Uusia ystäviä Turusta?

avalea

Löytyisköhän tätä kautta uusia ystäviä Turun seudulta? Kesä on tulossa, paljon tekis mieli tehdä kaikkea mukavaa, ainoastaan seura puuttuu :) Kavereita kyllä on, mutta ei vielä sellaista ystävää, jonka kanssa vois puhua kaikesta ja viettää aikaa rennosti :) Olen siis 22, asun lähellä keskustaa. Olen todella puhelias, ja hyvä kuuntelemaan, todella avoin ja en mikään tiukkapipo, hauskanpito ja seurallisuus on mulle todella tärkeitä asioita. Toivottavasti et siis itsekään olisi hirveän ujo, ja omaat hyvät keskustelutaidot :)

Kuuntelen lähinnä rockia, mutta tykkään kyllä kaikenlaisesta musiikista, ja tanssimisesta. Jos tuntuu, että tämä kolahti sinuun, kirjoittele vaikka ensin tähän, ja vaihdetaan sitten s-postia :)

34

2593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      En ole turusta, mutta aattelin kirjoitella sillä itseltäni puuttuu myös ystävä jolla on aikaa ja kiinnostusta kuunnella. Musiikkia kuuntelen paljon, joten keikoilla tulee käytyä ja seura on joskus kiven alla. Jos pieni matkaero ei haittaa niin ota yhteyttä: [email protected]

      • maria-

        Moi!

        Oon elokuussa muuttamassa muualta päin Suomea turkuun ja mukava olis tietysti sieltäkin saada uusia ystäviä! :) Oon melko menevä 22-vuotias nuori nainen. Pidän eläimistä, liikunnasta, shoppailusta, kahviloissa istuskelemisesta ja tietty ulkona käymisestä..

        Ois kiva olla yhteydessä vaikka s-postitse ennen kuin muutan sinne...


    • tallguy203

      turussa olen asunut noin 6kk ja uudet kaverit kyllä kelpaa! tekisi mieli samalla juhlia omia synttäreitä jossai päi turkua mutta ei ole oikee ihmisii viel ketä tuntis ni ei yksin viittisi baariin mennä...itsekkin asun keskustan läheellä (1.5km matka) joten pääsisin kohtuu nopeesti esim hansaan tai muualle sinne. [email protected] jos kiinnostaa seura.

    • nennnnnne

      Moi!

      Olen 21 vuotias tyttönen, muuttamassa Turkuun elokuussa :)

      Olisi todella kiva saada kavereita Turusta päin, shoppailuseuraksi, kahvitteluun jne. Olen myöskin erittäin puhelias, aluksi tosin hieman ujo, sosiaalinen ja positiivisella elämänasenteella varustettu! :) Minun kanssani on helppo jutella mistä vain, toivoisinkin sellaisia kavereita joille voin myös itse höpötellä vaikka mistä :P

      Sähköpostiosoitteeni on [email protected]

      Rohkeasti vaan viestiä laittamaan :P

      • gjhbg

        Olen 24-vuotias, hetkisen Turussa asunut tyttö ja olisi hurjan mukavaa löytää täältä uusia ystäviä. Eli aloittaja ja muutkin, saa laittaa viestiä. :) [email protected]


      • avalea
        gjhbg kirjoitti:

        Olen 24-vuotias, hetkisen Turussa asunut tyttö ja olisi hurjan mukavaa löytää täältä uusia ystäviä. Eli aloittaja ja muutkin, saa laittaa viestiä. :) [email protected]

        Aloittajan sähköposti on siis [email protected] jos haluaa kirjoitella.


    • :)

      Huomatakseni viestit täällä jo vuoden vanhoja, mutta jos vaikka joku saattuisi täällä vielä käymään lukemassa niin... Olen 23- vuoitias nuori nainen ja asun Turun lähistöllä. Olen asunut jo muutaman vuoden Turussa mutta ystäviä ei kuitenkaan vilelä paljon ole tältä suunnalta. Siksi olisi oikein mukava jos löytyisi ystävää shoppailuun, kahvilla käyntiin, leffaan sekä tietysti bilettämiseen ;D Harrastan lenkkeilyä ja uintia mutta muutkin urheilulajit kiinnostavat.
      Jos tuntuu, että tämä kolahti sinuun, kirjoittele vaikka ensin tähän, ja vaihdetaan sitten s-postia :)

      • uninen.

        Hei sinä, joka kirjoitit 9.12. :) Olen 22v. naisenalku ja asunut Turussa vasta muutamia vuosia opiskeluiden merkeissä. Minäkin kaipailisin lisää tuttavuuksia seuraksi juuri esim. kahville, kaupungille, lenkille ja yöelämään. Jos näet tämän vielä ja haluaisit vaihtaa sähköpostiosoitteita, kirjoittele! :)


      • Kavereita kaipaava
        uninen. kirjoitti:

        Hei sinä, joka kirjoitit 9.12. :) Olen 22v. naisenalku ja asunut Turussa vasta muutamia vuosia opiskeluiden merkeissä. Minäkin kaipailisin lisää tuttavuuksia seuraksi juuri esim. kahville, kaupungille, lenkille ja yöelämään. Jos näet tämän vielä ja haluaisit vaihtaa sähköpostiosoitteita, kirjoittele! :)

        Moikka! Täällä olis syksyllä turkuun muuttanut 20 v tyttö, joka kaipailis myös uusia kavereita. :) joten jos vielä uudet tuttavuudet kiinnostaa niin kirjottele lisää vaik tänne jos vaihdettais sit vaik sähköpostiosotteet?:)


      • Ystävää vailla
        Kavereita kaipaava kirjoitti:

        Moikka! Täällä olis syksyllä turkuun muuttanut 20 v tyttö, joka kaipailis myös uusia kavereita. :) joten jos vielä uudet tuttavuudet kiinnostaa niin kirjottele lisää vaik tänne jos vaihdettais sit vaik sähköpostiosotteet?:)

        Heippa! Mäkin muutin Turkuun viime syksynä. Ja oon 19 v ja ystävää vailla! :) Jos näet tämän vielä niin sano, jos haluaisit viel vaihdella s-postiosoitteita. :)


      • :)
        uninen. kirjoitti:

        Hei sinä, joka kirjoitit 9.12. :) Olen 22v. naisenalku ja asunut Turussa vasta muutamia vuosia opiskeluiden merkeissä. Minäkin kaipailisin lisää tuttavuuksia seuraksi juuri esim. kahville, kaupungille, lenkille ja yöelämään. Jos näet tämän vielä ja haluaisit vaihtaa sähköpostiosoitteita, kirjoittele! :)

        Huomasin viestisi vasta nyt! Mutta jos huomaat vastaukseni, niin laita vaikka sähköpostiosoitteesi niin lähetän sulle mailia! olisi kiva tutustua! :)


      • :)
        :) kirjoitti:

        Huomasin viestisi vasta nyt! Mutta jos huomaat vastaukseni, niin laita vaikka sähköpostiosoitteesi niin lähetän sulle mailia! olisi kiva tutustua! :)

        Niin tämä viesti oli siis sinulle nimimerkki uninen... :)

        Huomasin viestisi vasta nyt! Mutta jos huomaat vastaukseni, niin laita vaikka sähköpostiosoitteesi niin lähetän sulle mailia! olisi kiva tutustua! :)


    • Seuraa turusta?

      Oon 25 mies. Etsin seuraa kaverimielessä, ei väliä sukupuolella :D

      • jarrimati

        Moro. Uudet kaverit kelpais itsellekkin. Oon 26v turkulainen. Harrasteltua tulee salibandyä, sulkista, pyöräilyä, rullaluistelua ym. Konemusiikista tykkään. Sinä ja muutkin laittakaapa mailia: [email protected]


    • hihhuliheipäheii

      Kolahti nii että pyörryin D: EISAA LYÖDÄ! :(( :))) no vitsivitsi oon liian nuori
      Ootko nainen vai mies?

    • PcUc

      itse olen 27v mies kavereita olisi kyllä mukava löytää täältä turusta. Miehiä tai naisia

      [email protected]

    • Ninjaminora

      Hei, täällähän on paljon samassa tilanteessa olevia kuin minä :) en tiedä onko tämä viestiketju enää aktiivinen. Olen siis joensuusta turkuun muutanut 19 vuotias nuori nainen. reilut 5 kk Turussa asunut mutta en ole vielä kehenkään tutustunut. olisi kiva saada samaa ikäluokkaa olevia tyttökavereita. eli jos olet samassa tilanteessa niin ota yhteyttä. [email protected]. ylhäällä oli kiinnostavia tapauksia.

    • linnee123 :)

      Hei. Mullekin saa laittaa viestiä:D
      [email protected]
      Turun keskustassa asustelen ja ikää on 22 vuotta.

    • sacrifices

      Heippa! Tännekin sopii laittaa sähköpostia tulemaan, mikäli kaveri on vielä hakusessa :) Olen 21-vuotias nainen ja asustelen Turun kupeessa. Muualta muuttanut, joten kaverit jääneet kotipaikkakunnalle. Elelen avoliitossa, joten sellaista seuraa en ole hakemassa, mutta myöskin miehet voivat ilman muuta kirjoitella. Harrastan salilla käymistä, lenkkeilyä ja tykkään käydä shoppailemassa, leffassa yms.

      [email protected]

    • Lofer

      Hei sacrifices.
      Koitin mailata sulle, mut ei mennyt maili läpi..:/
      Vieläkö olis sun kaveriringissä tilaa?
      Oon 33v mies(eli aika vanhus:D) Turusta, kavereita kaipailisin kanssa. Leffaan, ulkoiluun yms vapaa-aikailuun.
      Olen suhteessa myös, joten en kaipaile myöskään mitään sutinaseuraa, vaan ihan aitoa oikeata ystävää/kaveria.
      Ilmoittelehan jotain, jos kaipailet kaveria.

      • sacrifices

        Lofer; Ilman muuta on tilaa! Laitatko mulle sähköpostiosoittees niin koitan mailailla sulle päin vai kuinka tehdään? :)

        Ihmettelen kyllä, jos et oo saanut mailia tulemaan mulle päin, mun osoite on ainakin tossa ihan oikein kirjoitettuna..


    • Pillimehu88

      Mahdatko vielä etsiä ystäviä? :)

    • MS24

      Olen 24-vuotias mies ja etsin uusia kavereita Turusta. Vapaa-ajan harrastuksiin olisi kiva saada seuraa. Voitaisiin käydä vaikka kiipeilypalatsissa. Itse harrastan tennistä, mutta lajeilla ei ole väliä.

      • h4nde

        Täällä etsitään myös kavereita Turusta. Olen 25-vuotias mies ja haen seuraa mm. keikoille (rock laidasta laitaan), yöelämään, tennikseen tai muuhun liikuntaan yms..


    • kiinnostaako

      olen liedosta 30v. mies

      • jos joo

        laitan mailin


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1134
    Aihe