Palkka yön yli hoidosta????

riiiiiiiitta

Äidit,mitä maksaisitte, ja hoitajat, mikä on taksanne seuraavanlaisesta rupeamasta. Lapsi 1v8kk,jää hoitajalle illalla klo 18 ja vanhemmat palaavat kotiin seur.aamuna n.klo 8.30. Lapsi menee nukkumaan n.klo 20-21,nukahtaa vaivatta. Yöllä on riski että herää,mutta ei ole ikinä hoitajalla herännyt. Aamulla herää klo 6-7.

Eli mikä tästä olisi sopiva hinta hoitajalle?

25

12079

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap

no sanokaa nyt joku jotain??????????
      paljonko olette maksaneet hoitajale yön yli hoidosta,illasta aamuun????
      hoitaja, paljonko ottaisit tästä palkkaa?????????

• lapsirakas

Olin hoitamassa yhtä 6-vuotiasta tyttöä ilta seitsemästä aamu yhdeksään ja sain 50 euroa..

• hyvästähoidosta

Hei,50e on sopiva palkka mielestäni.

• Lastenhoitaja1990

30€/tunti. Eihän lastenhoitaja saa nukutuksi kuitenkaan koko yönä raukka vaikka lapsesi nukkuisi eikä voi poistua paikalta. Jos maksat hyvin hyvälle hoitajalle niin saat hyvän hoitajan toistekin "työmaalle"😍👍

• tätämieltä

50€ kuulostaa sopivalta hinnalta.

• tuikkuna

No jos noin helppoa olis niin musta 20e olis ihan ok summa myös.

• riiiiiittta

Joo, noin helppoa oli....eli hoitoa lapselle tuli 18-20,sänkyyn-20-nukahti sinne itsekseen. Aamulla heräsi 6.15---vanhemmat kotiin klo 8.30. eli iltapala jne klo 18-20 ja aamulla aamutoimet jne 6-8.30, hoitoa sis 4.5h yhteensä. eli kyllä 50e tuntuu tästä aika kovalta palkalta...ainakin siis köyhälle tosi kova maksaa,vaikka haluaisi maksaa vaikka 100e. ja siis ihan oikeasti köyhälle. mut ei sitä vissiin lasketa näissä ...:) että onko köyhä vai rikas...

• omakotiparaskoti
        riiiiiittta kirjoitti:

Joo, noin helppoa oli....eli hoitoa lapselle tuli 18-20,sänkyyn-20-nukahti sinne itsekseen. Aamulla heräsi 6.15---vanhemmat kotiin klo 8.30. eli iltapala jne klo 18-20 ja aamulla aamutoimet jne 6-8.30, hoitoa sis 4.5h yhteensä. eli kyllä 50e tuntuu tästä aika kovalta palkalta...ainakin siis köyhälle tosi kova maksaa,vaikka haluaisi maksaa vaikka 100e. ja siis ihan oikeasti köyhälle. mut ei sitä vissiin lasketa näissä ...:) että onko köyhä vai rikas...

niin no jos lasket noin, niin hoitaja voi sitten varmaan mennä kotiinsa nukkumaan kun lapsi on nukahtanut ja tulla sitten kuudelta kun lapsi herää? :D

• hojohojo1
        riiiiiittta kirjoitti:

Hoitaa lapset ihan ite niinkuin me muutkin köyhät tai etsii ystäviä joiden kanssa vuorottelee. Onko teillä joku kyvyttömyys nykyään solmia kontakteja, kun kaikesta pitäisi selvitä rahalla. Ja yhteiskunnalle voi luovuttaa lapset, jos ei itse selviydy. Edes tuettuna. Kaikilla on myös suku. Oma lapsi aik, yksin kasvatettu muiden ihmisten kanssa ja tuella. 0 euroa.

• KK
        hojohojo1 kirjoitti:

Hoitaa lapset ihan ite niinkuin me muutkin köyhät tai etsii ystäviä joiden kanssa vuorottelee. Onko teillä joku kyvyttömyys nykyään solmia kontakteja, kun kaikesta pitäisi selvitä rahalla. Ja yhteiskunnalle voi luovuttaa lapset, jos ei itse selviydy. Edes tuettuna. Kaikilla on myös suku. Oma lapsi aik, yksin kasvatettu muiden ihmisten kanssa ja tuella. 0 euroa.

kaikilla sitä omaa sukua. Ja joidenkin sukulaisetkin pyytää rahaa siitä lasten kaitsemisesta. Eikä sitä tukeakaan ihan aina noin vaan löydykään. Ja ihan kelle vaan kun ei varmaan halua lapsiaan hoitoon jättää. Elämäntilanteita on erilaisia, kuten sukuja ja ihmisiäkin. Kiva jos et rahaa tarvinnut itse, mutta kaikille asiat ei ole noin yksinkertaisia.

• hojohojo1 kirjoitti:

ystävyys suhde voi myös kärsiä jos vaan käytetaan kavereita hyväksi ja pyydetään hoitaamaan lasta koko ajan. ei mua ainakaan huvittais toisten penskoja ilmatteeks kattella kovin kauaa. alkaisin välttelemään sellasta kaveria joka tuuppaa pentunsa mulle joka käänteessä.

• 2ipanan opiskelijaYH
        hojohojo1 kirjoitti:

Joo. Todellakaan EI ole sellasia sukulaisia. Mummot liian vanhoja ja muilla töitä, kavereilla omia lapsia. Ja muutenki. Eipä ketään pakottaa voi. Ainakaan ILMAISEKSI. Ite oon aikanaan saanu 40-60e tuollasesta keikasta. Sillä ei merkitystä onko 1 vai 2 lasta. Mutta vaippaikäisien kans... En ilmaseksi mennyt. Nyt ehkä. Ja jos joku aatteli mainita et hoida lapses ku oot tehnykki, säälittäviä kitisevät YH:t...No...Joillaki voi mies esim-olla kuollut, joten MIETTIKÄÄ mitä sanotte. EI ole mulla ollut oma päätös tää tilanne ainakaan. Mutta JOS joskus oon saanu lapsenlikan noille... YöYli... Oon maksanu 70-100e. VAIKKA oon köyhä. Mut piru jos rahaa on lähtee vapaalle, on se sillon maksettava!

• kdhfjshjkh
        hojohojo1 kirjoitti:

sukulaiset ja ystävät voi katkaista välinsä esim. jos et jaa heidän uskoaan (monet lahkot). ei paina verisiteet mitään eikä haluta nähdä lastenlapsia, vaikka mistään hoitamisesta ei ole kyse, vaan äiti olisi mukana. mutta ei haluta nähdä äitiäkään, ei ole edes yhteystietoja isovanhempiin ja lapsi ihmettelee, miksei mummulle ja ukille voi soittaa, vaan heidät näkee ikivanhasta kuvasta vaan. syö p...aa

• ?

Oikeestiko lastenhoitajilla noin pieni palkka?! Valvon sairaan aikuisen ihmisen öitä ja saan palkkaa melkein 13 euroa/tunti. Sekin on yötyöstä vielä vähän. Toki työssä ei saa nukkua joka tekee siitä raskaampaa ja sisältää lääkkeiden laittamiset ja antamiset. Mutta yöllä saa katsella videoita, lukea kirjaa, leipoa tai mitä ikinä haluaa.

• Nennukkainen

Itse saan tuon tyyppisitä keikoista 50-60e ja se on mielestäni kohtuullinen korvaus sillä vastuu on hoitajalla suuri ja onhan hoitaja paikalla koko yön, vaikka työ ei silloin raskasta olekaan, mutta kuitenkin.

• fearlir

Kyllä minulle kelpaisi 20euroakin, sillä eihän tuossa montaa "kunnollista" työtuntia tule =)

• koulutettu hoitaja
        fearlir kirjoitti:

Kyllä minulle kelpaisi 20euroakin, sillä eihän tuossa montaa "kunnollista" työtuntia tule =)

20e en itse henkilökohtaisesti olisi yön yli, vastuu lapsesta on suuri. Vaikka lapsi nukkuisikin suurimman osan ajasta, 40-50e on kohtuullinen palkka. Jos miettii itseään(lapsen vanhemmat), tekisittekö itse illasta seuraavaan aamuun 20e palkalla?
        Itselleni on maksettu yöstä 50e, ja aamusta seuraavaan aamuun 100e..
        Riippuen tietysti kuinka monta lasta on hoidossa, ja hoitajan kokemuksesta. Itselläni paljon kokemusta koulutus, 20e on aivan liian vähän. tässä huomaa kuinka vähän tätä työtä ylipäänsä arvostetaan. Kunnon hoitajalla kunnon palkka :) Ja varmasti tulee toistekin ;)

• koulutettu hoitaja kirjoitti:

20e en itse henkilökohtaisesti olisi yön yli, vastuu lapsesta on suuri. Vaikka lapsi nukkuisikin suurimman osan ajasta, 40-50e on kohtuullinen palkka. Jos miettii itseään(lapsen vanhemmat), tekisittekö itse illasta seuraavaan aamuun 20e palkalla?
        Itselleni on maksettu yöstä 50e, ja aamusta seuraavaan aamuun 100e..
        Riippuen tietysti kuinka monta lasta on hoidossa, ja hoitajan kokemuksesta. Itselläni paljon kokemusta koulutus, 20e on aivan liian vähän. tässä huomaa kuinka vähän tätä työtä ylipäänsä arvostetaan. Kunnon hoitajalla kunnon palkka :) Ja varmasti tulee toistekin ;)

aivan!!

• mammaknows

10e tunti on kohtuu palkka siitä ei tingitä jos haluat pitää lapsesi turvallisessa hoidossa! yö ajalta hoitaja voisi periä jopa tuplasti enemmän vaikkakin olisi nukkuma-aikaa...

• greenmama84

ei mtn ihmeellistä,varsinkin jos tuntematon kattoo lastasi :))
        suku erikseen :DD

• hoittsu
        greenmama84 kirjoitti:

ei mtn ihmeellistä,varsinkin jos tuntematon kattoo lastasi :))
        suku erikseen :DD

ilta seitsemästä aamu neljään saan 50e

ilta kuudesta seuraavaan aamuun yhteentoista saan 100e

• hoitaja_
        hoittsu kirjoitti:

ilta seitsemästä aamu neljään saan 50e

ilta kuudesta seuraavaan aamuun yhteentoista saan 100e

Kaverini saa yönyli hoidosta 100 €, mutta omasta mielestäni sopiva summa on 50 €.
        20 €:sta en tekisi.

• hoitaja..

8.20e/h teen tuollasia hommia mll:n kautta. hintaan ei vaikuta se, mihin aikaan vuorokaudesta hoitokeikka on. mielestäni kohtuullinen korvaus, enkä millään parilla kympillä lähtisi puolta vuorokautta ajastani tuhlaamaan.

• m

Olen kolmekymppinen lastenhoitaja useamman vuoden kokemuksella.
      Palkkana lastenhoitokeikoista otan miniminä 20€/2tuntia ja siitä eteenpäin 8,5€ tunti. Yökeikasta olen veloittanut satasen. Keikkoja on riittänyt, sillä maineeni hyvänä lastenhoitajana kiirii edelläni.
      Luotettavalle lastenhoitajalle vanhemmat maksavat mielellään kohtuullisen korvauksen, ja jos palkkapyyntö on normaalipalkan rajoissa, ei vanhempien tarvitse miettiä hoitajan motivaatiota työhönsä. Itse ainakin pitäisin jo outona ja pelottavana sitä, että joku haluaa tulla tekemään työtä ja hoitamaan lapsiani yön yli alle viidenkymmenen euron palkalla.

• Näsäviisas

Alkua ihmettelen. Äidit, mitä maksatte? Mikseivät isät voisi etsiä ja maksaa lastenhoitajan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 528
      8248
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      234
      2788
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2631
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      166
      2058
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1931
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1755
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1646
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      80
      1262
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1218
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1195
    Aihe