Vertakaa ulkomaalaisia naisia suomalaisiin

hedel27

Vaikkapa jotain aasialaista 38-46 vuotiasta naista johonki tavalliseen suomalaiseen 26-28 vuotiaaseen. Ensimmäinen vaihtoehto näyttää lähes aina paljon nuoremmalta. Käykää hyviksee vaikka treffi-ilmoituksia läpi jne. J Aasialaisilla lähes aina atleettisempi vartalo. parempia ja aktiivisempia sängyssä. Lojaalisempi ja ennenkaikkea positiivisempi ihmisenä. Tää on toki vain mun kokonaiskäsitys ja mielipide, ainahan on poikkeuksia ja kokemus tuttavapiireistä. Tarkotin nyt lähinnä "yleisesti".

Se on kuiteskin faktaa, että kun on mulla kerta mulla ihan ok duuni niin miksi täältä suomesta edes viittii yrittään. Pilaantuu vain loppuelämä.

23

1539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja tyhmää porukkaa

      Mutta itsepähän valintasi teet.
      Ei ne tosiaan mitään kaunottaria ole, vinot silmät, lyhyet länkisääret päätyen räpylöihin, lytty naama, lankku kroppa ilman muotoja, keltaisia (!) eikä koulun koulua käytynä, joskus ei edes luku-eikä kirjoitustaitoisia. Mitä "lojaalisuuteen" tulee, kunhan rahaa tulee riittävästi...

      • jkjjh

        Kauneushan on tietysti katsojan silmissä mutta jos katselee tilastoja minkä maalaiset ovat olleet viimeisen 10 vuoden aikana jatkuvasti kansainvälisten kauneuskilpailujen kärkipaikoilla niin kaakkois-Aasia hakkaa kyllä 100 - 0 europpalaiset noissa kisoissa vaikkeivät ihan pärjääkkään Etelä-Amerikan pohjoisosan kaunottarille..


      • usko mitä haluut
        jkjjh kirjoitti:

        Kauneushan on tietysti katsojan silmissä mutta jos katselee tilastoja minkä maalaiset ovat olleet viimeisen 10 vuoden aikana jatkuvasti kansainvälisten kauneuskilpailujen kärkipaikoilla niin kaakkois-Aasia hakkaa kyllä 100 - 0 europpalaiset noissa kisoissa vaikkeivät ihan pärjääkkään Etelä-Amerikan pohjoisosan kaunottarille..

        Miesvaltainen tuomaristo kun on kuulema ihan naitavissa.


      • jotain rajaa sentään

        Enkä pidä niitä fiksuina enkä edes viehättävinä. Mokomat apinat.


      • parusha

        Jos et ole sattunut huomaamaan, niin Helsingissä on paljon enemmän paremmannäköisiä naisia kuin miehiä. Olet itse sen verran kaatokännissä aina ettet huomaa hyvännäköisisiä suomalaisia naisia ja nekään ei kyllä noteraaraa ihan hurjan kännistä tyyppiä. Ihan sama mitä Venäjällä naiset on, mut kyllä me suomalaisetkin osataan. Jos haluat vain nussia, mene sinne Venäjälle, sehän se nostattaakkin heidän arvomailmaansa.


      • hgfhfghg
        parusha kirjoitti:

        Jos et ole sattunut huomaamaan, niin Helsingissä on paljon enemmän paremmannäköisiä naisia kuin miehiä. Olet itse sen verran kaatokännissä aina ettet huomaa hyvännäköisisiä suomalaisia naisia ja nekään ei kyllä noteraaraa ihan hurjan kännistä tyyppiä. Ihan sama mitä Venäjällä naiset on, mut kyllä me suomalaisetkin osataan. Jos haluat vain nussia, mene sinne Venäjälle, sehän se nostattaakkin heidän arvomailmaansa.

        koska en katsele miehiä sillä silmällä.

        Yleisesti ottaen suominainen on ruma ja epänaisellinen.


      • parusha
        hgfhfghg kirjoitti:

        koska en katsele miehiä sillä silmällä.

        Yleisesti ottaen suominainen on ruma ja epänaisellinen.

        Kyllä mun mielestä Suomessa ja varsinkin Hesassa on hyvännäköisiä suomalaisia naisia, kunhan kattelee ympärilleen eikä kiimaisena vaan pongaile venakoita tms. Itse taas en tykkää 70-luvulle jämähtäneiden venakkojen tyylistä. Naisellinen voi olla ja onkin monella eri tapaa, venakkotyyli ei pure kaikkiin. Varmaan et katselekkaan miehiä, mutta tarkoitukseni oli vaan sanoa, kun haukut suomalaisia naisia, että eipä noissa suomalaisissa miehissäkään ole kehumista. Monet ulkkikset vetävät pitemmän korren ulkoisesti ja tyylillisesti.


    • .........

      olet oikeassa.

      • etoolisella

        Jospa piispa opettaisi sinulle pöllö perusasioita sexistä, otat leipää ja viiniä runsaasti !


    • lammas ?

      .....onko kaikki kotona ? Jallujako luet ? ....pahalta tuntuu, olet mielenterveyspalvelujen tarpeessa !

    • Suomen kansalainen

      Naapurissa asuu näitä Aasialaisia ihmisiä. Vaan tiedätkös mitä muuta minä tiedän? Jopa 3-5-vuotiailla poikalapsilla on paremmat käytöstavat kuin suomalaisella 40-vuotiaalla miehellä (ja se alkaa olemaan jo niin kypsä ikä että olisi luullut jotain oppineen elämässä..). Ja se on outoa se, jos jokin on.

    • Zakuda

      En usko todellakaan, että aasilainen nelikymppinen nainen näyttää nuoremmalta kuin pari-kolmekymppinen suomalainen nainen ja mitä tulee tohon itsekehuskekuun, niin onpa omalaatuista kehua omia sänkytaitoja treffipalstoilla. No, mutta jos ajatellaan aasialaista naista, niin niillähän taidoilla ne ovat alunperin tänne tulleetkin, että ei ihme. Mite ne määrittelee, että ovat parempia kuin suomalaiset naiset sängyssä? Toi lojaalisuus on vitsi aasialaisen naisen kohdalla, Lojaalisuutta riittä, kun sulla riittää rahaa riittämiin. Taisi rahat loppua edelliseltä kaverilta, niin nyt ollaan sitten jo kolmatta-neljättä kierrosta treffipalstalla. Positiivisuus luetaan samaan sarjaan. Aasialaisten positiivisuus ja iloisuus on teeskentelyä ja kätkettyä vihaa.

    • hasardia

      Sulla yhteensä n. kymmenen lausetta kahdessa kappaleessa ja niissä jopa yli kaksikymmentä kirjoitusvirhettä. Nuoretkaan eivät kirjoita niin huonosti kuin sinä ja ihmetyttää miten aikuinen mies voi kirjoittaa noin huonosti, mistä mahtaa moinen johtua-

      No, mutta miehen kirjotustaidottomuus tuskin haittaa niitä aasialaisia naisia, jotka haluavat itselleen elättäjän ja miehen, jolla on rahaa.

    • - Julia -

      verratkaa nyt vaikka italialaisia/turkkilaisia/ranskalaisia miehiä. Ihan älyttömän paljon paremman näköisiä ja niiii-iiin paljon parempia sängyssä. Heillä on myös lähes aina atleettisempi vartalo ja ne ihanat pienet peput. Kohteliaita ja positiivisia. Tää on toki vain mun kokonaiskäsitys ja mielipide, ainahan on poikkeuksia ja kokemus tuttavapiireistä. Tarkotin nyt lähinnä "yleisesti".

      • guki

        näin o, kyllä menee pinnat e-Euroopan naisille ja miehille, kaikissa asioissa. Sekin pistää miettimään että korkean koulutksen valtiosta muuttaa ulkomaille nuoria enenmmin kun mistään muusta maasta vuosittain. Kateellinen kansa...niin ja näkyy tälläkin palstalla MEISSÄ ikävä kyllä, kyllä me kalkkilaivan kapteenit vaan ollaan piirun verran pöllömpää kansaa.


    • einari keskipörhölä

      ikävä kyllä,miksi ajaa suomalaisella ladalla kun voi mennä ulkomaille ja ajella cadilac:illä. jos joku tajuu pointin?? Suomi-tytöt on ok,mutta kyllä ulkomainen nainen voittaa suomi-pirkon mennen tullen.

      • suominakkeja

        Siis listataan oma favouritelistani: ruotsalaiset,virolaiset,saksalaiset,britit (nuoret miehet siis)...


      • Bold and beautiful

        Ikävä kyllä,miksi ajaa suomalaisella ladalla kun voi mennä ulkomaille ja ajella cadilacillä. Jos joku tajuatte pointtini? Suomi-äijät on ok, mutta kyllä ulkomainen mies voittaa Suomi-Petterin mennen tullen.


      • Suomi flicka
        Bold and beautiful kirjoitti:

        Ikävä kyllä,miksi ajaa suomalaisella ladalla kun voi mennä ulkomaille ja ajella cadilacillä. Jos joku tajuatte pointtini? Suomi-äijät on ok, mutta kyllä ulkomainen mies voittaa Suomi-Petterin mennen tullen.

        Suomi mies on kaikkein paras .Sama kulttuuri tausta niin me yritetään ainakin ymmärtää toisiamme


    • 13233

      Kuinka typerä viesti voi olla..

      Lojaalisempi? Tarkoittako tuo sitä että ajattelet että naisen pitää olla miehen alamainen? Aasiassa naiset ovat "lojaalisempia" koska patriarkaalinen yhteiskunta pakottaa naiset olemaan miehen alapuolella. Äidit kasvattavat tyttäristään vain hyviä vaimoja, ei omin päin ajattelevia yksilöitä. Jos tieten tahtoen haluat lojaalin akan itsellesi, sinussa on jotain vikaa. Ehkä pelkäät että nainen jättää sinut vikojesi takia?

      Mitä "ok duunilla" on tekemistä vaimon hankinnan kanssa? Tietty jos haet seksuaalista palvelijaa etkä tasavertaista kumppania, tuossa on perää.

      Viestisi on hämärän rajamailla.

    • elämän taipaleelta

      Mieti mikä sä itse olet ekaks. Olet varmaanki testannut kaikki aasialaiset naiset että voit vertailla. Verrataan vaan suomen miehiäkin ulkomaalaisiin miehiin..hohhoijaa! Lapsellista touhua, et ole vielä kauaa tällä pallolla tallustellut kirjoituksestasi päätellen. Tie on vapaa....mene jo, eisun ole pakko täällä nyhjätä.

    • ulkomaalaiseen

      Verratkaa suomalaista miestä ulkomaalaiseen.... Miksi helvetissä ottaisin suomalaisen... En halua pilata loppuelämääni!!

    • sisar hento valkoine

      Mä en voi ymmärtää miks pitää vertailla suomi/turkki, suomi/aasia ym. miksi ei suoda kaikille vapaus valita kumppani mistä maasta vaan,jokainen itse vastaa elämästään,valinnoistaan, suhteet kestävät tai ei,sitä ei voi tietää.itse olen seurustellut suomalaisen miehen kanssa ja tällähetkel olen naimisissa ulkomaalaisen miehen kanssa,toivottavasti olen koko loppuelämän.eikä mieleeni tulisi mollata suomalaisia miehiä tai aasialaisia naisia . .toinen tykkää vaaleista,toinen tummista,hoikist,vähä pyöreemmist.tottakai alus ihastuu toisen ulkomuotoon,mut sil ei suhde pitkälle pötki . . pitää pystyy elämään arkea yhdes.kaikkihan sen tietää.siis annetaan kaikkien kukkien kukkia. . .

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      390
      3877
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      135
      2710
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      129
      1877
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1320
    5. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1202
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      172
      1199
    7. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      74
      1180
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      64
      1125
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      51
      952
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      940
    Aihe