kimppakämppä??

minna ma

hei.
olen lähdössä nykiin muutamaksi kuukaudeksi ja olen etsityn vuokra huonetta (kimppakämppä) ja tiedän jo aika hyvin mistä etsiä eli craigslist... on vaan niin monia huijareita ja vaikea saada ku kaikki haluaa tavata ja näyttää asunnon eka ja haluaisin huoneen vuokrata ennen kuin saavun paikalle. onko tämä mahdollista vai kannattaako ottaa hostelli aluksi? olen vaan menossa yksin että olisi naiselle kivempi että asunto olisi jo. yksi paikka minulla olisi joka on north manhattan 1000dollaria kimppapämppä onko kallis? kun nykissä on niin monia eri alueita.
-arvostan todella kaikkea apua-

kiitos jo etukäteen

6

429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alivuokraus

      Manhattanilla asunnot ovat kalliita, joten parin tonnin vuokra asunnosta ei ole vielä kummoinenkaan. 1000 USD jaetusta asunnosta voi olla ihan kohtuullinen, riippuu sijainnista, kuinka monta asuntoa on jakamassa, millainen vuokrahuone on, millainen asunto on jne. Antamillasi tiedoilla vaikea sanoa.

      Ihan ymmärrettävää, etä vuokraajat haluavat tavata ensin henkilön jonka kanssa jakavat asunnon. Voi olla varmempaa olla ensin hostellissa.

    • Debiitti

      Pohjoinen Manhattan kuulostaa aika hämyiseltä. Mikä on matkan tarkoitus? Ota vaan hostelli ekaksi. Näytä pärstä ja katso vuokraajan pärstä ennenkuin teet mitn hätiköityä, ja vuokrakämppä ehdottomasti pitää nähdä.

      • minna ma

        okey hyvä tietää ja kiitos tiedoista. matkan tarkoitus on vain käydä nykissä tai siis noin 2-3kk ja katsoa mitä tapahtuu.. aina halunnut nähdä nykin ja nyt on mahdollisuus ja on aina hyvä tietää muidenkin ihmisten mielipiteet kun en ole itse siellä ennen käynyt.


    • jade85

      mä olen itse loka-marraskussa menossa useammaksi viikoksi (4-5viikkoo) Nykiin ja ajatelu kans jotain kimppakämppää. mutta oon myös löytäny sivuston jossa joku yritys vuokraa huoneita jotain 120$ viikko. oon sen linkin tähän New York keskusteluun joskus pistänyt. Ei sekään pahalta vaihtoehdolta kuulostanu.

      • matkailija-x

        120 $/vko huoneesta kaupungissa jossa hotellihuoneesta joutuu helposti maksamaan jopa useita satasia yössä kuullostaa aika utopistisela... Tähän voisi sopia lempisanontani "jos se kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se myös on liian hyvää ollakseen totta.".. .

        Myös lyhytaikainen (alle 1 kk) alivuokraus on New Yorkin kaupungissa laitonta ja huijareita on paljon liikkeellä.

        http://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g60763-i5-k1563270-Renting_a_vacation_apartment_a_collection_of_posts-New_York_City_New_York.html

        tai hakemalla Tripadvisorin New York City-forumilta hakusanalla rental, apartment renting tms.


      • minna ma
        matkailija-x kirjoitti:

        120 $/vko huoneesta kaupungissa jossa hotellihuoneesta joutuu helposti maksamaan jopa useita satasia yössä kuullostaa aika utopistisela... Tähän voisi sopia lempisanontani "jos se kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se myös on liian hyvää ollakseen totta.".. .

        Myös lyhytaikainen (alle 1 kk) alivuokraus on New Yorkin kaupungissa laitonta ja huijareita on paljon liikkeellä.

        http://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g60763-i5-k1563270-Renting_a_vacation_apartment_a_collection_of_posts-New_York_City_New_York.html

        tai hakemalla Tripadvisorin New York City-forumilta hakusanalla rental, apartment renting tms.

        kiitos lisätiedoista. onneksenitapasin tytön joka opiskeli vaasassa kaksi vuotta ja on juuri palannut nykiin ja olen hänen kanssaan jutellu skypessä ja tutustunutkunnolla joten enään ei jännitä niin hirveästi yksin lähteminen.. on kuitenkin hyvä tietää mitä kaikkea kannattaa ottaa huomioon kun lähtee. juuri kun niitä huijjateita on ja varsinkin craigslist.com sivuilla..

        nyt vaan enään tarvii huolehtia että pääsen maahan.. haha. että on tarpeeksi rahaa mukana heidän mielestä ja eivät kuvittele että olen menossa töihin tai mitään..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      180
      1827
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      270
      1344
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1275
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1057
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      922
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      162
      914
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      67
      908
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      808
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      57
      762
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      725
    Aihe