etsitään pelikaveria WoW:iin, bloodhoof eu realmille -> alliance puolelle, sekä pojista että tytöistä.
ei haittaa yhtään oletko vasta aloittanut vai jo kokenut pelaaja, ois vaan jees jos suomalaisen kaverin sais seurakseen pelaamaan :D niin pääsis pelaan mm. areenoita ja muutenkin pvp't ja raidaan, jneh, itselläni prosessi wotlk kanssa rupeaa olemaan pikku hiljaa lopussa ( pve'ssä ). iällä oo väliä kuhan toimeentulee =P. msn messenger; [email protected] . realmin tiedot saat myös minulta, mitenkä usein hallitsee alliance wintergrapspiä ja minkälainen battlegroup on siel pvp's :) jneh
itse oon pelannu wowia tollaset 3 vuotta kohta, lisätietoja saa kysyä joko realmist tai sitten minust :). helpompi aina jutella msn ku tääl..
Etsitään pelikaveria WoW:iin...
samvize
1
354
Vastaukset
- TouhotiusII
Hei samvize tälläinen 13.v poika -pelannut kuukauden päivät ja yöt :D mulla ois tason 11 kääpiö tuolla ironforgessa ja hordella (laumalla) tason 26 peikko gromm' grolissa. Jos kiinnostaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521987
- 621912
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121445- 611251
- 501219
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41845Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118707Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit88707Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33678- 40643