ei ole turhan helppoa tehdä vattenfallille vikailmoitusta.
puhelu menee automaattiin jossa pitää naputella postinumero ja ties mitä tietoja ennen kuin puhelu yhdistyy vikapäivystäjälle.
miten tekee tämän mökin mummo ilman sähköjä ja valoja kun itsekin onnistuin asian mokaamaan.
lopulta epäonnistuneiden yritysten jälkeen ei ollut muuta keinoa kuin soittaa hätäkeskukseen ja selittää että linjalle on kaatunut puu. sitä kautta korjauspyyntö meni perille vattenfallille.
itse korjaustapahtumasta ei ole moitittavaa. vattenfallin kaveri oli alta tunnissa pihalla ja raivasi kaatuneen puun linjalta pois. muutenkin vattenfall on hoitanut häiriötilanteet todella kiitettävästi ja ilman viivytyksiä.
olisiko siis ihan mahdoton idea että siellä vikapalvelussa suoraan vastaisi ihminen puhelimeen, eikä automaatti.
eihän sinne kukaan huvikseen soittele.
vikailmoituksen vaikeus
asiakas itsekin
1
382
Vastaukset
- Vattenfall_asiantuntija
Hei,
pahoittelen, että sinulla on ollut kertomasi mukaisia ongelmia. Kiitos kuitenkin, että annoit palautetta. Välitän viestisi eteenpäin.
Mukava asia, että olit kuitenkin tyytyväinen varsinaiseen vian hoitoon ja yleensä Vattenfallilta saamaasi palveluun häiriötilanteissa. Välitän tämänkin tiedon eteenpäin eli kiitos menee heille, joille se kuuluu!
Terveisin Airi Laakkonen,
Vattenfallin energia-asiantuntija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882