Samaa hokemista

parasparasparas

Olisi kyllä mukava lukea jotain muutakin kuin jatkuvia kysymyksiä tyhjänpäiväisistä asioista : missä paras ruoka missä halvimmat laukut mistä saa parasta sitä ja parasta tätä. Kommelluksia, kivoja tapahtumia ja omaan kokemukseen perustuvia seikkailuja olisi mukava lukea. Onko sellaisiin Marmariksessa ylipäätän mahdollisuuksia ?

10

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vierailla

      Ehkä siksi kysytään, kun ei itsellä vielä kokemuksia. Paha kertoa kommelluksista ja seikkailuista kun matka on vasta edessä.

      • tyhmyys vai uteliais

        idioottimaisintahan on nuo ONKO KETÄÄN MENOSSA KYSYMYKSET. Tuskin koneet tyhjänä suomesta lähtevät, jokaisella lennolla on varmasti ihmisiä. Jos se nyt kauheesti kiinnostaa niin istuskelkaa hotellien auloissa niin näette ketä tuli. Vai onko kysymyksessä epävarmuus, että tuli tehtyä typera varaus ja kukaan ei tule niin tyhmään paikkaan.


    • kait säkin jo kuulit

      joidenkin on vaan ihan pakko saada kertoa kaikille, että rahaa löytyi sen verran, että turkin reissun sai ostettua. Se on vaan niin monelle iso asia, että kerran vuodessa saa oikeen ulkomaille mennä. Kun tuota Matkaoppaat ohjelmaa on katsont, niin enään ei nämä viestit ja ihquuuuuu jutut ei hämmästytä.

      • PepeXx

        Niin, jos ei Turkkiosasto kiinnosta, niin onneksi voi lukea vaikka Espanjan, Tunisian tai Itävallan matkajuttuja.
        Matka se on Turkkiinkin eikä kaikki pääse sinnekään taloudellisen tilanteensa takia.
        Annetaan auringon paistaa kaikille.


      • kaamea kohtalo
        PepeXx kirjoitti:

        Niin, jos ei Turkkiosasto kiinnosta, niin onneksi voi lukea vaikka Espanjan, Tunisian tai Itävallan matkajuttuja.
        Matka se on Turkkiinkin eikä kaikki pääse sinnekään taloudellisen tilanteensa takia.
        Annetaan auringon paistaa kaikille.

        kyllä erilaiset matkajutut kiinnostaa, mutta ei todellakaan nää, että olen menossa xx.x, onks kukaan muu, milloin, mikä hotelli jne jne.
        Hotellin aulassa voi istua vaikka koko päivän ja katsoa kuka tulee ja kuka menee.
        Ymmärrän hyvin, että jos on pakko tyytyä taloudellisen tilanteen takia Turkkiin, että se on iso asia mennä sinne edes sen kerran vuodessa. Turkin reissaus on nykyään samassa asemassa kuin Keihäsmatkat ja Mallorca 60-70 luvuilla.


      • Aina joitain
        kaamea kohtalo kirjoitti:

        kyllä erilaiset matkajutut kiinnostaa, mutta ei todellakaan nää, että olen menossa xx.x, onks kukaan muu, milloin, mikä hotelli jne jne.
        Hotellin aulassa voi istua vaikka koko päivän ja katsoa kuka tulee ja kuka menee.
        Ymmärrän hyvin, että jos on pakko tyytyä taloudellisen tilanteen takia Turkkiin, että se on iso asia mennä sinne edes sen kerran vuodessa. Turkin reissaus on nykyään samassa asemassa kuin Keihäsmatkat ja Mallorca 60-70 luvuilla.

        jotka eivät itse pääse edes sinne Turkkiin, mut käyvät joka päivä marmattamassa ja haukkumassa muita tällä palstalla. Jos minulla ei ole mahdollisuutta matkustaa vaikka Thaimaahan, en käy millään matkapalstalla irvailemassa tai olemassa kateellinen muille matkustavaisille. Kyllähän siellä Marmariksessakin tapahtuu kivoja asioita, mutteivät ehkä toisista tunnu ns. miltään kun se pitää itse kokea ja olla läsnä tilanteessa.


      • ihanaa matkaa odotel
        kaamea kohtalo kirjoitti:

        kyllä erilaiset matkajutut kiinnostaa, mutta ei todellakaan nää, että olen menossa xx.x, onks kukaan muu, milloin, mikä hotelli jne jne.
        Hotellin aulassa voi istua vaikka koko päivän ja katsoa kuka tulee ja kuka menee.
        Ymmärrän hyvin, että jos on pakko tyytyä taloudellisen tilanteen takia Turkkiin, että se on iso asia mennä sinne edes sen kerran vuodessa. Turkin reissaus on nykyään samassa asemassa kuin Keihäsmatkat ja Mallorca 60-70 luvuilla.

        Me olemme menosa Turkkiin vaikka varaa olisi kyllä muuallekin, satumme vaan tykkäämään Turkista. Ja kiva täältä on lukea matkakertomuksia, mutta aina hieman ihmettellen suhtaudun näihin parjauksiin, jos kerran Turkki ja turkkiin matkusvat niin ärsyttää niin miksi ihmeessä luet(te) näitä kirjoituksia ja vieläpä kulutatte aikaa niiden kommentoimiseen (=haukkumiseen?)

        Itselläni ei ainakaan aika ja mielenkiinto riitä haukkumaan niitä matkakohteita, joista en pidä mutta mieluusti käyn lukemassa ja kommentoimassa niihin matkakeskusteluihin, joissa ollana reissattu ja josta olen tykännyt. Negatiivistä palautettakin toki annan, jos jossain on siihen aiheutta mutta että vartavasten avaisin jonkun keskusteluosion, lukisin verenpainekoholla sen viestejä ja parjaisin sitten muita... niin eipä jaksa mielenkiinto siihen riittää :)

        Matkustakoot jokainen sinne minne lystää, epäile että Turkin haukkujat eivät Suomea tai korkeintaan Tallinaan kauemmaksi matkusta kuitenkaan? ;)


      • marmarikseen
        ihanaa matkaa odotel kirjoitti:

        Me olemme menosa Turkkiin vaikka varaa olisi kyllä muuallekin, satumme vaan tykkäämään Turkista. Ja kiva täältä on lukea matkakertomuksia, mutta aina hieman ihmettellen suhtaudun näihin parjauksiin, jos kerran Turkki ja turkkiin matkusvat niin ärsyttää niin miksi ihmeessä luet(te) näitä kirjoituksia ja vieläpä kulutatte aikaa niiden kommentoimiseen (=haukkumiseen?)

        Itselläni ei ainakaan aika ja mielenkiinto riitä haukkumaan niitä matkakohteita, joista en pidä mutta mieluusti käyn lukemassa ja kommentoimassa niihin matkakeskusteluihin, joissa ollana reissattu ja josta olen tykännyt. Negatiivistä palautettakin toki annan, jos jossain on siihen aiheutta mutta että vartavasten avaisin jonkun keskusteluosion, lukisin verenpainekoholla sen viestejä ja parjaisin sitten muita... niin eipä jaksa mielenkiinto siihen riittää :)

        Matkustakoot jokainen sinne minne lystää, epäile että Turkin haukkujat eivät Suomea tai korkeintaan Tallinaan kauemmaksi matkusta kuitenkaan? ;)

        Haluaisin myös tietää parhaimmat shoppailu-paikat, ruokapaikat, rannat, basaarit ym. ja jotain muutakin yleisesti turkista! Onko Turkissa liian tukalan kuumaa kesällä? Sataako paljon? Kiitos jo etukäteen!!


    • viinamatkalle

      mistä saa halpaa viinaa?

      • dzzinnn

        ja geelikynsiä ja meikkejä ja tukkapampuloita. Paistaako aurinko ja onko kuuma. Tuleeko ketään samalla lennolla ja saako alaikäinen juoda viinaa. Paljonko kaikki maksaa ( listaa tähän ). voiko mennä bikineissä illalliselle ja moskeijaan juomaan siideriä ( saako siideriä ja lnkeroa). Ja muuta tällaista on koko turkkiosio täynnä, ketä jaksaa näitä lukea ??? Tai vastata ?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11273
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3143
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2994
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2187
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1948
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1795
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1774
    8. 86
      1759
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1758
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe