Heippahei :)
Osaisiko kukaan neuvoa tyhmeliiniä sellaisessa asiassa kun meille tuli 3v. uroskoira jota ei ole edellinen omistaja rekisteröinyt tai pentuna kasvattajakaan ja haluaisimme mieheni kanssa rekisteröidä koiran ja maksaa koiraveroa? miten tämä tapahtuu käytännössä? eli missä koira rekisteröidään ja miten koiraveroa maksetaan? joo-o..olen siis aloittelija tässä tapauksessa :D
ja tietääkö kukaan onko kirkkonummella koiraveroa ja paljon se on.
Kiitän jo etukäteen mahdollisista vastauksista :) Mukavaa kesän odottelua näin aurinkoisissa merkeissä!
KOIRAVERO
2
1013
Vastaukset
- koiravero
Viimeiset koiraveroa perivät kunnat, joita on jäljellä neljä: Helsinki, Tampere, Kangasala ja Järvenpää.
Helsinki ja Järvenpää perivät koirista 50 euroa, Kangasala 40 euroa kuonolta ja Tampere 34 euroa - lyylimaria
Koiravero on tsaarinaikainen - eli aikansa elänyt. Vantaalla asuessani koiraveroilmoitus tehtiin kunnan rahatoimeen. Kysypä kunnantoimistosta raha-osastolta tai katso nettisivulta kyseisen kunnan tiedot, löytyykö sieltä koiravero. Itse asuin Vantaalla ja kun muutin nykyiseen kuntaani, tein ilmoituksen kunnan toimistoon kyselynä kirjaamon osoitteella. Oli hämmästyttävää, kun sain vastaukseksi, ettei koiraveroa peritä! Vantaalla maksoin markka-aikana kolmesta koirasta 900 markkaa, enkä saanut mitään vastineeksi. Joten nyt on 4 koiraa, enkä maksa mitään veroa. Ja miksi maksaisin, kun en mitään saa vastineeksi. Ja onnekseni asun metsän reunassa, jossa koirat asioivat, joten eivät edes sotke...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059