Kumiveikko

kumia kumia

Pistetääs tännekin ihan rehellistä puskaradiopuhetta, jotta aiemmin tietämättömille tulee tietoon. Ittekin kuulin vain puskaradion kautta, että ko. liike on ylipäätään olemassa.

Eli, jos pitää pärrään renkaita vaihtaa ja asuu pk-seudulla, niin veikkolassa on mainio pikkuputiikki tähän tarkoitukseen. Kumiveikolta erinomainen palvelu ja mainiot hinnat samassa paketissa.

1

749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raskas cruiseri

Olen vaihdattanut kerran renkaat Kumiveikolla.
      Ei oikein vakuuttanut: Käytössä ei ollut esim. nostinta, vaan jouduin itse apumieheksi, jotta saatiin takapyörä irti-kiinni. Räystäälle oli kiinnitetty ketjutalja, jolla kai sitten oikein painavat pyörät saadaan ylös...
      Pahempaa oli, että suositteli - ja sai myydyksi - eteen huonon renkaan. Ajo-ominaisuudet olivat vähintäänkin epäilyttävät. Vastaavasti taakse asensi ihan kelvottoman. Joku jossain kehui, että sai oikein pullakahvit "ilmaiseksi". No, minun kahvit sitten maksoivat rapiat 100EUR...

Opin kerrasta ja olen sen jälkeen asioinut "oikeassa rengaskaupassa".
      Mutta, jos ainut kriteeri on se, että saa paljon alennusta tai muuten halvalla, niin mikäs siinä... Silloinhan ei ostakaan rengasta, vaan alennuksia. Alennusta taas voi antaa, jos pistää hyllyhinnan riittävän korkealle. Minä joskus kysyin asiakkaalta riittääkö 40% alennus. Joo, joten laskin hinnan uudestaan. Lopputulos oli sama kuin ilman alennusta, mutta lähtöhinta oli korkeampi. Asiakas ei ymmärtänyt, mitä tarkoitin. Ei, vaikka selitin yksinkertaisesti...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      203
      3253
    2. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      246
      3061
    3. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      206
      2264
    4. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      35
      1912
    5. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      121
      1645
    6. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      215
      1406
    7. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      85
      1124
    8. viikonloppu lähestyy

ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu
      Ikävä
      13
      999
    9. Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas

Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi
      Maailman menoa
      185
      956
    10. Harmi, etten koskaan saa tietää

Olinko vai olenko sun kaivattusi, Jii…
      Ikävä
      115
      952
    Aihe