Sopiiko macicmouse ja pro mac yhteen, eli voiko lappärille ostaahiiren , tai tietysti voi ostaa mutta toimiio ne yhdessä ? Hiirellä on niin paljon mukavampi ohajilla töitä !
Kiitos vastauksesta Sisko
Mac pro
4
457
Vastaukset
- Mäkkitupalainen
Toisaalta olen käyttänyt kannettavaa sujuvasti ilman hiirtä viime vuosituhannelta alkaen — alussa toki meni viikko pari totutteluun…
Tiedoksi: Mac Pro ei ole kannettava; MacBook Pro on.- Siskokk
Kiitos. niin tietenkin. Menee noi termit sekaisin. Meillä on ko I Mac ja toimii loistavasti, nyt on jo kuume saada myös mac book pro.
Oikein kiva kun sin vastauksen näin pian.
Hyvää kesää !
- 1stMacFinn
Onhan mulla tossa MBP:n vieressä tuo Applen hiiri. Ja moitteettahan se toimii. Miksei toimisi, ei hiiri ole mitenkään pöytäkoneen yksinoikeus.
- Siskooo
iios paljon infosta. kuume nousee saada Mac book pro hiiren kanssa !
Hyvää kesää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1555377
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413283- 2533174
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442678- 361834
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271625Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411576- 161457
- 231447
- 241347