No niin. Onko Snessille tehty yhtään quakea tai doomia? kellään myynnissä toimivana?
SNES doomit
3
534
Vastaukset
- fs
Aika harvinainen toi Doom snessille. Vähän hidas ja grafiikat...
http://cgi.ebay.com/Super-Nintendo-Doom-Snes-V-G-C-/250633837266?cmd=ViewItem&pt=AU_PC_Video_Games_Games&hash=item3a5af0dad2
ulkomailta saa. - Vanha Pelaaja
Doomin edeltäjä Wolf 3D on myös julkaistu SNES:ille. Kyllä noita pulpahtaa välillä esiin. Huutonet on paras paikka etsiä. Doomista ei kannata maksaa maltaita. Kymppi tai korkeintaan alle kaksi kasetista - koteloista ja ohjeista sitten enemmän.
- Doom minigunman
on Super Nintendolle Doom ja quake mutta mä en tiiä quakesta mitään...
Doomia voi pelata konsoleilla:
SNES (Super Nintendo Entertaiment System)
PSX (Playstation 1)
GBA (Nintendo Gameboy Advance)
PC
Doom on myös nettipelinä:
Doom Triple Pack (Newgrounds.com)
itselläni ei ole myynnissä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1642042
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu141952- 1191375
- 981352
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4401212- 65945
- 49861
- 50856
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä221751Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa338724