Ehdota lyhytlomaa pikku kaupunki/rantakohdetta ulkomailla lapsiperheelle
...Eli mikä olisi kiva kohde pieneen lomaan heinäkuussa, kun meillä kesäloma? Matkat jos sais itse varaamalla ja hotellin suht edullisesti. Esim. onko kokemusta Ryan Airista? Olisko Malaga kiva paikka? Olisi kiva, jos lähellä olisi ranta ja mahd. jotain ostosmahdollisuuksia... Onko ehdottaa kivaa hotellia jossain? Eli tarkoituksena itse varata lennot ja hotelli netin kautta. Tarkoitus viipyä perilla esim. n. 3-5 vrk.
Kiitos, jos sinulla on jotain kivaa ehdotusta. Lapsi kesällä 4 v lähdössä mukaan.
Ehdota lyhytlomaa ulkomaille lapsiperheelle
1
343
Vastaukset
- Ervi
Huomasimme jo muutama vuosi sitten, että ranta- ja kaupunkiloman voi yhdistää Unkarissa Balatonilla. Välimerenoloista rantaelämää ja suurkaupunki kohtuullisen bussi- tai junamatkan päässä. Budapestissa on lapsillekin nähtävää ja tekemistä, muun muassa lasten rautatie Budan vuorella ja Margitsaari uimapaikkoineen. Viime kerralla löysimme vielä edullisen pikkuhotellinkin, Papillon, jossa on oma uima-allas takapihalla. Nelivuotiasta ei ollut aivan helppoa saada illalla sieltä nukkumaan. Toinen hyvä lomakohde on Sopot kymmenien kilometrien hiekkarantoineen, lennot Gdanskiin ovat toistaiseksi varsin edullisia, joten hotelli voi olla hyvinkin monitähtinen. Mutta jos ne Espanjan seudut tuntuvat omilta niin hyvää matkaa vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22322Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361270- 971211
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17873viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25719