viikon kuluttua lähtö, apua, minkälainen keli???
Suomessa helle, ja Marmariksella sataa? Niinkö... voi elämä jos tuli huonoon aikaan tämä loma... :(
sää nyt??
6
482
Vastaukset
- ap
joku joka olisi just tullut sieltä..? mitä kuuluu säähän sinne??
- justjep
marmarisinfo.com, sieltä saat tarvitsemasi tiedon
- ihquuuuuuu
kokeileppa ihan googlata sää ja marmaris niin voi löytyä tietoa. vai onko tämä taas joku turkin tollojen hypea, että ihquuuuuuuuu kun mä oon menoossa ihan ulkomaille, ihquuuuuuu.
kyllä me ihan telkkarista nähtiin, että pihtiputaan mummo ja papat käy turkissa muiden tollojen kanssa.- tullut
Palasin Marmariksesta viime lauantain, 15 päivä ja lomaviikko oli kelien suhteen aivan MAHTAVA!!
Yölläkin niin lämmin että capreilla ja topilla pärjäsi vallan mainiosti. Ei noihin säätietoihin ole niin luottamista, eilen oli ollut ukonilma (kaverini on siellä vielä toisen viikon) mutta kyllä säät tähän aikaan vuodesta aina suomen helteet voittaa!
- makiis8
Yöllä tulin viikon reissulta,3 päivää kelien myötä reisille.12 kertaa olen vuosien saatossa tuolla käynyt eikä kertaakaan ole aiemmin satanut tippaakaan,mutta loma meni hyvin ja kakrut viihty.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467565
- 334173
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572471- 542388
- 402329
- 452322
- 162266