Harvoin on noin kiitollista hommaa kuin oli sponsorilla.
Hyvin tuottava laadukas tuote (raha), hyvä provisio ja vähän epäileviä asiakkaita.
Ei työhönotto haastattelua eikä koulutuksesta vaatimuksia.
Melkein epätodellista.
Sponsorin homma kiitollinen
2
277
Vastaukset
- pankkikirjaa ei tarv
Eihän pankkirosvotkaan ole enää kymmeneen vuoteen tarvinnu pankkikirjoja. Näin ainakin Hannu sano, että voi luottaa niinku pidemmälläkin tähtäimellä.
- Mr Toppila
Jos huonosti käy, ponzilla tehty raha on katoavaista. Vouti kerää rahan pois.
Ponzareilla kannattaa paaaaaaljon paremmin tehdä rahaa.
Alkuverryttelynä muutama tonni / alustava istunto, vaikkapa takavarikko-oikeudenkäynti,
ja sitten lihapatojen ääreen itse jutun tiimoilta. Jos oikein lykästää, saa vielä innostuneilta
peesaajilta jonkun satkun per lärvi. Mikäpä siinä on puhuessa venkulan puolesta pehmoisia.
Asiakas on aina oikeassa... varsinkin maksava asiakas.
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861449- 271447
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228