löytyykö mistä tuosta -01 micrasta kierroslukumittarille se signaalijohto mistä saa ne ihme pulssit/tai nää jutut mittarille et näkee paljo kiertää eli jos mittarista lähtee ne plussa, miinus ja se signaali johto, eli mistä löydän?
kierroslukumittari
4
1411
Vastaukset
- a-asentaja
osta yleismallin rundikello autotarvikeliikkeestä.
asennusohjeet mukaana, elikkäs plus-miinus ja puolalle plusliitin.
todella yksinkertaista,ellei itse osaa esim autosähköasentaja asentaa varttitunnissa!- ogoenlkbnlb
joka pytyllä on oma puola.
- micrasd
ogoenlkbnlb kirjoitti:
joka pytyllä on oma puola.
mut se piuha mihi liitän sen johon minkä värine ja mist menee
- a-asentaja
micrasd kirjoitti:
mut se piuha mihi liitän sen johon minkä värine ja mist menee
autosähköliikkeessä tai jonkin autoasentan luona, konepelti vain auki ja asia selvä!
johtojen väri vaihtelee valmistusajankohdan mukaan, jopa samassa vuosimallissa,
johtuen varusteista,releistä,ajonestolaitteesta yms.
autosähköasentaja tai autoharrastaja osaisi neuvoa parhaiten, nettiohjeita en edes anna
voi mennä esim ajonesto yms airbagvalo epäkuntoon yms magneettiventtiili jumiin.
googleta lähin autosähköliike jos ei tuttuja asentajia ole, yleissääntö on ettei pidä
uskoa nettiohjeita ellei tiedä mitä tekee!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981572Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 541102
- 72985
- 58903
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 106892
- 45889
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820