Onko käyttökokemuksia tai kommentteja muuten vaan tästä kyseisestä puhelimesta?
Etsin itselleni sopivaa uutta puhelinta ja tämä on noussut Erkiltä sopivaksi ehdokkaaksi. Olen lisäksi miettinyt muutamia muita muilta merkeiltä kuten Nokia N86 tai Samsung Innov8.
Tarvitsen kännykältä kohtalaisen hyvää kameraa ja GPS:ää sekä musiikki- ja mediaominaisuuksia eikä hyvä internetkään olisi paha asia.
Voiko tämä olla oikea kännykkä minulle?
Millainen on itse asiassa tuo Sony Ericssonin GPS-palvelu ja kuinka paljon se maksaa? Saako tällä tarpeeksi hyviä kuvia vaikka laittaisi kuvat tietokoneelle, näin kun olen loma- ja satunnaiskuvailija.
Kokemuksia ja kommentteja tarvitsisin nyt oikeesti! Että toivottavasti nyt tällä kertaa edes joku vastaa...
Sony Ericsson W995 !?
1
842
Vastaukset
- Jalmari45v
Tuohon kysymykseesi ei ole vielä kukaan vastannut. Minulla ei ole W995i, vaan W660i ollut jo pari vuotta ja olen oikein tyytyväinen!
Ainakin MP3-soitin, radio ja 2 megapix. kamera ovat hyviä ja musiikin ja valokuvien siirto puhelimen ja kannettavan välillä onnistuu mainiosti.
Puhelimen oma netti-selain toimii, mutta on hidas. Asensin Opera-mini 4.2 ja netti toimii tosi hyvin ja nopeasti mobiililaajakaistalla ja käytän puhelinta USB:llä myös kannettavan modeemina.
Mitä olen muilta kuulut ja lukenut, niin Sony Ericssonin puhelimet ovat laadukkaampia kuin Nokian vastaavat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667