ei ole turhan helppoa tehdä vattenfallille vikailmoitusta.
puhelu menee automaattiin jossa pitää naputella postinumero ja ties mitä tietoja ennen kuin puhelu yhdistyy vikapäivystäjälle.
miten tekee tämän mökin mummo ilman sähköjä ja valoja kun itsekin onnistuin asian mokaamaan.
lopulta epäonnistuneiden yritysten jälkeen ei ollut muuta keinoa kuin soittaa hätäkeskukseen ja selittää että linjalle on kaatunut puu. sitä kautta korjauspyyntö meni perille vattenfallille.
itse korjaustapahtumasta ei ole moitittavaa. vattenfallin kaveri oli alta tunnissa pihalla ja raivasi kaatuneen puun linjalta pois. muutenkin vattenfall on hoitanut häiriötilanteet todella kiitettävästi ja ilman viivytyksiä.
olisiko siis ihan mahdoton idea että siellä vikapalvelussa suoraan vastaisi ihminen puhelimeen, eikä automaatti.
eihän sinne kukaan huvikseen soittele.
vikailmoituksen vaikeus
asiakas itsekin
1
416
Vastaukset
- Vattenfall_asiantuntija
Hei,
pahoittelen, että sinulla on ollut kertomasi mukaisia ongelmia. Kiitos kuitenkin, että annoit palautetta. Välitän viestisi eteenpäin.
Mukava asia, että olit kuitenkin tyytyväinen varsinaiseen vian hoitoon ja yleensä Vattenfallilta saamaasi palveluun häiriötilanteissa. Välitän tämänkin tiedon eteenpäin eli kiitos menee heille, joille se kuuluu!
Terveisin Airi Laakkonen,
Vattenfallin energia-asiantuntija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192472
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau321616Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.211522- 1291458
- 681263
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3461149Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?601023- 891015
- 122841
- 79825