Selittäkää joku olenko väärässä, vai miksi Hoas tarjoaa huomattavan paljon vapaita asuntoja vain ja ainoastaa KAVERIKÄMPÄKSI? 3 henkeä pitäisi olla kasassa, että saa heiltä solun. Entä jos ei ole tai ei halua? Jotenkin olen saanut kuvan että on huutava pula tyhjistä soluista, mutta kaveriasuntoja olisi enemmän vapaana. en tajua, rahaako he säästää?
Hoasin touhu ihmetyttää
3
1155
Vastaukset
- sisssa
osa kaveri kämpistä ja perheasunnoista ilmeisesti ovat sen mallisia ettei niitä oikein järkevästi pysty muokkaamaan soluasunnoiksi. Toisaalta huutava pula perheasunnoista aijemmin aiheutti taas sen, että solut muutettiin ja vuokrattiin perhe asunnoiksi. Ja ainakin oman käsitykseni mukaan kaverikämpät, yksiöt ja perheasunnot ovat ne suosituimmat vuokrauskohteet aina syksyisin koulujen alkaessa. Kaveri kämpän voi vuokrata kahdestaankin!
Kaverikämppiä tavallaan vapautuu säännöllisesti valmistautumis aikoina, solut taas eivät kokonaan tyhjene välttämättä kovinkaan usein. esim 3 henkilön solussa saattaa vapautua vain se 1 huone per kevät, ja eikä sitä neitssä kannata mainostaa että nyt huone olisi vapaana, soluun vaan uusi jonosta (jos jona sitten on).
Siitä vaan hakemaan solusta huonetta!- Rikosilmoitusko?
...siis nimenomaan tilanne on koko ajan se että soluja EI OLE!! Tätä sanottiin oisiko viikko sitten hoasilta, ja oikeastaan JOKA IKINEN kerta kun olen soittanut. Ne menee heti. Ja nytkin on vapaana lukuisia KAVERIASUNTOJA!! Mistä joku vaikka lapissa oleva ryhtyy stadista hakemaan kämppiksiä, vuokrasopimuskin pitää tehdä yhteisesti...ei toimi mitenkään! Jos itse päättää muuttaa vaikka 5 kk kuluttua sellaisesta pois, niin ei toimi!! Onko tämä yksinäisten syrjintää? Mitä lakiasioista tietävä voisi sanoa? Hoasillahan on vastuu auttaa tasapuolisesti kaikkia opiskelijoita, koska on säätiö ja saa rahaa kait valtiolta?
- .
Rikosilmoitusko? kirjoitti:
...siis nimenomaan tilanne on koko ajan se että soluja EI OLE!! Tätä sanottiin oisiko viikko sitten hoasilta, ja oikeastaan JOKA IKINEN kerta kun olen soittanut. Ne menee heti. Ja nytkin on vapaana lukuisia KAVERIASUNTOJA!! Mistä joku vaikka lapissa oleva ryhtyy stadista hakemaan kämppiksiä, vuokrasopimuskin pitää tehdä yhteisesti...ei toimi mitenkään! Jos itse päättää muuttaa vaikka 5 kk kuluttua sellaisesta pois, niin ei toimi!! Onko tämä yksinäisten syrjintää? Mitä lakiasioista tietävä voisi sanoa? Hoasillahan on vastuu auttaa tasapuolisesti kaikkia opiskelijoita, koska on säätiö ja saa rahaa kait valtiolta?
Ei niitä kaveriasuntojakaan ole vapaana usko pois. Ollaan oltu jo kohta puoli vuotta jonossa ja alkaa mennä hermot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201797
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991608Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy491144Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441020Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s46848Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37770