Mulla taitaa olla ongelma :( Haluaisin myydä mun HP 4050N musta-valko lasertulostin 40 eurolla, mut kukaan haluu ostaa. Kone olis täysin toimiva, käytetty USB piuhalla, joka tulisi kaupan päälle. Heittäisin myös samaan hintaan ylimääräinen värikasetti. Verkkoon saa koneen kytketty uusimalla verkokortin, jota en itse ole jaksannut tehdä (kotikäytössä ollut- piuha riitti mainiosti mulle). Nyt olen jo hankkinut värilaseri-tulostin niin tämä jäi ylimääräiseksi. Ongelmana on ettei kukaan sitä haluaa ostaa! minkätakia? käteismaksua vastaan olis noudettavissa espoosta, eli helsingin lähellä ja luulisi ostajia riittävän. Eihän ole kauheen kallista laserista pyytää 40 egee....
Voisko joku fiksumpi ihminen kertoa miss sen vois saada myyty, mitä oon tehnyt väärin, ja minkätakia ei mee kaupaks!? :( se vie tilaa ja kerää pölyä ku ite en sitä enää käytä :(
MusteLasertulostin ongelma!
2
351
Vastaukset
- dixidixi
Laita tuonne ja lähtöhinta 5e, joku opiskelija ostaa, itse en sillä tarvitsen värilaserin ja monitoimi sellaisen.
tuo 40e on aika paljon, kun ei monella ole tietoa rummun kunnosta sekin kuluu, minulla on 6vuoden aikana hajonnut 3 mustesuihku tulostinta, niihin saa pienet säiliöt ja aina loppu, musteasemallakin maksaa 24 e täyttö.Tässä just se juttu; et tää on laaseri tulostin eli ei muste kuivu; lopu yms :) ja toista värikasettia saa kaupan päälle maksamatta extraa (jos ny sattuis loppumaan 3000 sivun jälkee :D) en viittis ihan ilmatteeks antaa pois, varsinkaan ku siin sais kaupan päälle kaikkee extraherkkuja :) olikse osoite huuto.net? luulen et laitoin sinne jokinlainen ilmoitus eile :) ja mikkoon kans, ja nettimarkkinoihin? mut ehk oon ihan pihalla täss jos en saa sitä myyty...:/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562751
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541689Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461674Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501423- 711387
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3131257The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut171206- 156996
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24960Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58911