Alle 60 cm (leveys) edestätäytettävä pyykinpesukone

Leveys on laki

Hei, asun kerrostalossa ja WC-suihkutila on niin säälittävän pieni, ettei sinne mahdu pyykinpesukonetta. Keittiössä olisi lovi tiskikoneelle, mutta sellaista en tarvitse. Olisin halunnut sijoittaa siihen pyykinpesukoneen, mutta leveys ei anna periksi. Onko olemassa esim. 57 cm leveitä pyykinpesukoneita? Kaikki tuntuvat olevan 60 cm leveitä. Loven tarkat mitat:
Korkeus: 87 cm
Leveys: 59,8 cm
Syvyys: 57 cm

Päältä täytettävä ei käy, koska päällä on keittiötaso. Sivuilla olisi kai jäätävä vähintään sentti, ettei kaapistot räjähdä linkouksen aikana.

http://www.candyhoover.fi/novita/pesulinja/index210.htm Näimme liikkeessä tuon, mutta tuo on niin lelun näköinen, ettei tuollaista kehtaisi ostaa edes.

5

11695

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli sama ongelma
    • pitäisi mahtua

Sekä pyykkikoneille että astinpesukoneille imoitetaan leveydeksi 60cm, mutta kyllä ne oikeasti on muutaman millin kapeampia ja pitäisi mahtua 60cm koloon.

Olisiko mitään mahdollisuutta levittää hieman sitä koloa?

Käyppä mittailemassa oikeita koneita kodinkoneliikkkeessä.

• Leveys on laki

Olen mittaillutkin oikeita koneita ja kyllä ne aika lähelle sen 60 cm on. Speksien mukaan olen kyllä löytänyt noita 59,5 cm koneita, jotka mahtuisivat koloon. Koloa ei ole mahdollista suurentaa, koska pitää jo muutenkin sisälistat repiä irti ja tämä on vuokrakämppä. Mietin vaan, että linkouksen aikana kone saattaa heilua jonkin verran. Saattaapi olla, että nuo kolon seinät eivät välttämättä tykkää hyvää.

Xuratta: Koneesi ei varmaan hirveästi heilu linkouksen aikana?

• xuratta
        Leveys on laki kirjoitti:

Olen mittaillutkin oikeita koneita ja kyllä ne aika lähelle sen 60 cm on. Speksien mukaan olen kyllä löytänyt noita 59,5 cm koneita, jotka mahtuisivat koloon. Koloa ei ole mahdollista suurentaa, koska pitää jo muutenkin sisälistat repiä irti ja tämä on vuokrakämppä. Mietin vaan, että linkouksen aikana kone saattaa heilua jonkin verran. Saattaapi olla, että nuo kolon seinät eivät välttämättä tykkää hyvää.

Xuratta: Koneesi ei varmaan hirveästi heilu linkouksen aikana?

ellei epätasapaino ole kauhean suuri-esim. yksi pyyhe tai lakana. Mutta linkouskierrokset alas ja sillä hoituu.

Muutoin pysyy oikein hyvin hollillaan. WAS 28482SN tai WAS 28491 (parempi) vastaavat mun malliani nykyään.

• xuratta

pitäisi mahtua. Omakin Bosch Was 28481 on 59.5 cm leveä. Tiukkaa tekee mutta menee. Kätisyys ratkaisee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      28
      5702
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5100
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2924
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2414
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1730
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1579
    Aihe