Pyöröpuikot suoraksi

hankalaa

Miten pyöröpuikot saa suoristettua? Ovat sen tuhannella kiemuralla ettei tästä tule mitään...

5

5652

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hth**

Lämmitä puikkkojen välistä muovi"lankaa" kuumassa vedessä hetki - suoristuu paljon paremmin :)

• Olin juuri

tarjoamassa tuota kuumavesikikkaa, jonka edellinenkin kirjoittaja mainitsi.

Olen itse mm. bambuisten pyöröpuikkojen maahantuoja. Meidän puikoissamme on käytetty kovan muovin asemesta pehmeää muoviputkea, joka ei mene kiemuralle. Tuote on markkinoilla vielä sen verran uusi, ettei sitä ole ennätetty markkinoimaan sen isommin. Löytynee yksityisistä käsityöliikkeistä syksyllä.

Toivottavasti kukaan ei vedä herneitä nenäänsä tästä kirjoituksesta - tarkoitus ei ole mainostaa tuotteitamme, vaan ainoastaan kertoa, että perinteiselle 'kiharalle' pyöröpuikolle löytyy myös takuuvarmasti suora vaihtoehto.

• KäteväKäsi

Olenkin jo ihmetellyt miksei sellaisia ole jo kaupoissa. Inhoan niitä jäykkiä p-puikkoja. Kiitos vielä kerran tiedosta!

• Anonyymi

kuuma vesi on hyvä ratkaisu..Laitoin kattilaan vettä ja hellalle lämpenemään tyhjä korkiton lasipurkki kattilaan makuuasentoon. Ei muuta kuin puikko molempiin kätösiin, sujautin siiman lasipurkin alle ja pidin purkkia liikkeessä siiman avulla ja annoin kiehuvan veden tehdä työt aina siihen asti kunnes puikot olivat minulle mieleiset. Ainakin minä onnistuin Aippatar

• Anonyymi

Sen kaapelikiemuran upotat puikoista kiinni pitäen kiehuvaan veteen ja pidät pari minuuttia jonka jälkeen vedät suoraksi ja pidät suorana kunnes jäähtyy jonkin verran. Jatkossa säilytät paikassa missä voivat vapaasti roikkua suorana tai korkeintaan keskeltä vähän mutkalla. Jos ei muuta paikkaa ole niin vaikka vaatehuoneen henkaritangolla ja niputat toisiinsa vaikka pyykkipojilla niin pysyy hyvin nipussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      296
      2989
    2. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      99
      2077
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      91
      1453
    4. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      19
      1303
    5. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      74
      1211
    6. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      39
      1071
    7. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      48
      1042
    8. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      1022
    9. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      1021
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      42
      978
    Aihe