Paljonko rippilahja rahaa ootte saanu...

kyselijä o.O

Paljonko ootte saaneet rahaa rippilahjaksi?

28

3213

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • as

      kuus tonniii

      • jajj.

        niin varmaan. tuskin edes markka-aikaan.


      • laulavanorsu

        niin varmaan , minusta tuntuu että huijaat, epäilen vahvasti !


      • HaistaPaskaNeekeri
        laulavanorsu kirjoitti:

        niin varmaan , minusta tuntuu että huijaat, epäilen vahvasti !

        Köyhästä voi tuntua pahalta


    • ace-of-diamond

      no se vähän riippuu, annetaanko paljon esineitä , kuten rippiristiä , kelloa taikka astiastoja . Itse en saanut mitään kalustoa vaan sukulaiset antoivat rahaa. Minulla on suuri suku sain jotain 2900€

      • dhcv655

        ei määrällä ole väliä...

        itselläni on valtaisa, mutta köyhähkö ja pihi suku, mutta mitä siitä, ajatus on tärkein.


      • uu
        dhcv655 kirjoitti:

        ei määrällä ole väliä...

        itselläni on valtaisa, mutta köyhähkö ja pihi suku, mutta mitä siitä, ajatus on tärkein.

        rippikoulus käymises on suuri urakka ja palkka sen mukanen oi että nannaaa voi hemmetti miksei kaikki saa saman verran miks köyhät saa vähemmät ja rikkaat enemmän!!!!!! kamoon lets goo


      • hessu1092
        uu kirjoitti:

        rippikoulus käymises on suuri urakka ja palkka sen mukanen oi että nannaaa voi hemmetti miksei kaikki saa saman verran miks köyhät saa vähemmät ja rikkaat enemmän!!!!!! kamoon lets goo

        Niinpä, itse sain 230e ja oli varmaan iloisin päivä elämässäni tässä kuukaus sitten, pitäkää mielessänne että ihminen ei ole koskaan tyytyväinen. Kaunis kortti on tärkein!


      • ...
        hessu1092 kirjoitti:

        Niinpä, itse sain 230e ja oli varmaan iloisin päivä elämässäni tässä kuukaus sitten, pitäkää mielessänne että ihminen ei ole koskaan tyytyväinen. Kaunis kortti on tärkein!

        itse pääsin ripille 4 vuotta sitten, sain rippiristin jota en ite ollut edes valinnut, mutta pidin kovasti ja oli varmasti kalliskin, minulla on myös kaksoissisar eli kaikkien piti ostaa lahja kahteen kertaan tai antaa rhaa, voitter jo arvata että rahaa tuli, koska ketään ei kiinnostanut miettiä kahta lahjaa, kummatkin saimme ihan kivasti pikkasen yli 500 euroa ja rippiristit, sisko tosin ei ollut koskaan tyytyväinen omaansa, koska kummi oli eri ja risti massatuotanto kamaa, itselläni sellainen jota en ole edes liikkeistä löytänyt samanlaista tai nähnyt samanlaista muualla..


      • --sannuli--
        ... kirjoitti:

        itse pääsin ripille 4 vuotta sitten, sain rippiristin jota en ite ollut edes valinnut, mutta pidin kovasti ja oli varmasti kalliskin, minulla on myös kaksoissisar eli kaikkien piti ostaa lahja kahteen kertaan tai antaa rhaa, voitter jo arvata että rahaa tuli, koska ketään ei kiinnostanut miettiä kahta lahjaa, kummatkin saimme ihan kivasti pikkasen yli 500 euroa ja rippiristit, sisko tosin ei ollut koskaan tyytyväinen omaansa, koska kummi oli eri ja risti massatuotanto kamaa, itselläni sellainen jota en ole edes liikkeistä löytänyt samanlaista tai nähnyt samanlaista muualla..

        75 euroo ja risti


    • mä sain

      790e plus risti ja muuta kamaa

    • 15vv

      Sadan euron lahjakortti plus 120 € käteistä ja toki risti

      • åpo8u

        Olin järkevä, jätin riparin käymättä ja protusta sain vähä päälle 300 euroo


      • hg34
        åpo8u kirjoitti:

        Olin järkevä, jätin riparin käymättä ja protusta sain vähä päälle 300 euroo

        siinä onkin ihan vitusti järkeä käydä jossain protu leirillä..


    • nhmm55

      En käynyt riparia, ihan huu-haa hommaa saatana

    • kivasti tuohta

      äitini pakotti minut käymään rippikoulun. en ole yhtään uskovainen mutta leiristä minä pidin kovasti vain sen takia koska siellä tutustui uusiin ihmisiin. rahaa sain lahjaksi taskukellon, rippiristin ja kullatun rannekorun lisäksi 1100€

    • 14+16

      Kävin riparin vuonna 2004 ja sain lahjaksi... öö... kimpun ruusuja? Ja muistaakseni rippiristin. Rahaa ei todellakaan tullut eikä se haitannut yhtään :)

    • 3+1=?

      Kaverit sai 900 euroo ja toine 480, itellä on 4 päivän päästä konfirmaatio, tuskin paljo paskaakaan saan...köyhästä perheestä kun olen

    • ssssssshhhhhh

      1600 puhtaana käteen!

    • liisagrr

      2200:)

    • dAAa97

      sain jotai päälle 1000 euroo ja sitte sain vanhemmilta 2000e skootterin, ja ne makso mun mopokortin (: sitte sain vielä jotai tavaraa ja lahjakortteja :)

    • laulavabimbo

      sain 5 miljoonaaa ku äiti on maria montazami,.... ja isä michael jakson

    • ska957

      mäki sain 75 euroa ristin ja tyytyväinen oon ollu!

    • Lindau754839

      mää saaiin no äitiltä 1000 ja iskältä 1500 ja suku laisilta vielä yli 800 ja no sain jotain 3300 jo tain sellasta vielä vähä päälle

    • PoikaHelsinki

      Ite sain viime kesänä 2700€ iPhone 6 Plus 64gb ja about 500€ lahjakortteja

    • asdasdas

      Mä sain joku 650e, ristin, ruusuja, mopon joka maksoi 3600e (oli osa syntymäpvlahjaa) ja mopokortin

    • Mopokesä123

      Ite sain noin 700e vieraita oli joku vähän reilu 20 sain myös ristin ja muuta rahat menee sitten mopoon

    • beyourselfnowandtomorrow

      En muista, meinaan siitä on jo useampi vuosi aikaa mutta veikkaisin että jotain 100e luokkaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe