3lk jo koululääkärin tarkastus !

niiiiiidaaa

Hei.OLen 3lk oleva tyttö, mulla oli aika vasta terkantarkastus ja se näki että mulla on rinnat alkanu kasvamaan.Ja se sano että 19.5.2010 tulee koululääkäri joka tutkii myös mut, että katotaan mun murrosiän vaihetta.Joten voitteko kertoo mulle mitä siellä tehään ?

12

1567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta muista,

että sinulla ON OIKEUS kieltäytyä "tutkimuksista," jotka eivät miellytä sinua.

Jos tunnet olosi vaivautuneeksi, sano se suoraan lääkärille.

• nvnvnvn

Ihan hyvää vaan lääkäri ajattelee ja tutkii että kaikki on kunnossa ei sen kummempaa.

• niiiiiiidaaaa
        nvnvnvn kirjoitti:

Ihan hyvää vaan lääkäri ajattelee ja tutkii että kaikki on kunnossa ei sen kummempaa.

Kiitos teille jotka autoitte minua, nyt on paljon helpompaa. (=

• Jäitä hattuun

Eli siis olen 5 lk. oleva tyttö, ei mitään hätää, menet sinne käsketään vaatteet pois, ja sitten katsotaan ryhti ja perusjutut, kuuloi yms. Rauhoitu vain, minäkin menin 3 lk. häpykarvoinen ja rintoineni sinne, eivät sanoneet mitään. Tekivät vain perustarkastuksen. n. 6 lk tulee se virallinen "murrosikä" tarkastus, ainakin meillä päin. :)

• v nbg

Eikä siellä alasti olla missään vaiheessa, meillä päin sai pitää alusvaatteet päällä koko tarkastuksen ajan.

• åpolkijiuh

meil oli viimevuon ( oon nyt nelosel ) ni tarkastus ja sit ne käski ottaa kaikki paidat pois mut onneks sain pitää alkkarit jalas ees :D mut sit kuiteski se oli kamalaa ja ne kirjotti siihe lappuu '' murrosiän merkkejä näkyy '' lool :D ja mitä vitosen terkkaril tehää ku yks vitosluokkalaine sano et tutkitaa kaikkee ja sillee.. en suostu niihi juttuihi kyl sitte :D

• ...

Sulle, åpolkijuh:

Meillä ainaki vitosella oli iha normi tarkastus (näkö, kuulo, paino, pituus)
      Ryhtiä katottaessapiti olla ilman paitaa...
      Sit se vaa kysy et onks kuukautisii ja sit vaa juteltii syömisestä ja kavereista. Ei ollu paha ;D

• ojdoishg

Mäki oon 3 luokalla mut ei meillä päin oo vissiinkään mittää tarkastusta vitosella vasta

• Hyi teitä!!!

Taita pedof... vaan keksiä tarinoitaan?

• Voi lol

Ei v.i.t.t.u. Mua ärsyttää tollaset kakarat ..meidän kouluski on niit ihan riittämii.. --,--
      Oon kutosel ja meijän koulun pikkulissut ottaa hermoo ja pahasti >:)

Luulette olevanne kehittyneitä ja valmiita kaikkee ,mut ei!Ei se mee niin

Säälittävää ,ku yritätte matki meitä `coolimpia`

Pliis lopettakaa!Ja v.i.t.u.t sulla mitkään rinnat kasva...Saakelin kakara >:P

• EN TIEDÄ SIITÄ...

En tiiä 3lk kun meillä ei sellasta ollu mutta 5lk tehdään ainakin näin: Lääkäri käskee otttämään KAIKKI vaatteet pois (jopa alkkarit!!) Sitten se laitta kumihanskat käsiin ja tunnustelee alapäätä jokapaiksta

• Anonyymi

Mä meen 3lk ja on edessä tarkastus niin mitä sielä tehään koskevtaanko alapäähän

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      91
      1919
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      277
      1753
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      305
      1550
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1441
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      88
      1028
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      997
    7. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      977
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      56
      958
    9. 67
      944
    10. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      931
    Aihe