Hei.OLen 3lk oleva tyttö, mulla oli aika vasta terkantarkastus ja se näki että mulla on rinnat alkanu kasvamaan.Ja se sano että 19.5.2010 tulee koululääkäri joka tutkii myös mut, että katotaan mun murrosiän vaihetta.Joten voitteko kertoo mulle mitä siellä tehään ?
3lk jo koululääkärin tarkastus !
12
1567
Vastaukset
- mutta muista,
että sinulla ON OIKEUS kieltäytyä "tutkimuksista," jotka eivät miellytä sinua.
Jos tunnet olosi vaivautuneeksi, sano se suoraan lääkärille.- nvnvnvn
Ihan hyvää vaan lääkäri ajattelee ja tutkii että kaikki on kunnossa ei sen kummempaa.
- niiiiiiidaaaa
nvnvnvn kirjoitti:
Ihan hyvää vaan lääkäri ajattelee ja tutkii että kaikki on kunnossa ei sen kummempaa.
Kiitos teille jotka autoitte minua, nyt on paljon helpompaa. (=
- Jäitä hattuun
Eli siis olen 5 lk. oleva tyttö, ei mitään hätää, menet sinne käsketään vaatteet pois, ja sitten katsotaan ryhti ja perusjutut, kuuloi yms. Rauhoitu vain, minäkin menin 3 lk. häpykarvoinen ja rintoineni sinne, eivät sanoneet mitään. Tekivät vain perustarkastuksen. n. 6 lk tulee se virallinen "murrosikä" tarkastus, ainakin meillä päin. :)
- v nbg
Eikä siellä alasti olla missään vaiheessa, meillä päin sai pitää alusvaatteet päällä koko tarkastuksen ajan.
- åpolkijiuh
meil oli viimevuon ( oon nyt nelosel ) ni tarkastus ja sit ne käski ottaa kaikki paidat pois mut onneks sain pitää alkkarit jalas ees :D mut sit kuiteski se oli kamalaa ja ne kirjotti siihe lappuu '' murrosiän merkkejä näkyy '' lool :D ja mitä vitosen terkkaril tehää ku yks vitosluokkalaine sano et tutkitaa kaikkee ja sillee.. en suostu niihi juttuihi kyl sitte :D
- ...
Sulle, åpolkijuh:
Meillä ainaki vitosella oli iha normi tarkastus (näkö, kuulo, paino, pituus)
Ryhtiä katottaessapiti olla ilman paitaa...
Sit se vaa kysy et onks kuukautisii ja sit vaa juteltii syömisestä ja kavereista. Ei ollu paha ;D - ojdoishg
Mäki oon 3 luokalla mut ei meillä päin oo vissiinkään mittää tarkastusta vitosella vasta
- Hyi teitä!!!
Taita pedof... vaan keksiä tarinoitaan?
- Voi lol
Ei v.i.t.t.u. Mua ärsyttää tollaset kakarat ..meidän kouluski on niit ihan riittämii.. --,--
Oon kutosel ja meijän koulun pikkulissut ottaa hermoo ja pahasti >:)
Luulette olevanne kehittyneitä ja valmiita kaikkee ,mut ei!Ei se mee niin
Säälittävää ,ku yritätte matki meitä `coolimpia`
Pliis lopettakaa!Ja v.i.t.u.t sulla mitkään rinnat kasva...Saakelin kakara >:P - EN TIEDÄ SIITÄ...
En tiiä 3lk kun meillä ei sellasta ollu mutta 5lk tehdään ainakin näin: Lääkäri käskee otttämään KAIKKI vaatteet pois (jopa alkkarit!!) Sitten se laitta kumihanskat käsiin ja tunnustelee alapäätä jokapaiksta
- Anonyymi
Mä meen 3lk ja on edessä tarkastus niin mitä sielä tehään koskevtaanko alapäähän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911919Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771753Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051550Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1811441Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881028- 51997
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56958- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40931