Tarvitsen hieman apuja, kellä teistä Macin käyttäjistä on digi sovitin koneessa,
Tuolta katseltuani olisiko Eltago 54.90€ hyvä vaihtoehto?
On tuolla muitakin tietysti, niin miten teillä?
http://www.pixmania.com/fi/fi/775/xx/xx/103/9/criteresn.html
Ja kiitos.
TV/TUNER KORTTI
Digi digi
2
395
Vastaukset
- R-elgato
Noh, Hybridillähän sä voit käyttää myös kaapeliverkossa digitikkua.
Sitten se 84 egen DTT tuplavirillä ois kyllä muuten ehkä parempi.- 1stMacFinn
Mulla on tuo Hybrid, tyttärellä taitaa olla perus DTT tikku, pojalla Hybrid. Osta pois vaikka se halvinkin, Elgaton tuotteet ovat alan parhaita!
Tärkeää on, että tikussa on mukana EyeTV 3 softa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823333
- 1023046
- 532272
- 211741
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201705Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111650Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61548Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221468Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381374