Hei.OLen 3lk oleva tyttö, mulla oli aika vasta terkantarkastus ja se näki että mulla on rinnat alkanu kasvamaan.Ja se sano että 19.5.2010 tulee koululääkäri joka tutkii myös mut, että katotaan mun murrosiän vaihetta.Joten voitteko kertoo mulle mitä siellä tehään ?
3lk jo koululääkärin tarkastus !
12
1510
Vastaukset
- mutta muista,
että sinulla ON OIKEUS kieltäytyä "tutkimuksista," jotka eivät miellytä sinua.
Jos tunnet olosi vaivautuneeksi, sano se suoraan lääkärille.- nvnvnvn
Ihan hyvää vaan lääkäri ajattelee ja tutkii että kaikki on kunnossa ei sen kummempaa.
- niiiiiiidaaaa
nvnvnvn kirjoitti:
Ihan hyvää vaan lääkäri ajattelee ja tutkii että kaikki on kunnossa ei sen kummempaa.
Kiitos teille jotka autoitte minua, nyt on paljon helpompaa. (=
- Jäitä hattuun
Eli siis olen 5 lk. oleva tyttö, ei mitään hätää, menet sinne käsketään vaatteet pois, ja sitten katsotaan ryhti ja perusjutut, kuuloi yms. Rauhoitu vain, minäkin menin 3 lk. häpykarvoinen ja rintoineni sinne, eivät sanoneet mitään. Tekivät vain perustarkastuksen. n. 6 lk tulee se virallinen "murrosikä" tarkastus, ainakin meillä päin. :)
- v nbg
Eikä siellä alasti olla missään vaiheessa, meillä päin sai pitää alusvaatteet päällä koko tarkastuksen ajan.
- åpolkijiuh
meil oli viimevuon ( oon nyt nelosel ) ni tarkastus ja sit ne käski ottaa kaikki paidat pois mut onneks sain pitää alkkarit jalas ees :D mut sit kuiteski se oli kamalaa ja ne kirjotti siihe lappuu '' murrosiän merkkejä näkyy '' lool :D ja mitä vitosen terkkaril tehää ku yks vitosluokkalaine sano et tutkitaa kaikkee ja sillee.. en suostu niihi juttuihi kyl sitte :D
- ...
Sulle, åpolkijuh:
Meillä ainaki vitosella oli iha normi tarkastus (näkö, kuulo, paino, pituus)
Ryhtiä katottaessapiti olla ilman paitaa...
Sit se vaa kysy et onks kuukautisii ja sit vaa juteltii syömisestä ja kavereista. Ei ollu paha ;D - ojdoishg
Mäki oon 3 luokalla mut ei meillä päin oo vissiinkään mittää tarkastusta vitosella vasta
- Hyi teitä!!!
Taita pedof... vaan keksiä tarinoitaan?
- Voi lol
Ei v.i.t.t.u. Mua ärsyttää tollaset kakarat ..meidän kouluski on niit ihan riittämii.. --,--
Oon kutosel ja meijän koulun pikkulissut ottaa hermoo ja pahasti >:)
Luulette olevanne kehittyneitä ja valmiita kaikkee ,mut ei!Ei se mee niin
Säälittävää ,ku yritätte matki meitä `coolimpia`
Pliis lopettakaa!Ja v.i.t.u.t sulla mitkään rinnat kasva...Saakelin kakara >:P - EN TIEDÄ SIITÄ...
En tiiä 3lk kun meillä ei sellasta ollu mutta 5lk tehdään ainakin näin: Lääkäri käskee otttämään KAIKKI vaatteet pois (jopa alkkarit!!) Sitten se laitta kumihanskat käsiin ja tunnustelee alapäätä jokapaiksta
- Anonyymi
Mä meen 3lk ja on edessä tarkastus niin mitä sielä tehään koskevtaanko alapäähän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463929Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭333426Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162763Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342689En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142502Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102014IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm81139Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451107- 80986