Kundi matkaopas?

Make222

oon 22v nuorimies ja kiinnostaisi lähteä matkaoppaaksi, mutta arveluttaa hakea koska eiks se oo niin ku daamien ja homojen hommaa??

4

485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pajarne4

      MOi,
      terkut maailmalta, 10 vuotta meni matkaoppaana kesät ja talvet, suosittelen rajusti sillä oli maailman upein ammatti; ihania ihmisiä, ykkös kolleegat ja pomot yleensä saman alan läpikäyneitä. Toista samanlaista duunia ei maailmassa ole, opettaa elämää ja kärsivällisyyttä, sen duunin jälkeen olet esiintymisvalmis ja missään ei mene sormi suuhun. Työ on rankkaa mutta enemmin se antaa kuin ottaa, joo ja höpön pöppöä että kaikki mies oppaat on homoja, prosentuaalisesti paljon heitä on mutta siinä ammatissa ystäviä on paljon ja vihamiehiä 0. Rohkeasti mukaan ja suosittelen suomen suurinta ;)

      • Kuumatskandit

        parempaa duunia heterolle kundille ei ole olemassakaan kuin matkaopas.. kundit pääsee etenemään urallaan paljon helpommin ja joo sitä kauniimman sukupuolen seuraa riittää ihan pahimmalekkin Tigerille.. itse suosittelisin jompaa kumpaa kansaivälisempää firmaa, skandit aina kaunehimpia.. =))


    • Olza

      Tottakai kannattaa lähtee oppaaksi, itse oon hetero ja kävin opaskurssin, ei siellä katsota oletko hetero,bi vai gay. Matkailuala tarvitsee alalle sopivia ihmisiä seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta. Ei muutakuin hakupaperit vetämään ja onnea matkaan !

      • Entinen opas

        Kannattaa hakea ihmeessä! Matkanjärjestäjälle ei ole todellakaan väliä mitkä seksuaaliset intressisi ovat, haetaan sopivaa henkilöä. Avarakatseisuus on oleellista kyseisessä työssä. Kannattaa miettiä mikä valmismatkanjärjestäjä olisi sinulle mieluisa ja toisinpäin myös ketä SINÄ edustaisit parhaiten? Mutta vaikka oletkin aika nuori oppaaksi, muista että työ ulkomailla EI OLE koko ajan vaan biletystä ja rannalla makaamista!!! Olet menossa TYÖTÄ tekemään ja se nyt vaan sattuu olemaan ulkomailla. Jos haluat mennä VAAN bilettämään, niin unohda koko juttu. Sitä voit tehdä suomessakin tai omalla maksetulla lomalla. Matkaoppaana ET edusta itseäsi vaan MATKANJÄRJESTÄJÄÄ jolle teet työtä. Ota rohkeasti yhteyttä valmismatkanjärjestäjiin, mutta varaudu osassa ynseään vastaanottoon... :-/ Monet matkanjärjestäjät eivät kuitenkaan ota töihin, ellei sinulla ole joko opaskoulutusta tai kokemusta työstä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe