontasi laadusta. Tarinakin on mahtava ja saat sen vielä tuntumaan niin todelta. Ei ikäsi tunnu haittaavan kirjoitustasi. :D
        paras tarina Suomi24:ssä pitkään aikaan - Kiitos


    • tohrori

      kiitos!

    • Stamp

      Tyttöhän osaa kirjottaa!!! Eikun lisää vaan...

    • ***

      Minut sai ainakin aivan märäksi... *hämillään* =) Lisää!!!

    • Huhuu!!! :)

      Sun on ihan pakko jatkaa tota. Toi oli aivan sairaan ihana!!




      P.S Pliis älä/älkää suutu/suuttuko. Mä oon 13v, mut mä luen siks näitä koska mulla on vähän outoja fantasioita. Tykkään lukea näitä, mä suorastaan kiihotun!! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe