eläinlääkäri

koiran omistaja

Käytättekö lemmikkejänne yksityisellä Sotkamon eläinlääkärillä vai kunnallisella? Kokemuksia? Pitäisi varata aika, mutta kummalle?

7

3324

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolme mets.koiraa

Ehdottomasti kunnalliselle. Siellä homma toimii, ja ammattitaitosta porukkaa. Ja kaiken lisäksi ystävällinen
      ja hyvä palvelu. Heihin voit täysin luottaa.

• koirallinen*

älä ole niin varma siinä luottamisessa....viime kesänä sotkamon eläinlääkäri sanoi että koirani on lopetettava.
        Koiraani ei ollut edes tutkittu tai testattu....TAPPOTUOMIO TULI JO PUHELIMESSA !!!!
        mutta juuri tämä samainen TESSU elää vielä tänäkin päivänä, varmaan siksi kun en kerennyt sitä viemään klinikalle TAPETTAVAKSI.
        Että kannattaa katsoa kuka siellä on milloinkin päivystämässä tai tuomioita antamassa....

• kesävieras
        koirallinen* kirjoitti:

älä ole niin varma siinä luottamisessa....viime kesänä sotkamon eläinlääkäri sanoi että koirani on lopetettava.
        Koiraani ei ollut edes tutkittu tai testattu....TAPPOTUOMIO TULI JO PUHELIMESSA !!!!
        mutta juuri tämä samainen TESSU elää vielä tänäkin päivänä, varmaan siksi kun en kerennyt sitä viemään klinikalle TAPETTAVAKSI.
        Että kannattaa katsoa kuka siellä on milloinkin päivystämässä tai tuomioita antamassa....

sillä koirani ovat minulle sen verran arvokkaita ystäviä , että käytän iisalmen eläinklinikalla.
        Klinikka on nykyaikainen monta eläinlääkäriä /hoitajaa.
        ja tietoa/lääkkeitä saa jo puhelimella ...ei siis tarvitse aina mennä paikan päälle koiran kanssa niinkuin sotkamossa.
        Iisalmessa hinnat ovat puolet, verrattuna omaan klinikkaamme.
        hyvä esim sotkamosta; koirani sai antibiotit.... heti ensimmäisen vuorokauden jälkeen huomasin että koirani on allerginen tuolle kyseiselle antibiotille, koska oksensi heti kun annoin tabun. Kun soitin siitä sotkamon eläinlääkärille niin pyysi tuomaan koiran paikan päälle että voi kirjoittaa uudet lääkkeet. Kerroin etten asu aivan keskustan tuntumassa koska matkaa klinikalle on 73 kilsaa suuntansa, että tuohoan on jo kustannuskysymys ainakin minun kukkarolle. ja koirahan on sama mitä olin käyttänyt sotkamossa jo perjantai iltana.
        Johon sotkamon lekuri vastasi yksitotisesti, että syötä sitten niitä mitä on perjantaina määrätty .
        ETTÄ TÄLLAISTA PALVELUA OLEN SAANUT SOTKAMOSTA TOISSA KESÄNÄ.

• Pasuuna .
        koirallinen* kirjoitti:

Tuskin suoraan antoi tappotuomiota, mikäli teillä ei ollut näköpuhelinta käytössä niin eiköhän ole tehnyt päätöksensä ihan sinun oman kertomuksen perusteella

• ei ikinä uudelleen
        Pasuuna . kirjoitti:

Tuskin suoraan antoi tappotuomiota, mikäli teillä ei ollut näköpuhelinta käytössä niin eiköhän ole tehnyt päätöksensä ihan sinun oman kertomuksen perusteella

sotkamon yksityisellä eläinlääkärillä käynti oli suorastaan eläinrääkkäystä. en suosittele kenellekään!

• kolme mets. koiraa
        koirallinen* kirjoitti:

Ainahan voi itsekullekkin tulla virheitä ja vahinkoja. Epäilyttää vähän kertomuksesi, meniköhän se aivan
        kuten kerroit.
        Onhan tapauksiakin ihmisten kohdalla. Se mitä lääkäri sanoo, joku on voinut elää vuosia, lääkärin arvion mukaan. Tai sitten kuollut paljon aikaisemmin.
        Minun koiralle tekivät Sotkamossa tytöt keisarinleikkauksen, ja hyvin onnistui. Hintakin oli kohtuullinen.
        Siitä kiitos tytöille.
        Onhan siellä tietenkin osaavia mieshenkilöitäkin.

• tappotuomio!!!

Antibioottiallergista mummoa ei takuulla kukaan vie Iisalmeen asti hoidettavaksi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5870
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5373
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3054
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2454
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      41
      2143
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2118
    7. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2098
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1691
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1687
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1666
    Aihe