Ryyppy

LÖKJfj

Jos laitetaan pullo kiertämään ns. ringissä, niin kuuluuko sitä pullonsuuta pyyhkäistä kämmenellä/hihalla? Yksi tuttavani tekee aina niin ja tämä ärsyttää minua koska olen ringissä yleensä hänen jälkeen ja olen melko varma että hänellä ei ole kovin puhtaat kädet. Mielestäni ringissä pitäisi juoda siten että huulet hädintuskin koskettavat pulloa ja ikäänkuin kaataa viinaa suuhun, ei imeä sitä kuin tuttipulluo, näitä imijöitäkin on joukossa ja inhottaa katsoa kun suustaan tulee rään sekaisia ilmakuplia pulloon. Miten näistä kiusallisista tavoista olisi sopivaa huomauttaa hienovaraisesti?

5

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • one for the road

      Mutta noin teoreettisesti etiketin näkökulmasta...

      Pullon suusta ei juoda, jolloin sitä ei tarvitse kierrättää, eikä kantaa murhetta naapurin
      oraalieritteistä tai käsihygieniasta. Pääsääntöisesti ryyppy nautitaan snapsilaseista,
      olosuhteista riippuenm esim. erävaellus tms. vaatimattomammat olot, muukin käy.
      Teknisiä suorituksia voi yrittää hioa muilla vähän oleellisemmilla elämän alueilla.

      • asdfjöasdf

        Esimerkiksi sellaiset juomat kuten Gambina, Sorbus ja Sinol tulee etiketin mukaan AINA nauttia puollon suusta solidaarisesti kierrättäen pulloa ringissä. Älä neuvo mitään jos et mistään ymmärrä.


      • one for the road
        asdfjöasdf kirjoitti:

        Esimerkiksi sellaiset juomat kuten Gambina, Sorbus ja Sinol tulee etiketin mukaan AINA nauttia puollon suusta solidaarisesti kierrättäen pulloa ringissä. Älä neuvo mitään jos et mistään ymmärrä.

        Pultsareilla varnaan onkin ihan oma "etiketti". Kivoja kollegiaalisia ryyppyreissuja vaan koko rupusakille.


    • -

      pullonsuun pyyhkiminen osoittaa herrasmiesmäisyyttä,fiksua tapaa.Vai naisistako oli kyse.

    • oppeliini

      Puhutko pullon kierrättämisestä puiston penkillä jossa ulkomaalaiset turistit seuraavat kamerat surraten vai piilossa sillan alla jossa kukaan ei näe?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe