12v yökastelu taas

12v yökastelia

Moi. Mulla on ny tullut 2 yötä peräkkäin yökasteluita putkeen.Pitäiskö asiasta huolestua vai antaa vaan olla .Mä laitoin tänne jo eilen yhen kysymyksen ton tarvis apua,kun tuli ekaa kertaa yökastelu yheksään vuoteen en siis oo vieläkään sanonu iskälle asiasta kun pelottaa/nolottaa sanoo pitäiskö seurata asiaa vielä pari päivää vai ... Mitä pitäis tehdä? Ehdotuksia?

4

1273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12v yökastelia

      Mulle on pulentoista kuukauden ajan tullut öisin kasteluita parin yön välein. Kävin tossa pari viikkoa sitten äidin kanssa lääkärissä. Siellä lääkäri kyseli vähän kaikenlaista kuten tietäisinkö mistä tämä voisi johtua. En tiennyt enkä tiedä nyttenkään. Kerroin lääkärille, että mulla ei ollut labratestejen mukaan mitään tulehdusta. Lääkäri arveli tämän johtuvan aikalailla vaan liian sikeästä unesta. Lääkäri antoi meille lapun joilla haimme Apteekista lääkkeet. Lääkkeitä saa tosin ottaa vaan iltasin just ennen nukkuun menoa. Se onkin aika harmi, koska mä nukun välillä päikkäreitäki ja sillon tulee aika varmasti niinkun on tullu jo pariin kertaan. Äidille ja iskälle kerroin vasta tän kuun alussa,koska sillon,kun tää juttu alko en viittiny kertoo kellekkään. Mutta ku tää juttu ei loppunukkaan niin kun mä luulin ni sillon oli vähän pakko kertoo luin ton perjantaina tulleen jutun Helpakkaa ni siitä tuli mieleen et mulle voi kans tulla kastelu autossa ens viikolla kun lähetään täältä keski-suomesta etelä suomeen lintsille/linnanmäelle ni mä varmasti nukahdan aamulla automatkalla kertoisko tosta asiasta iskälle tai äidille?

      • auttava käsineuvo

        hei. sinuna kyllä kertoisin asiasta hyvin aikaisin matkaa, jotta kerkiätte hankkia vaippoja sitä varten.
        tuskin sinä haluat kuunnella isän tai äitin huutamisia siitä, kun olet pissanut henkilöauton penkille,
        ja samalla myös pissannut mahdollisesti ainoat matkalla olevat alushousut/ päälihousut.


      • kastelijapoju

        Oon samaa mieltä et kannattaa kertoo vaikka tiiän ite ihan hyvi et se ei oo nii kivaa. Parempi kuitenki et ehitte hommaa suojaa pidempie automatkojen ajaks ja mahollisest öidenki ajaks. Ite joudun kastelun takii käyttää teipppivaippaa. Lisäks lintsil voi olla kauniin päivän aika pitkät jonot et neki voi joutuu ottaa huomioo ku miettii vessas käymisii yms. Voin jutella tarkemmi sähköpostis jos haluut mailailla.


    • 13v poika

      Siis ensin olet ollut kuivana ja sit yhtäkkii alkaa tulla yökasteluu.
      Jotain on tarvinnut tapahtuu sulla et näin on käynyt.
      No, laita hyvä ihminen vaippa, se pitää petin kuivana.
      Mä käytän jatkuvasti vaippoja kun tulee aina pissat housuun.
      Mul on sit vaipan päällä aina imuhousu puuvilla-kankaasta ja niiden päällä oikee muovihousu joita ollaan tilattu ulkomailta ja sit tääl suomesta.
      Mut että ensin siis olit 9v kuivana ja nyt yhtäkkii kastelu alkaa, outo tarina ei oikein aito.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      807
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      671
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe