Lennot peruttu?

jjhg

Luin hetki sitten täältä, että joitain lentoja Varsovaan peruttu. Katsoin sähköpostin ja mitään ilmoitusta ei ollut siitä. Soitin Turun kentälle ja henkilö arveli, että lennot lennetään 25.5. asti. Meillä lennot Tku-Varsova 18.5 ja paluu Varsova-Turku 22.5 eli ilmeisesti ne lennetään vielä. Onko kellään tietoa, että pitääkö tieto paikkansa? En pääse heidän englanninkieliseen asiakaspalveluunsa kysymään asiaa. Eli tuo kolme viikkoa ennen perumissääntö ilmeiseti pitää paikkansa, eli eivät voi perua alle 3 viikkoa lennettäviä lentoja. Suurkiitos jo etukäteen jos jos joku tietää asiasta:D

10

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---..---

      Viimeiset lennot Varsova - Turku - Varsova tiistaina 25.5., lennetään normaalisti.
      Tämän jälkeen Wizzair lentää Turusta Gdanskiin ja Budapestiin ja aloittaa 13.6. lennot Tampereelta Gdanskiin.

      • hhjgg

        Hyvä, kiitos vaivannäöstäsi ja kattavasta vastauksestasi!


      • -S-
        hhjgg kirjoitti:

        Hyvä, kiitos vaivannäöstäsi ja kattavasta vastauksestasi!

        Meilläkin lento Varsovaan peruuntui, matka olis ollu 1.-5.6., vaihdoin sitten lennot Turusta Gdanskiin ja tänään tuli ilmoitus, että lennot on taas peruttu. Katsoin Wizzairin sivuilta että samana päivänä kuitenkin lähtee lento, mutta eri aikaan. Onko kellään tietoa, otetaanko asiakaspalvelusta yhteyttä vai pitääkö sinne itse taas soittaa. Ilmoituksessa ainakin sanottiin että call center ottaa yhteyttä, mutta missäkähän ajassa, jos ottavat... Ei huvittais taas itse soittaa, kun viimeksikin olin luurin päässä varmaan 15minuuttia ja taitaa hinta olla lähellä euroa/minuutti.


      • iisisti vaan
        -S- kirjoitti:

        Meilläkin lento Varsovaan peruuntui, matka olis ollu 1.-5.6., vaihdoin sitten lennot Turusta Gdanskiin ja tänään tuli ilmoitus, että lennot on taas peruttu. Katsoin Wizzairin sivuilta että samana päivänä kuitenkin lähtee lento, mutta eri aikaan. Onko kellään tietoa, otetaanko asiakaspalvelusta yhteyttä vai pitääkö sinne itse taas soittaa. Ilmoituksessa ainakin sanottiin että call center ottaa yhteyttä, mutta missäkähän ajassa, jos ottavat... Ei huvittais taas itse soittaa, kun viimeksikin olin luurin päässä varmaan 15minuuttia ja taitaa hinta olla lähellä euroa/minuutti.

        Mielestäni tänä päivänä on vain toistamiseen lähetetty kaikille alkuperäistä varausta koskevat sähköposti-ilmoitukset. En huomannutkaan, että Gdanskin aikatauluihin olisi tullut muutoksia (tulo klo 19:00 niin kuin ennenkin).


      • -S-
        iisisti vaan kirjoitti:

        Mielestäni tänä päivänä on vain toistamiseen lähetetty kaikille alkuperäistä varausta koskevat sähköposti-ilmoitukset. En huomannutkaan, että Gdanskin aikatauluihin olisi tullut muutoksia (tulo klo 19:00 niin kuin ennenkin).

        olikin katsonut väärin lähtöajan, sama lento se onkin.Hämäsi hieman kun hinnat oli nousseet aika reippaasti.


      • -S-
        -S- kirjoitti:

        olikin katsonut väärin lähtöajan, sama lento se onkin.Hämäsi hieman kun hinnat oli nousseet aika reippaasti.

        sain jälleen sähköpostiini viestin, että lennot olisi peruttu, mutta silti wizzairin sivuilla on myynnissä sama lento turusta gdanskiin ma-pe. Onko kellään tietoa, onko kyseinen viesti jälleen lähetetty koskien alkuperäistä turku-varsova lentoa joka on kokonaan lopetettu. Puhelinpalvelussa en haluaisi jälleen jonottaa, olen kohta maksanut enemmän puheluista kuin itse lennoista...


      • tänään...
        -S- kirjoitti:

        sain jälleen sähköpostiini viestin, että lennot olisi peruttu, mutta silti wizzairin sivuilla on myynnissä sama lento turusta gdanskiin ma-pe. Onko kellään tietoa, onko kyseinen viesti jälleen lähetetty koskien alkuperäistä turku-varsova lentoa joka on kokonaan lopetettu. Puhelinpalvelussa en haluaisi jälleen jonottaa, olen kohta maksanut enemmän puheluista kuin itse lennoista...

        Kolmas viesti lähetettiin tänään, sainpa sen juuri. Koskee ihan varmasti vanhaa varausta, koska itse en tehnytkään muutosta. Olisi ollut matka elokuussa. Gdanskin lennot ostin uudella varausnumerolla halvemman hinnan vuoksi. Tämän päivän viesti sisältääkin vanhan varausnumeron.


      • huivi
        tänään... kirjoitti:

        Kolmas viesti lähetettiin tänään, sainpa sen juuri. Koskee ihan varmasti vanhaa varausta, koska itse en tehnytkään muutosta. Olisi ollut matka elokuussa. Gdanskin lennot ostin uudella varausnumerolla halvemman hinnan vuoksi. Tämän päivän viesti sisältääkin vanhan varausnumeron.

        Meilläkin peruttiin Varsovan matka, olisi ollut 15-19.6. Soitettiin asiakaspalveluun ja lupasivat palauttaa rahat 10 päivän kuluessa...nyt aikaa on kulunut jo kaksi viikkoa tasan!! Ei millään viitsisi ruveta uudelleen soittelemaan=on tosi kallista!! Saitteko te rahanne takaisin? Entä onko jotain suomenkielistä paikkaa, johon voi soittaa?


      • kyllä!
        huivi kirjoitti:

        Meilläkin peruttiin Varsovan matka, olisi ollut 15-19.6. Soitettiin asiakaspalveluun ja lupasivat palauttaa rahat 10 päivän kuluessa...nyt aikaa on kulunut jo kaksi viikkoa tasan!! Ei millään viitsisi ruveta uudelleen soittelemaan=on tosi kallista!! Saitteko te rahanne takaisin? Entä onko jotain suomenkielistä paikkaa, johon voi soittaa?

        Uskoisin, että raha tulee vaikkakin viiveellä toki. Jos haluat vaikuttaa asiaan, älä soita vaan menee osoitteeseen http://wizzair.com/useful_information/claims/Default.asp?slid=clear&language=EN ja valitse "Subject": Flight cancellation / schedule change for commercial reasons ja "My complaint": The money still didn'n come to my account after flight cancellation ... tms.


      • -S-
        kyllä! kirjoitti:

        Uskoisin, että raha tulee vaikkakin viiveellä toki. Jos haluat vaikuttaa asiaan, älä soita vaan menee osoitteeseen http://wizzair.com/useful_information/claims/Default.asp?slid=clear&language=EN ja valitse "Subject": Flight cancellation / schedule change for commercial reasons ja "My complaint": The money still didn'n come to my account after flight cancellation ... tms.

        minä varasin uudet lennot varsovan sijasta sinne gdanskiin ja sain saman varausnumeron. Luulenpa etten ala soittelemaan enää kun se on niin kallista, vaan luotan siihen että lento on vielä voimissaan, onhan minulla mustaa valkoisella ja lento on kuitenkin lähdössä. Toisen viestin jälkeen laitoin kyselyn wizzairin nettisivujen kautta, mutta vastausta en ole vieläkään saanut ja aikaa on kulunut reilu viikko. Jos joku soittaa, niin olis kiva jos kirjaisi lentoyhtiöltä saadun vastauksen tänne, kiitos :)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      252
      2374
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1794
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      168
      1505
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      328
      1493
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1045
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      82
      907
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      770
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      203
      712
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      710
    Aihe