Katoin serebiistä miten chansey kehittyy blisseyksi ja siinä luki tee pokemon onnelliseksi.miten tehdää pokemon onnelliseksi?
kato tää
12
297
Vastaukset
- Cipralex
Sun pitää otella sun Chanseylla vaikka kuinka paljon eikä se saa hävitä otteluitaan. Mitä enemmän ottelet ja voitat Chanseyllasi, sitä nopeammin se kehittyy..
Varoitus! se saattaa viedä aikaa.... Togepi ja Cleffa kehittyy samalla systeemillä ja mulla niissä meni loputtoman kauan!! Togepi kehittyi vasta josksu 70 levelisenä ja Cleffa 60..... - Ninetales
Muistaakseni siihen onnellisuuteen vaikuttaa kans rare candyt ja vitamiinit.... Eli jos annat sille paljon niitä niin onnellisuus kasvaa.
- jamin10
Mut muistin just kuinka EV-koulutin Chanseytä, se kehitty 8lv Blisseyks, yhen ottelun jälkeen. Se oli ExP. Sharen kans tiimis ja joku muu mun poke hakkas vastustajan. Sit se kehitty samantien.
- fsjhkjktk
jamin10 kirjoitti:
Mut muistin just kuinka EV-koulutin Chanseytä, se kehitty 8lv Blisseyks, yhen ottelun jälkeen. Se oli ExP. Sharen kans tiimis ja joku muu mun poke hakkas vastustajan. Sit se kehitty samantien.
toimi togepi kehitty 52lvl chansey 44lvl
- pokemon1
millä tasolla flaaffy kehittyy ampharosiksi? mun flaaffy on tasolla 20
- Faktaaaaa
Tasolla 30
- pokemon1
milloin haunter kehittyy?
- hg9hgrweg
Heti vaihtokaupan jälkeen
- pokemon1
millä tasolla feraligatr saa surf liikkeen?
- sdfsdfg
surf on hm, sun pitää löytää se isku. google auttaa
- pokemon1
milloin yanma kehittyy?
- pokemon1
milloin sunkern kehittyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29011392
- 1337030
- 1015803
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa415151- 524301
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304019- 613544
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323531Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223055- 793050