3lk jo koululääkärin tarkastus !

niiiiiidaaa

Hei.OLen 3lk oleva tyttö, mulla oli aika vasta terkantarkastus ja se näki että mulla on rinnat alkanu kasvamaan.Ja se sano että 19.5.2010 tulee koululääkäri joka tutkii myös mut, että katotaan mun murrosiän vaihetta.Joten voitteko kertoo mulle mitä siellä tehään ?

14

1800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta muista,

että sinulla ON OIKEUS kieltäytyä "tutkimuksista," jotka eivät miellytä sinua.

Jos tunnet olosi vaivautuneeksi, sano se suoraan lääkärille.

• nvnvnvn

Ihan hyvää vaan lääkäri ajattelee ja tutkii että kaikki on kunnossa ei sen kummempaa.

• niiiiiiidaaaa
        nvnvnvn kirjoitti:

Ihan hyvää vaan lääkäri ajattelee ja tutkii että kaikki on kunnossa ei sen kummempaa.

Kiitos teille jotka autoitte minua, nyt on paljon helpompaa. (=

• Jäitä hattuun

Eli siis olen 5 lk. oleva tyttö, ei mitään hätää, menet sinne käsketään vaatteet pois, ja sitten katsotaan ryhti ja perusjutut, kuuloi yms. Rauhoitu vain, minäkin menin 3 lk. häpykarvoinen ja rintoineni sinne, eivät sanoneet mitään. Tekivät vain perustarkastuksen. n. 6 lk tulee se virallinen "murrosikä" tarkastus, ainakin meillä päin. :)

• v nbg

Eikä siellä alasti olla missään vaiheessa, meillä päin sai pitää alusvaatteet päällä koko tarkastuksen ajan.

• åpolkijiuh

meil oli viimevuon ( oon nyt nelosel ) ni tarkastus ja sit ne käski ottaa kaikki paidat pois mut onneks sain pitää alkkarit jalas ees :D mut sit kuiteski se oli kamalaa ja ne kirjotti siihe lappuu '' murrosiän merkkejä näkyy '' lool :D ja mitä vitosen terkkaril tehää ku yks vitosluokkalaine sano et tutkitaa kaikkee ja sillee.. en suostu niihi juttuihi kyl sitte :D

• ...

Sulle, åpolkijuh:

Meillä ainaki vitosella oli iha normi tarkastus (näkö, kuulo, paino, pituus)
      Ryhtiä katottaessapiti olla ilman paitaa...
      Sit se vaa kysy et onks kuukautisii ja sit vaa juteltii syömisestä ja kavereista. Ei ollu paha ;D

• ojdoishg

Mäki oon 3 luokalla mut ei meillä päin oo vissiinkään mittää tarkastusta vitosella vasta

• Hyi teitä!!!

Taita pedof... vaan keksiä tarinoitaan?

• Voi lol

Ei v.i.t.t.u. Mua ärsyttää tollaset kakarat ..meidän kouluski on niit ihan riittämii.. --,--
      Oon kutosel ja meijän koulun pikkulissut ottaa hermoo ja pahasti >:)

Luulette olevanne kehittyneitä ja valmiita kaikkee ,mut ei!Ei se mee niin

Säälittävää ,ku yritätte matki meitä `coolimpia`

Pliis lopettakaa!Ja v.i.t.u.t sulla mitkään rinnat kasva...Saakelin kakara >:P

• EN TIEDÄ SIITÄ...

En tiiä 3lk kun meillä ei sellasta ollu mutta 5lk tehdään ainakin näin: Lääkäri käskee otttämään KAIKKI vaatteet pois (jopa alkkarit!!) Sitten se laitta kumihanskat käsiin ja tunnustelee alapäätä jokapaiksta

• Anonyymi

Mä meen 3lk ja on edessä tarkastus niin mitä sielä tehään koskevtaanko alapäähän

• Anonyymi

Eivät koske alapäähän vaan juttelevat perus asiat pituus ja paino kuutelevat sydämen ja keuhkot ja katsovat korviin siinä se

• Anonyymi

Kyllä 5 lk alussa tänä syksynä kouluterkkari ja lääkäri kokeilivat rintojen rakenteen, katsoivat ulkoiset sukuelimet, klitoriksen ja pimpin reiän. Ei ollut mitään seksuaalista siinä. Kehittymistä pitää seurata, jotta poikkeavuudet havaitaan. Tässä iässä alkaa pimpissä tuntua panetusta, joten jos kaikki on normaalia, voi alkaa harrastaa seksiä hyometi. (Isosisko korjasi kirjoitusvirheet, mutta sisältö on minulta 12v.)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      104
      5490
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      90
      4791
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      139
      4742
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      367
      2169
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      103
      1917
    6. 104
      1738
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      256
      1547
    8. 370
      1298
    9. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      59
      1131
    10. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      203
      1054
    Aihe