12v yökastelu taas

12v yökastelia

Moi. Mulla on ny tullut 2 yötä peräkkäin yökasteluita putkeen.Pitäiskö asiasta huolestua vai antaa vaan olla .Mä laitoin tänne jo eilen yhen kysymyksen ton tarvis apua,kun tuli ekaa kertaa yökastelu yheksään vuoteen en siis oo vieläkään sanonu iskälle asiasta kun pelottaa/nolottaa sanoo pitäiskö seurata asiaa vielä pari päivää vai ... Mitä pitäis tehdä? Ehdotuksia?

4

1402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12v yökastelia

Mulle on pulentoista kuukauden ajan tullut öisin kasteluita parin yön välein. Kävin tossa pari viikkoa sitten äidin kanssa lääkärissä. Siellä lääkäri kyseli vähän kaikenlaista kuten tietäisinkö mistä tämä voisi johtua. En tiennyt enkä tiedä nyttenkään. Kerroin lääkärille, että mulla ei ollut labratestejen mukaan mitään tulehdusta. Lääkäri arveli tämän johtuvan aikalailla vaan liian sikeästä unesta. Lääkäri antoi meille lapun joilla haimme Apteekista lääkkeet. Lääkkeitä saa tosin ottaa vaan iltasin just ennen nukkuun menoa. Se onkin aika harmi, koska mä nukun välillä päikkäreitäki ja sillon tulee aika varmasti niinkun on tullu jo pariin kertaan. Äidille ja iskälle kerroin vasta tän kuun alussa,koska sillon,kun tää juttu alko en viittiny kertoo kellekkään. Mutta ku tää juttu ei loppunukkaan niin kun mä luulin ni sillon oli vähän pakko kertoo luin ton perjantaina tulleen jutun Helpakkaa ni siitä tuli mieleen et mulle voi kans tulla kastelu autossa ens viikolla kun lähetään täältä keski-suomesta etelä suomeen lintsille/linnanmäelle ni mä varmasti nukahdan aamulla automatkalla kertoisko tosta asiasta iskälle tai äidille?

• auttava käsineuvo

hei. sinuna kyllä kertoisin asiasta hyvin aikaisin matkaa, jotta kerkiätte hankkia vaippoja sitä varten.
        tuskin sinä haluat kuunnella isän tai äitin huutamisia siitä, kun olet pissanut henkilöauton penkille,
        ja samalla myös pissannut mahdollisesti ainoat matkalla olevat alushousut/ päälihousut.

• kastelijapoju

Oon samaa mieltä et kannattaa kertoo vaikka tiiän ite ihan hyvi et se ei oo nii kivaa. Parempi kuitenki et ehitte hommaa suojaa pidempie automatkojen ajaks ja mahollisest öidenki ajaks. Ite joudun kastelun takii käyttää teipppivaippaa. Lisäks lintsil voi olla kauniin päivän aika pitkät jonot et neki voi joutuu ottaa huomioo ku miettii vessas käymisii yms. Voin jutella tarkemmi sähköpostis jos haluut mailailla.

• 13v poika

Siis ensin olet ollut kuivana ja sit yhtäkkii alkaa tulla yökasteluu.
      Jotain on tarvinnut tapahtuu sulla et näin on käynyt.
      No, laita hyvä ihminen vaippa, se pitää petin kuivana.
      Mä käytän jatkuvasti vaippoja kun tulee aina pissat housuun.
      Mul on sit vaipan päällä aina imuhousu puuvilla-kankaasta ja niiden päällä oikee muovihousu joita ollaan tilattu ulkomailta ja sit tääl suomesta.
      Mut että ensin siis olit 9v kuivana ja nyt yhtäkkii kastelu alkaa, outo tarina ei oikein aito.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2508
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      118
      1746
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1469
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1388
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1292
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1250
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      152
      1241
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1188
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1127
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      47
      1005
    Aihe