Heip!
Olen yrittänyt etsiä netin kautta tietoa siitä mille Espoon saaristossa (joka on julkisen veneyhteyden varrella: Iso Vasikkasaari, Gåsgrund, Stora Herrö ja Rövaren) voi ottaa koiran mukaan? Onko lautalle ees mahdollista ottaa koiraa? Mistään ei tunnu löytyvän yhtään tietoa tästä asiasta.
Miten koiriin yleensä suhtaudutaan tällaisissa tilanteissa? Olemme siis menossa yhden yön telttaretkelle.
Espoon saaristossa telttaily koiran kanssa
3
1112
Vastaukset 3
- Wuh_h
En oikein tiedä vastausta, mutta olen nähnyt koiria julkisilla lautoilla ja telttailuun tarkoitetuilla saarilla. En löytänyt uudistetusta saaristo-oppaasta tietoa asiasta. Kaiketi on käytettävä omaa maalaisjärkeä ja noudatettava jokamiehen sääntöjä. Ottaisin yhteyttä Helsingin kaupungin liikuntavirastoon ja tiedustelisin sieltä koira-asiaa. Millaisen koiran omistat? Minusta koirat on otettu hyvin vastaan lautoilla ja hyvin käyttäyneet koirat ovat tuottaneet myös iloa saaristoelämään :).
- jfgui
Saa ottaa koiran mukaan...
- atlatl
Tottakai koiran saa ottaa mukaan,mutta se on pidettävä kytkettynä,sillä linnuilla ja muilla eläimillä on poikasia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411907Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7111312- 1011067
- 102918
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88914- 66761
- 33662
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.69532Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13528- 78511