Annetaanko hamsterille jauhelihaa raakana vai kypsänä?
Miten te valmistatte jauhelihan hamsuille?
-kiitti-
Jauheliha!
10
5846
Vastaukset
- älä
tiiät kyllä ettei sille lihaa syötetä.
- vegata
mietihän nyt mistä hamsteri on kotoisin? jositain preerian tyyppiseltä alueelta? ja luuletkos sen syövän vain ja ainoastaan siemeniä? ehei, ne syö kaikkia ötököitä jne. ja koska nille on ehkä _hieman_ hankalaa pyydystää kärpäsiä tms. voi liha antaa sen sijasta. kanit ovat vain aksvissyöjiä, sillä ne elävät vehreillä niityillä missä on paljon heinää ja kasveja. eikä kani tosin edes ole jyrsijä... mutta anyway, mä oon ainakin aina antanu kypsää. raaka saattaa homehtua nopeesti, ja kerätä bakteereja. ei siis muuten, mutta kun hamsterit tuppaa aina hamstraamaan kaiken, niin jauhelihan pala saattaa muhia viikon jossain kätkössä.
- kitty
Ai, ettei lihaa hamsterille...?! Hamsteri on sekasyöjä, eli sille todellakin annaetaan lihaa. Kannattaa varmaan kypsentää se, mutta ethän käytä (ainakaan paljoa) rasvaa, eikä mausteita ollenkaan.
- kerttuli
kitty kirjoitti:
Ai, ettei lihaa hamsterille...?! Hamsteri on sekasyöjä, eli sille todellakin annaetaan lihaa. Kannattaa varmaan kypsentää se, mutta ethän käytä (ainakaan paljoa) rasvaa, eikä mausteita ollenkaan.
Jauhelihaa ei saa paistaa. Kypsennä keittämällä vedessä, jolloin rasvaa ei tarvitse lisätä.
- Pete
kerttuli kirjoitti:
Jauhelihaa ei saa paistaa. Kypsennä keittämällä vedessä, jolloin rasvaa ei tarvitse lisätä.
Kyllä, hamsteri on sekasyöjä, ja sille saa ja pitää antaa lihaa.
Jauhelihaa olen antanut sekä keitettynä että raakana, kummatkin on kelvannut aikuisille hamsuille, poikaset eivät ole ymmärtäneet raa´an päälle. - Sorsa89
Pete kirjoitti:
Kyllä, hamsteri on sekasyöjä, ja sille saa ja pitää antaa lihaa.
Jauhelihaa olen antanut sekä keitettynä että raakana, kummatkin on kelvannut aikuisille hamsuille, poikaset eivät ole ymmärtäneet raa´an päälle.mä oon antanut hamsuileni aina raakaa ja ei ole yksikään viellä valittanut....kai se on vaan kiinni just siit et raaka pilaantuu äkkeemmin..ite annan kupissa ja otan seuraavana päivänä pois sen mitä ei ole syöty...
- Anonyymi
Kyl ne lihaa voi syödä!!!😡
- Anonyymi
vegata kirjoitti:
mietihän nyt mistä hamsteri on kotoisin? jositain preerian tyyppiseltä alueelta? ja luuletkos sen syövän vain ja ainoastaan siemeniä? ehei, ne syö kaikkia ötököitä jne. ja koska nille on ehkä _hieman_ hankalaa pyydystää kärpäsiä tms. voi liha antaa sen sijasta. kanit ovat vain aksvissyöjiä, sillä ne elävät vehreillä niityillä missä on paljon heinää ja kasveja. eikä kani tosin edes ole jyrsijä... mutta anyway, mä oon ainakin aina antanu kypsää. raaka saattaa homehtua nopeesti, ja kerätä bakteereja. ei siis muuten, mutta kun hamsterit tuppaa aina hamstraamaan kaiken, niin jauhelihan pala saattaa muhia viikon jossain kätkössä.
Jep
- viivi
Annoin hamsulleni naudan sisäfilettä ja sehän oli hänen suurta herkkua. Iso pala meni yhellä kertaa ja jälkiruoaksi söi sitten hedelmiä. Jos annat raakaa jauhelihaa, anna vain pieni pala ja katso, että hamsusi syö sen yhellä kertaa, ettei jää pilaantumaan.
- Anonyymi
Pitääkö jauheliha pakastaa ennen antamista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578427Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123279Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262450Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142000Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht801950Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3501648Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411392FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01181Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101075Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu661010