Kertokaahan mielipiteitä millaista on ollut missäkin.Itse kerron myöhemmin odotan onko samanlaisia huonoja kokemuksia muillakin! Mm. väännetty/rikottu tahallaan....
Katsastus jyväskylässä.
38
5039
Vastaukset
- sontakärry
on oikein suolaloskakelillä, silloin kun auton pohjasta tippuu kunnolla loskaa kun sen nosturille ajaa tai sitten käy kurvaamassa pari kierrosta jonkun isännän pellolla kun se sinne lietelantaa levitäny..ei mahda mitää jos sontaa tarttuu auton rakenteisiin. :)
- Mie vaan
korvien välissä aholaidan konttorin inssillä.
- sontapukki
Mie vaan kirjoitti:
korvien välissä aholaidan konttorin inssillä.
sielläkin, insinöörinä kun on päässyt "kurittamaan" auton omistajia niin kakka liikkuu väärään suuntaan.
Kyllä joillakin katsastusasemilla on ihan asianmukainen palvelu, neuvotaan ja käsketään korjata jos vikaa on, se on paljon kiinni siitä kuinka veemäinen asiakaspalvelu on.
- Jarkku.
hehe. Mä pidän auton kunnossa ja koskaan ei ole mitään ongelmia (30 vuoden aikana) katsastuksessa. Hmm. mitenköhän se näin on. :)
- MERSU,
Ole sinä hiljaa, meillä Kuopiossa on paremmat systeemit. Isommassa kaupungissa kaikki toimii.
- Heinonen kk
Täällä Jyväskylässä olen saanut parasta palvelua, kuin muualla Suomessa. olisin kiinostunut siitä, missä päin Jyväskylää on sitten ollut huonoa palvelua?
- nissankuski
joku paskaooppelin omistaja vaan saanu niin pitkän korjauslistan että ketuttaa.
- Petri K...n.n
nissankuski kirjoitti:
1 kirjaimen paikkaa, vain huonoja kokemuksia minulla/tutuilla.Tarkoituksena varmaankin on, että 50% hylätään ja näin saadaan lisää tulosta mukavasti....Hinta ensi kerralla 49€ 15€ jälki tarkistus=64€.Maksa suosiolla se raha muualle, niin saat asiallisempaa kohtelua.Kuulemma siellä hakataan kovaa ISOLLA raudalla helmoihin ja pohjaan(muualla käytetään ruuvimeesseliä) outoa...Tarkoitushan voi olla kerätä 1v aikana hyvä tulos ja myydä konttori pois hyvään hintaan, jotein ei väliä onko asiakkaita enään jäljellä:)
- Ollaan,.
Petri K...n.n kirjoitti:
1 kirjaimen paikkaa, vain huonoja kokemuksia minulla/tutuilla.Tarkoituksena varmaankin on, että 50% hylätään ja näin saadaan lisää tulosta mukavasti....Hinta ensi kerralla 49€ 15€ jälki tarkistus=64€.Maksa suosiolla se raha muualle, niin saat asiallisempaa kohtelua.Kuulemma siellä hakataan kovaa ISOLLA raudalla helmoihin ja pohjaan(muualla käytetään ruuvimeesseliä) outoa...Tarkoitushan voi olla kerätä 1v aikana hyvä tulos ja myydä konttori pois hyvään hintaan, jotein ei väliä onko asiakkaita enään jäljellä:)
Miehiä
- kimmelkino
Petri K...n.n kirjoitti:
Ei voi mitään, jos viet katsastukseen huonokuntoisen auton. Taidat vaan olla katkera, kun et saanut autoasi läpi?
- FullkornsrÅd
kimmelkino kirjoitti:
Ei voi mitään, jos viet katsastukseen huonokuntoisen auton. Taidat vaan olla katkera, kun et saanut autoasi läpi?
Paineiden purkamiseen, voisi auttaa salilla käynti tai hanska, jos ei ole naista.Näitä suosittelen Q-,(
- omega 3mv
nissankuski kirjoitti:
Älä ny saatana rupee oikeita autoja japanin poika dissaamaan. Tiedätkös mikä on nisukan varaosa numero 1 ARKKIPELTIÄ. Eihän noihin japanin ihmeisiin isomies mahu edes sisälle.
K1 ei nyt ainakaan kannata mennä ylihintanen paikka ja rupee lailliset valotkin ole laittomia
Nisula oli yllättävän hyvä paikka ja halpa perjantaina puolenneljän aikaan ei muuta kun auto suoraan sisään.
Vaajakoski on kans hyvä - Gfh
omega 3mv kirjoitti:
Älä ny saatana rupee oikeita autoja japanin poika dissaamaan. Tiedätkös mikä on nisukan varaosa numero 1 ARKKIPELTIÄ. Eihän noihin japanin ihmeisiin isomies mahu edes sisälle.
K1 ei nyt ainakaan kannata mennä ylihintanen paikka ja rupee lailliset valotkin ole laittomia
Nisula oli yllättävän hyvä paikka ja halpa perjantaina puolenneljän aikaan ei muuta kun auto suoraan sisään.
Vaajakoski on kans hyväMissä on Vaajakoskella katsastusasema?
- omega 3mv
Gfh kirjoitti:
Missä on Vaajakoskella katsastusasema?
Itseasiassa sehän on vielä muuten jyskää kun se paikan nimi on "jkln autokatsastus vaajakoskentie" tulee aina puhuttua vaajakosken katsastuksesta sori mun moka
- ei HALPAA
omega 3mv kirjoitti:
Itseasiassa sehän on vielä muuten jyskää kun se paikan nimi on "jkln autokatsastus vaajakoskentie" tulee aina puhuttua vaajakosken katsastuksesta sori mun moka
tuttuni, kun "mainostan" paikkaa oman kokemuksen perusteella:) Kohtuus kaikessa pitäisi olla(pullo päivässä monet sanovat), mutta kaikille ei riitä sekään.
- nissankuski
ei HALPAA kirjoitti:
tuttuni, kun "mainostan" paikkaa oman kokemuksen perusteella:) Kohtuus kaikessa pitäisi olla(pullo päivässä monet sanovat), mutta kaikille ei riitä sekään.
on auto verrattuna ooppel omegaan, omega on sellainen puuhapurkki, ei ihme että maailmassa on öljy vähissä kun on vielä ooppeleita käytössä.
- pienet
nissankuski kirjoitti:
on auto verrattuna ooppel omegaan, omega on sellainen puuhapurkki, ei ihme että maailmassa on öljy vähissä kun on vielä ooppeleita käytössä.
kehumisen aiheet sulla, jos pitää jotakin vanhaa nissania kehua ja puolustella. Mulle auto on liikkumisväline ja tunteilut jonkun automerkin puolesta kokolailla turhia... ja jätän sen homman sellaisille, joiden on pakko pönkittää heikkoa egoaan jollakin automerkillä, samaistua jonkin ryhmän jäseneksi tietyn automerkin avulla. Yhden nissanikuskin jouduin tuntemaan lähemmin ja se ol kyllä sellanen tapaus, ettei tullu oikeen kenenkään kanssa juttuun... paidan selässäkin luki että "saunanatakana on tilaa".... vaikkei ees saunaa tainnu omistaakaan.
- Osa 2
pienet kirjoitti:
kehumisen aiheet sulla, jos pitää jotakin vanhaa nissania kehua ja puolustella. Mulle auto on liikkumisväline ja tunteilut jonkun automerkin puolesta kokolailla turhia... ja jätän sen homman sellaisille, joiden on pakko pönkittää heikkoa egoaan jollakin automerkillä, samaistua jonkin ryhmän jäseneksi tietyn automerkin avulla. Yhden nissanikuskin jouduin tuntemaan lähemmin ja se ol kyllä sellanen tapaus, ettei tullu oikeen kenenkään kanssa juttuun... paidan selässäkin luki että "saunanatakana on tilaa".... vaikkei ees saunaa tainnu omistaakaan.
Piitteri Ko..... Q-takomolla? Pettuvedellä on takomarkkinat kesäisin.Grilli/taxi jonossa myös pääsee mättämään vapaasti.
- Asiakaspalvelua
jos haluat ,niin sitä saa takuulla Käyttöautosta,jossa asiakasta ei kuunnella.
Hinnat pilvissä siellä myös,eivätkä osaa korjata. - Aurinkoinen:O)
Asiakaspalvelua kirjoitti:
jos haluat ,niin sitä saa takuulla Käyttöautosta,jossa asiakasta ei kuunnella.
Hinnat pilvissä siellä myös,eivätkä osaa korjata.k1 netistä varaamalla 35€ ei paljon kannata mennä, johkin Q:lle.Pari korjaamoa pettyneet myös epämääräisiin hylky päätöksiin:)Hienoa, että sana kulkee, jotta tiedämme missä on palvelua(asiallista).Kilpailun tuominen on iso mutta ei epäilyttävillä keinoilla:(
- Siispä...
Aurinkoinen:O) kirjoitti:
k1 netistä varaamalla 35€ ei paljon kannata mennä, johkin Q:lle.Pari korjaamoa pettyneet myös epämääräisiin hylky päätöksiin:)Hienoa, että sana kulkee, jotta tiedämme missä on palvelua(asiallista).Kilpailun tuominen on iso mutta ei epäilyttävillä keinoilla:(
Miksi mennä huonoon paikkaan, kun hyviäkin on liuta.------Q
- tyytyväinen,
Siispä... kirjoitti:
Miksi mennä huonoon paikkaan, kun hyviäkin on liuta.------Q
käytin äskettäin pakettiautoni Meidän kaysastuksella ja ha,ni q-katsastuksella. Hyvä ja asiallinen palvelu molemmissa. Pakettiauto hylättiin ekalla kerralla ihan aiheesta. takajarrusylinterissä oli vuoto.
- 34rtrgaz
tyytyväinen, kirjoitti:
käytin äskettäin pakettiautoni Meidän kaysastuksella ja ha,ni q-katsastuksella. Hyvä ja asiallinen palvelu molemmissa. Pakettiauto hylättiin ekalla kerralla ihan aiheesta. takajarrusylinterissä oli vuoto.
mitään herkkää ole, auto kun on asiallisessa liikennekunnossa niin ei mitään ongelmia, helppoa kuin heinänteko.
- Erkin tuttu
katsastuksiin kannata mennä. Ulkomaalaiset rahastot omistaa .
Ja keljossa paperiasiatkaan ei suju.
Niin kauan käyn Q katsastuksessa kun siellä asiat sujuu ( 5 autoa tänä vuonna ekalla läpi).
Sitten kun alkaa hiertämään niin vaihdetaan asemaa. - rnnng
Mitä jos sen auton käyttäis vaikka korjaamolla ennen katsastusta? Eihän missään ehjiä autoja hylätä ja luulenpa että huonoja ei päästetä missään läpi.
- mb 124
Minä olen käynyt jo muutaman vuoden taasen siellä Valtion konttorilla, kyllästyin noihin yksityisiin mutterin puristelijoihin, tuntui että sitä vikaa oikein etsimällä etsittiin,eivätpä koskaan löytäneet sanomista, mutta repimistä ja hakkaamista oli senkin edestä.
- Vai valtion konttori
konttorissa kävit? Ja minkä maan ? Täällä härmässä valtio ei ole omistanut katsastuskonttoreita pitkään aikaa.
- Vaz i
Minäpä menen Q:lle, 39 erkkiä 10 erkkiä pakokaasumittaus.
- Vanha tuttu paikka
Vaz i kirjoitti:
Minäpä menen Q:lle, 39 erkkiä 10 erkkiä pakokaasumittaus.
Kiitän keljon k-1 asemaa erittän mukava ja asiallinen inssi!!!
- fyly
Vanha tuttu paikka kirjoitti:
Kiitän keljon k-1 asemaa erittän mukava ja asiallinen inssi!!!
49€ tarjous voimassa:O)
- Koittakaa vain
fyly kirjoitti:
49€ tarjous voimassa:O)
Prk
- (O:
Koittakaa vain kirjoitti:
Prk
:O)
- Vitprk
EI ikinä G-asemalle prk. Miettikää ihmeessä hylky jopa ajovalon palamisesta ei muuta:O(
- Ainolan aatelia
Kun vaihtaa riittävän ajoissa laatuautoa, ei tarvitse jonotella ruostejonoissa.
- Anonyymi
Meidän katsastus tekee voittoa n 200 000 eur vuosi, miljoonan liikevaihdolla, haiskahtaako huomautus bisnekseltä...?
- Anonyymi
Plus katsastus Oy tekee n 900 000 euroa myös joka vuosi, huomautus ja lisäkatsastuksilla tehdään rahaa... yksityistäminen ei ihan onnistunut.
- Anonyymi
En muuta osaa sanoa kun q katsastus 11 vuotta meidän kahta autoa käyttänyt ja luonnollisesti välillä autot vaihtunut niin aina läpi kaikki esin kaksi viikkoa sitten meidän NS kakkos auton käytin olin aivan varma että hylky tai ajo kielto tulee niin paskat läpi meni että pauke kävi renkaat vanhat talvi kumit 3 kesää jo alla lasi halki vakaana väljä lonksi oikein miksi vaihtaa paikkaa?? Ja sen verran että jotain tajuan autosta 25 vuotta itse auto alalla ollut
- Anonyymi
Best katsastuksessa käytin kerran vanhaa autoa, tiesin että sanomista tulee takakaaresta jossa ruostevaurio, katsastus inssi repi ja tökki ruostekohtaa ihan tarpeettomasti ja pilasi sen mahdollisuuden että repimättömästä ruosteista pyöränkotelonkaaresta olisin saanut piirrettyä ja leikattua mallin ensin pahvista tai suoraan pellistä mutta ei, inssi pilasi senkin repimällä paloja ja vääntämällä ruuvarilla! Teki mieli vetää lättyyn!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871006- 18997
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi98811Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740