Eilen oli käynyt vanhimman tyttäreni ja sen kämppiksen luona tän toisen tytön äiti pitämässä pientä puhuttelua likoille samalla kun vei yöksi oman 10v ja minun 10v tyttäreni.
Välihuomautuksena -naurettiin tän toisen tytön äitin kanssa kun me tänään haettiin kotiin ne pikkulikat,kuinka oltiin pidetty puhuttelut samoin sanoin ;))) -
Toisen tytön äiti oli sanonut pikkulikoille että menevät ulos kun hän juttelee isompien likkojen kanssa niin siihen oli 10v tyttö tokaissut :
"Jaahas ja nytten siellä sitten jutellaan niitä lapsilta kiellettyjä juttuja". ;D
Ja tänään kun passitimme pikkulikat ulos puhuttelun ajaksi niin :
"Joo ja se jatkuu vielä" ;D ;D
ei lapsille
blondeistablondein72hki
1
845
Vastaukset
- piti nauraa???????
Niin, missä kohtaa oli se hauska pätkä? En löytänyt muutakuin sekavaa tekstiä, vaikka moneen kertaan luin, en tajunnut edes aihetta... :O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311846
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161742Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3291062- 611050
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991017Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene8982- 66901
- 59878
- 2811
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi36742