Etsitään pelikaveria WoW:iin...

samvize

etsitään pelikaveria WoW:iin, bloodhoof eu realmille -> alliance puolelle, sekä pojista että tytöistä.
ei haittaa yhtään oletko vasta aloittanut vai jo kokenut pelaaja, ois vaan jees jos suomalaisen kaverin sais seurakseen pelaamaan :D niin pääsis pelaan mm. areenoita ja muutenkin pvp't ja raidaan, jneh, itselläni prosessi wotlk kanssa rupeaa olemaan pikku hiljaa lopussa ( pve'ssä ). iällä oo väliä kuhan toimeentulee =P. msn messenger; Astralflame@hotmail.com . realmin tiedot saat myös minulta, mitenkä usein hallitsee alliance wintergrapspiä ja minkälainen battlegroup on siel pvp's :) jneh

itse oon pelannu wowia tollaset 3 vuotta kohta, lisätietoja saa kysyä joko realmist tai sitten minust :). helpompi aina jutella msn ku tääl..

1

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TouhotiusII

Hei samvize tälläinen 13.v poika -pelannut kuukauden päivät ja yöt :D mulla ois tason 11 kääpiö tuolla ironforgessa ja hordella (laumalla) tason 26 peikko gromm' grolissa. Jos kiinnostaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesa-Matti Loirin some hiljeni pahaenteisesti - Nyt tuhansilla suomalaisilla vain tämä yksi viesti

Mikä on sinun suosikkimuistosi Vesa-Matti "Vesku" Loirista? Meneekö se Uuno Turhapuro osastolle, Eino Leinon tulkintaan vai onko se aivan jotain muuta
      Maailman menoa
      120
      5285
    2. Jorma Uotisen ex, julkkis-povipommi, Suomen tunnetuin kauppias... Farmi Suomi -kisaajat julki!

No nyt on aikamoista jengiä! Mitä mieltä olet kisaajista, ovatko mieleesi? Katso tästä, ketkä kaikki julkkikset ovat mukana Farmi Suomi -realityssä:
      Suomalaiset julkkikset
      24
      2175
    3. Ei mutta nallukkani

Mähän rakastan sut. Älä sitä unohda :)
      Ikävä
      202
      1105
    4. Suutuitko mulle mies

Nyt lopullisesti?
      Ikävä
      81
      1079
    5. Mikä johti siihen että

Välinne katkesivat? Kertokaa. Se kertoo onko menneeseen enää mahdollista palata
      Ikävä
      65
      987
    6. Maisa Torppa julkaisee kuvia lapsesta

Onko oikein että tämä henkilö julkaisee 100000 fanillensa kuvia vieraasta lapsesta? Eikö kuvien julkaisu ole äidin ja isän tehtävä jos yleensä haluava
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      930
    7. En ole ottanut enkä aio ottaa koronarokotteita

vaan koetan selvitä luontaisella immuniteetilla eteenpäinkin.
      Maailman menoa
      366
      919
    8. Ikuinen hiljaisuus

On aina parempi kuin kaikki turha draama. Joten kuuntele nainen nyt enää sitä, sillä hiljaisuus vastaa jokaiseen kysymykseesi minusta.
      Tunteet
      165
      854
    9. En ole varma siitä, nainen

Mietittyäni tarkemmin, en olekaan varma, että jaksan kantaa sinut kynnykseltä sänkyyn. Rakastan kyllä jokaista kiloasi, ei siitä ole kyse, mutta kanta
      Ikävä
      64
      810
    Aihe