Onko käyttökokemuksia tai muuta kommenttia?
Mietin uutta puhelinta ja tämä on noussut yhtenä vaihtoehtona esille.
Tarvitsen puhelimelta kohtalaista kameraa ja GPS:ää, myös musiikki/mediaominaisuudet ovat arvossa.
Eli millaien kamera tai GPS-toiminnot entä muut ominaisuudet.
Nyt kaikkea kommenttia tänne!
Samsung Galaxy!?
4
223
Vastaukset
- Linnunrata.
Eli onko yhtään kommentteja tulossa vai ei?
Millainen tuo Google Maps navigointi jutska on käytännössä? Entä pärjääkö kameralla lomakuvien otossa ja satunnaiskäytössä? Entä muut ominaisuudet?
Eikö täällä ole yhtään käyttökokemuksia tai muitakaan mielipiteitä?- voi myös soittaa
Mulla on Samsungin Galaxy Spica(Galaxyn "pikkuveli") ja olen siihen erittäin tyytyväinen. Sillä pääsee mm. nettiin todella nopeasti(800 Mhz:n suoritin). Kun kosketusnäyttöön tottuu, on se ihan jees. Tällä puhelimella käyn usein Fb:ssa ja luen s-postit. Suosittelen.
- voi myös soittaa
voi myös soittaa kirjoitti:
Mulla on Samsungin Galaxy Spica(Galaxyn "pikkuveli") ja olen siihen erittäin tyytyväinen. Sillä pääsee mm. nettiin todella nopeasti(800 Mhz:n suoritin). Kun kosketusnäyttöön tottuu, on se ihan jees. Tällä puhelimella käyn usein Fb:ssa ja luen s-postit. Suosittelen.
Google mapskin toimii vallan mainiosti. Kamerallakin(3.2 Mp) saa ihan jees kuvia, mutta siinä ei ole salamaa. MIkä on se numero yksi ominaisuus, ratkaisee toki, minkä puhelimen valitsee. Siksi mulla on pari-kolme muuta kännyä, joilla on taas toiset ominaisuudet ehkä paremmat.
- kudee
voi myös soittaa kirjoitti:
Google mapskin toimii vallan mainiosti. Kamerallakin(3.2 Mp) saa ihan jees kuvia, mutta siinä ei ole salamaa. MIkä on se numero yksi ominaisuus, ratkaisee toki, minkä puhelimen valitsee. Siksi mulla on pari-kolme muuta kännyä, joilla on taas toiset ominaisuudet ehkä paremmat.
ei toimi mulla....voi kyllä olla käyttäjässä vika....mutta,kukaan ei ja ole rautalanka ohjeita antanut miten toi markett ja toimii....netti toimii kyllä näppärasti ja muutenkin ihan näppärä puhelin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2042945Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391560Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921412- 881322
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401246Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481176Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121148Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119969Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89892Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44773